Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Johanna Sjöberg - 15 mars 2008 21:16

Dålig uppdatrering idag men jag har vare med issa typ hela dagen och bara haft det fett nääjs! Slog igen mobilalarmet typ 6 ggr imorse men tillslut så kom jag upp, gick och väckte mamma sen fixade jag mig och gjorde ordning frukost sen skjutsade mamma mig till stallet. När jag kom dit så var issa redan där, så jag gick och hälsade på henne och sötnero. Sen käkade vi frukost och knäppte sjukaste bilderna ever, men dom delar vi inte med er ;) haha! Sen mockade vi och snackade en massa :) sen kollade jag på nero's häftstygn där han hade opererats, såg ut som ett par riktiga häftstift men det var det såklart inte. Sen drog issa och jag hem till henne efter vi hade lunchat hästarna, kollade på tv och satt vid datorn sen åt vi lunch och sen duschade issa en snabbis och efter det så skjutsade vicky oss till stan. Fick tjugo kronor av issa till bussen, och den skulle komma om tyå en halvtimme så jag tände mig en cigg och gick upp mot stan och träffade på robin! så jag ska va med han imorn =D Sen när klockan var runt tjugo i så började jag gå ner till navet och när bussen precis kommer så inser jag att dom där tjugo kronorna som jag fick, är spårlöst borta? fick världens jävla hets och började nästan slita sönder jackan. Jag hade inga pengar på telefon heller så jag kunde ringa mamma, så det var bara ett val kvar .. att sätta fart på benen och gå hem från stan till granloholm.


När jag väl kom hem så var jag dö slut och orkade inte röra mig en millimeter. Hoppade in i duschen sen åt jag mat med mamma, biffar med råstekt potatis .. mumms! Sen dess har jag bara kollat på tv och nu är jag lite social med mamma och kollar på melodifestivalen, det suger verkligen balle! men inte så mycket att göra åt, orkar inte gå ut heller .. är alldeles för trött för det! och mina besökare är betydligt mycket fler än igår, så det var roligt faktiskt =D fortsätt läs era sötnosar, eller bara klicka in! Men nur inger det på dörren, för nu kommer mitt kebabskrovmål m. cola =D måste kila, pussis på min frediino <3


ha en skön lördag kväll

love from hanny

Av Johanna Sjöberg - 15 mars 2008 01:08

blää, det här bli ett väldigt klagis inlägg. Är så jävla less på äckel vintern, fel att ge mig sommar? en massa fest, festivaler, sola på beachen, bada, vara ute sent på kvällarna, spela ngn riktigt skön sommarlåt och bara glida runt i hela sverige. Resorna till stockholm, göteborg och överallt. Men en sak är klar iaf och det är att jag ska ner til min älskipälski och ha det fett kul! Har faktiskt börjat tjatat på mamma om att flytta ner till kungsängen och hon stenvägrar faktiskt inte .. så vem vet , efter sommaren så kanske jag inte bor här längre. Fyfan vad skönt att bara lämna allting bakom sig och glömma, eller försöka förtränga iaf. Samt skaffa nya vänner, som inte sviker, bygga upp ett nytt förtoende för folk runt omkring och för en gångs skull känna att allt är bra! men lättare sagt än gjort. Var hemma idag igen, orkade inte gå till skolan .. det går skit endå så varför ens försöka? Då hoppar jag hellre av skolan och skaffar ett jobb, men mamma säger bara - Du kommer ångra dig när du bli lite äldre, du kommer få ditt livs ångest för att du hoppade av skolan och tog ett jobb. Delvis kanske hon har rätt? jag vet faktiskt inte .. har mest bara legat framför tv;n hela dagen och pratat med en massa folk i telefon, sen kom jag även fram till att jag ÄLSKAR att prata i telefon =D vet faktiskt inte varför, det är nääjs iaf!


Varför jag är vaken just nu vet jag faktiskt inte heller, ska upp klockan halv sju imorronbitti och antagligen dra mig ur sängen och hinka i mig en massa kaffe så man blir pigg sen ska man till stallet med issa och ha utsläpp och träffa söt nero plus att issa och jag ska käka frukost i stallet, haha asså i fikarummet så det blir nääjs det också! om ni bara kunde fatta hur svårt jag har för att skriva, lösnaglarna tar emot hela tiden så det är skitsvårt att skriva, plus att jag har platta tangenter och det gör ju inte saken så mycket lättare. Haha, som säkert ngr av er ha sett så har en killa vid namn John skrivit en kommentar som gick såhär - shit, grymt sexig! vart bor du? =) Kan ni fatta vad jag höll på att dö av skratt när jag läste detdär? och fredriksötnosen vart fett lack och hotade med att han skulle slå ihjäl grabben, och det värsta är att han verkligen gör saker som han säger att han ska göra =O men min gosis är bäst endå! Sen när jag snackade med han för typ ngr timmar sen så sa han att jag skuller inga och väcka honom vid fem nu på morron, för han skulle nämligen berätta ngt jätte roligt för mig då =D hahahahaha, sötnoosis frediino <3 nääe, nu ska jag klicka vidare och jag är faktiskt lite besviken på mina trogna läsare som bara blir färre och färre, vissa dagar har jag hur många somhelst andra har jag typ högst 10-20 ? hmpf, kom igen nu =D ni kan iaf klicka in på min sida, skit i om ni läser bara ni tittar in sådär ibland ;) slänger även upp en liten retard bild på mig, haha .. den är fan verkligen retard =D men somsagt, klicka vidare .. hörs imorn!


sov gott era små muppar

love from hanny

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards