Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Johanna Sjöberg - 19 mars 2008 23:13

Nu sitter jag här alldeles ensam, mamma har gått och lagt sig och jag har tagit dagens sista smoke samt så lyssnar jag på digga - broken. Den låten får mig att bli överkänslig, asså verkligen överkänslig .. jag sitter liksom och storbölar åt låten varenda gång jag hör den :| Tragiskt men sant, så drar den upp ganska många minnen .. som när jag höll på att drunka ute i oxsand som ligger långt nere i gnarp för typ 3-4 år sedan. Det var hur mycket vågor somhelst och jag och evelina drog oss ut i dom där såklart. Sen fick dom in evelina men jag var typ 1 meter ifrån en vallgrav som var 40 meter djup och det värsta var att jag såg min egna död, typ .. eller alltså jag såg framför mig dödsannonserna om mig och min begravning och grejjer =S fett lääskigt! Sen så var sundsvalls tidning såklart där och skrev om att en liten flicka hade drunknat i oxsand pga dom stora vågorna, och det gjorde dom innan dom ens hade fått upp mig UR VATNNET! äcklig less man blir på sånt där, media fitt skit som för det mesta bara skriver en massa bullshit. Satt även och läste förrut att marie serneholt och måns selmerlöw var tsm, dom hade varit det i typ en vecka .. men hallå? en vecka lixx .. tidningen brukar ju skriva typ första dagen dom går ut officielt med det att dom ska gifta sig och blahblahblah!


Det tragiskaär att låten tar även fram en massa känslor som jag har för en person, fyfan .. och konstigt nog så älskar jag idioten! För han fick mig att må bra, han fick mig lycklig, han fick mig att känna mig älskad, underbar och vacker men mest av allt så fanns han alltid där när ingen annan gjorde det. Men nu är allt borta, eller jah .. borta och borta är det väll inte .. men det är inte nära heller =/ och ledsamt nog så finns det inget som jag kan göra. Nääe, nu har jag kollat klart på girls of the playboy mansion som är så bra =D Så nu ska jag fortsätta snacka lite med rasmus, sen ska jag kolla på seinfeld och sen sova =) Som tur är så får vi lov imorn, störtskönt kan jag lova! och jag har faktiskt ställt klockan på kvart i sju så jag kommer upp i tid till skolan , duktig jag är =D


Sleep tight & cyaa era snygga bloggläsare

love from hanny

Av Johanna Sjöberg - 19 mars 2008 17:36

Idag var jag hemma IGEN orkar seriöst inte längre, jag hoppar av skolan .. efter nian! Skiter i gymnasiet och utbildning, jag kommer att hamn på IV endå så vafan spelar det för roll ? okeeey , nu vart det en tråkig början ^^ Men jag kan iaf säga att jag har haft det jävligt soft idag, bara en massa sovande, datasittande och rökande. Så jävla sköönt att bara ta det lungt, fast imorn ska jag gå för då är det typ "avslutning" och imorn var det ingen hockey, eftersom modo slogs ut igår utav timrå (0-5 till timrå) så blir det ingen match imorn och semifinalerna börjar på måndag =) Så jag ska gå då istället och beundra johan backlund och en person till. Ikväll blir det såklart en massa tv tittande, ska först se på men in trees sen grey's anatomy, reprisen av topmodel få jag ta på söndag. Sen är det fråga olle och efter det girls of the playboy mansion vääärsta feting naajs juh!  Ska tjocka i mig en massa glass, och bara tycka synd om mig själv. Nu får det räcka med bloggningen för den här gången, nu ropar mamma från köket att det är mat. Så vi hörs sen alla sötiisar .. shiiet, jag älskar alla mina bloggläsare =D haha, bra va!? =D nää, nu börjar det spåra ur .. lika bra att jag slutar på en gång.


ha en skön myskväll

love from hanny

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards