Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Johanna Sjöberg - 1 mars 2008 12:43

Ny dag, nya chanser, nya möjligheter, nya förhoppningar. Jaa, då sitter man här igen! Satt mest bara hemma igår, kollade på film med mamma sen vid halv ett ringde vicktor och frågade om jag skulle med ut så vi drog ut. Mötte han någonstans här i granloholm, han hade skaffa brajja så vi tog chansen ffs! Sen däckade jag typ i snön, med ansiktet neråt fast jag sov inte jag låg bara och garva för jag hade fullt med snö i käften =S ehm, jag blir helt osannolikt onormal på sånt där ;) men brajjan var bara skit, tio minuter efter så var vi som vanliga igen. Gick fan runt hela jävla g-holm. Skrattade och hade fetaste snöbollskriget =D haha, och jag vann hela tiden ^^ Sen kom jag in vid halv 4 imorse, tog mig lite cola sen gick jag till sängs och älsk hade ringt hur många ggr somhelst, men jag antog att han sov vid den tiden så jag ringde aldrig upp. Vaknade runt elva imorse, klev upp tog mig en rök sen gjorde jag nudlar. Så jävla gott är det =D Sen dess har jag bara kollat på tv hela dagen och nu ska jag ut med hundarna, vette fan hur det blir ikväll om jag ska dra til evelina mybaby bäckström eller gå på hockeyn, båda är ju i timrå så det löser sig. Men somsagt ut med hundarna och blossa på ;) pussypussy!


ha en fett härlig äckel lördag

love from hanny

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards