Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Johanna Sjöberg - 16 mars 2008 20:11

Idag har jag varit i bista med mami, klev upp vid halv ett och fixade mig sen drog iväg och som jag har sagt många ggr förrut så hatar jag vädret här i sundsvall,  usch! aja, köpte iaf inte så mycket, fick bli en halsduk från indiska, as mysig! Sen köpte jag mig ett par as fina örhängen och 2foundation paddar. Sen var mamma och jag uppe på media markt och kollade på en massa plasma tv apparater, så det blir en samsung 50" för typ 30 tusen tror jag att det var =D nice! Sen åkte vi ner till ica maxi, träffade hasan där och mamma vart helt retard .. pinsamt! Fast hasan skrattade bara, vilket inte är så ovanligt ^^ Sen när vi kom hem så satt jag mig vid datorn och kollade runt lite, hade 28 personer som hade uppdaterat sina bdb ;< suck! Så jag satt och kollade igenom alla dom, tur var det att det inte var alla iaf! Sen åt jag kött & ris med mamma, och nu sitter jag här igen medans jag håller på att färga håret =) Vill bara slippa slingorna och förhopnningsvis så blir det bra =D aja, nu ska jag snart skölja ur färgen .. skriver mer sen kanske, om jag har tid och om jag hinner .. glöm inte bdb - http://poes.bilddagboken.se kommentera och bevaka =D


ha en underbar söndagkväll

love from hanny

Av Johanna Sjöberg - 16 mars 2008 17:45

alla killar är idioter, kanske inte i början när man är blind av lycka och underbara känslor. Men efter ett tag, så är dom verkligen ett par skitidioter. Blev så jävla ledsen igår, när jag fick reda på en sak. Jag skrev till i ett mejl allting som jag kände och har känt. den personen har fortfarande inte svarat, fast de kanske inte ens ha loggat in en, vad vet jag? aset har ju blockat mig även fast han säger en massa saker om migg till mig, som bokstavligen får mig att smälta inombords. Nääe, jag orkar inte med det här längre .. du leker med mina känslor, ger mig förhoppningar på allt. Men fuck it, fuck allt, fuck dig. Jag orkar inte med dig längre, hur ont det än gör .. så lovar jag! skriver mer sen .. ciao!

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards