Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Johanna Sjöberg - 27 mars 2008 22:56

Har typ nyss kommit ut ur duschen, var faktiskt grymt skönt att duscha efter att ha varit ute i njurunda i flera timmar. Imorse vaknde man somvanligt sent, men endå så skönt .. man har ju faktiskt lov så man får sova hur länge man vill ;) aja, sen klev jag upp vid halv ett tiden .. fixade mig osv .. gjorde mig lite lunch och sen pratade jag lite deep talk med en person, jag vet inte om jag ska hata det eller älska det, tragiskt! Sen efter det så läste jag ego girl man kan bara älska boken, den är inte skitbra men den är då fan inte dålig heller lixx =D Sen när mamma kom hem så bråkade vi lite sen bev vi sams och sen bråkade vi lite mer och sen blev vi sams igen. hahahahaha! Sen efter vi hade ätit så drog vi ut till njurunda och nu har jag varit där typ hela kvällen, jippie .. eller inte! Tragiskt ställe må jag säga, fattar inte hur jag kunde bo där i 10 år .. fatta 10 år !? dryyyyyyygt. Sen när jag kom hem så satt jag mig vid datorn en stund sen duschen och nu sitter jag här och skriver en tråkig uppdatering om min fett tråkiga dag.


Handleden känns dvs. mycket mycket bättre idag, nu kan jag tillochmed känna fingrarna, vilket är ett bra jävla tecken! Så om jag har tur så sa mamma att jag kan ta bort bandaget imorn, men försiktig lär jag ju vara eftersom det gör ont fortfarande, men jag hatar bandage .. det bara kliar och det blir varmt .. suck! Nääe, nu ska jag nog avrunda .. finns inte så mycket mer att skriva lixx. Jo jussteja, tycker faktiskt synd om Ida som hade längtat så jävla mycket till tokio hotel konserten i sthlm osså blir den inställd =/ jobbigtjobbigt. Men det kommer ju ett nytt datum till er tokio hotel fans, själv tycker jag inte att dom är så bra .. men det finns en som jag har fastnat för och det är don't jump den är störtskön må jag säga! Imorn blir det hockey med evelina såklart, man biljetterna var slut så vi får gå in efter första perioden istället, för min stämpel är kvar sen i måndags men man kommer ju in endå, ähh skitsamma! Sen slaggar jag antagligen hos evelina och på lördag ska jag väll till issa och rida igång söt nero lite, fast måste snacka med issa först om hur det blir i helgen. Men lite fanns det ju att skriva om iaf, och glöm inte att jag älskar er söta bloggläsare .. ni gör min dag <3 wiiie! nääe, nu blir det nog någon film och sen ska man nog slagga och jussteja, gulan öppnar imorn igen och jag har fått över 180 spänn av mamma så då blir det till att köpa en massa cigg, slutar nog på typ 3-4 paket eller nåt, det kan jag fan behöva efter att ha rökt level skit i en hel vecka ;| Så det får bli två prince och två marlbro, Så jävla intressant att veta va !? =D


godnatt på alla sötisar som läser min blogg

love from hanny

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards