Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Johanna Sjöberg - 17 mars 2008 23:12

åhh, bilddagboken har blivit sämst, så jävla segt och man hitta fn ingenting där längre plus att det är inte ens snyggt =S fick damp förrut när jag såg att dom hade gjort om, plus att man kan knappt kolla på andras bilder längre för allting är helt fucked up och segare än vanligt. Så gör oss alla en tjänst på bilddagboken och skriv på listan - http://www.fucker.se/bdb/index.php?action=submit ni bara MÅSTE skriva på den, så vi får tillbaka den gamla designen =) för den är endå bäst, tycker jag iallafall. Sen såg jag även att hur många sidor somhelst på "forumet" så hade folk skrivit, byt tillbaka designen och att det kommer säkert minska med hur många somhelst om dom har kvar den. och det är faktiskt sant, för om det kommer fortsätta vara sådär så lovar jag att jag kommer avregstirera mig .. snabbt som satan! aja, somsagt nu ska jag sova .. ciaao!


skriv på listan, skriv på listan, skriv på listan!

love from hanny

Av Johanna Sjöberg - 17 mars 2008 22:38

Idag var jag hemma igen, funderar seriöst på att hoppa av skolan nu. Ingen idé att föröska längre, jag kommer hamna på IV endå så vafan spelar det för roll ? aja, sov till typ ett halv två sen klev jag upp fixade mig. Hoppade på bussen ner til stan och sen sprang jag in på gulan och köpta cigg <3 Sen när jag skulle hoppa på bussen hem så träffade jag therese, danja, sandra och julia. Snackade med dom sen sa vi hejdå nere vi stan och jag hoppade på bussen hem till granloholm, träffade andreas så jag satt och snackade med han! Sen hoppade jag av vid sjukhuset och skulle gå upp till mamma men då hade hon redan slutat så då gick jag hem igen, sen drog jag ut till njurunda m. tha gang och softade på överallt =) nääe, nu ska jag sova och bilddagbokens nya design suger KUKSUGSBALLESFITTKNULLRÖVHÅLSANUSKLAMYDIA!


puss på alla snyggingar

love from hanny

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards