Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Johanna Sjöberg - 2 mars 2008 22:39

En ganska slapp outfit som passar nästan överallt i sommar. Den lilla plånboken kom med för att jag tyckte den var så söt, och är något jag verkligen skulle vilja ha istället för någon stor och klumpig plånbok. Litet och lätt är något jag strävar efter i den klassen.

Linne&Shorts Gina Tricot
Solglasögon&Flipflops H&M
Väska&Plånbok Wedins.

Av Johanna Sjöberg - 2 mars 2008 22:38

Hmm, skumt .. klockan är redan 22:38, asså vart fan har tiden tagit vägen? har nyss suttit och kollat på en masa käder som jag vill ha, fixade lite små outfit grejjer också bara för att jag har så tråkigt. Nu vette fan vad jag ska skriva, det tog helt enkelt slut ^^ ska ut sen tror jag, men vet inte med vem .. ska nog ringa mathilda eller amandy nu och frågar vad som händer i g-hood. Pussypussy!


ha ett fett slappt sportlov

love from hanny

Av Johanna Sjöberg - 2 mars 2008 18:50

Idag blev det typ världens bästa söndag, har bara legat i sängen hela dagen, ätit nudlar (as gott) och pratat i tlfn. Har nyss vare ute och tagit mig dagens första rök. Jag höll mig faktiskt hela dagen, eller fram till nu iaf =) Så jävla skönt att slippa skolan imorrn, men vette fan vad man ska göra på sportlovet ;o blir väll att vara med folks och jag som skulle gentligen ha åkt ner till my baby idag blev aldrig av =/ Han ringde imorse och var ledsen för jag inte skulle komma, men har man inga cash så har man inte. Men jag ska ju till han på sommarlovet också =) Så det blit nääjs! Imorn ska söt nero opereras, hoppas fan att allt går bra nu! Alla får hålla tummarna, tills imorn! Nu ska jag kolla på miami inc <3 som jag bara älskar, eller man kan bara älska det! Ska även käka lite glass och bara softa på tills mamma kommer hem vid tio ikväll. Slänger även upp en bild på mitt cp öga som jag har as ont i =/ och glöm förfaen inte att kolla in bilddagboken - http://johannafolke.bilddagboken.se men nu börjar miami inc, pussypussy! 


ha en fett skön söndag kväll

love from hanny

Av Johanna Sjöberg - 2 mars 2008 00:47

ett korthus av fördomar stämplad i min panna
samhällets moral som är byggt på något helt annat
gör mig förbannad, en etik utan mening
är du fru svensson med förutfattad mening?
jag vet vem jag va, men jag känner mig själv nu
titta mig i ögonen, sanningen kommer fram till slut
vafan vet ni om oss? hur fan tänker ni?
har ni sett våran uppväxt, våra liv?
ni rullar ut den röda mattan framför era fötter
slänger en blick, jag vet hur ni tänker
ni kollar på mig som om jag vore något rovdjur
och tänker för dig själv - vad, det där ska låsas in i en bur
vem är du som spottar oss i våra ansikten
vem är du utan stolthet och realismen
vem är du som inte känner oss va?
vem är du människan utan respekt nu
min frihet, den förlora jag för länge sen
enda sen den dagen, fängslad utan galler
stoppa upp ett fält, men det svider mina handleder
inga handklovar, men samhället knullar mig.
straffad av systemet så folk kan se ner på mig.
hur ska man ändras utan en andra chans?




jag saknar min frihet nu och klappen på min axel.

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards