Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Johanna Sjöberg - 3 mars 2008 16:33

Nu har jag fixat en ny omröstning så nu får ni fan ta och börja rösta om vad jag ska börja blogga om =) aja, nu ska jag fortsätta kolla på topmodel sen ska jag bara softa på hela kvällen .. och röka som vanligt ;) men ring om det kommer upp nåt, funderar på att gitta till nacksta men orkar egentligen inte .. får se hur det blir!


ciao

Av Johanna Sjöberg - 3 mars 2008 13:56

Nu sitter jag här och väntar tills min mat ska bli klar så då kom jag på att jag måste tipsa om några av mina skönhetsfavoriter som jag ständigt använder & bäst av allt så är dom helt nyinköpta.

Kropp:

Bodylotion från LdB - Shea oil. Perfekt om man är, precis som jag, alltid torr oavsett årstid! Doftar som en blandning av aprikos och sheaolja. Mums! Den åker fort in i huden och passar för daglig användning.
Läppar:
Jag har nyss börjat använda Hydracolor till läpparna. De är ett läppbalsam, som ger färg och samtidigt förstorar läpparna! Jag använder färgerna 34 och 37.
Hår:
Kms har en väldigt bra produkt för håret som ger fuktighet, volym och glans. Perfekt att använda om du fönar eller plattar mycket för den skyddar och vårdar även.
Parfym:
Dolce&Gabbana - The one. Jag gillar lätta dofter, men som håller hela dagen. Det gör The one och den doftar hallonbåtar.
Smink:
Kanebo Golden Glow. Undrar du hur kändisar ser så guldigt blänkade/fräscha ut i ansiktet? Här har du svaret. Den är dessutom en gel som inte täpper till. Lägg på krämen runt ögon/kindben och du ser genast piggare ut!
Hudvård:
Dainty Design har en praktisk ansiktsmask som består utav en "fuktad servett" som du bara placerar på ansiktet, den har hål för ögon, näsa och mun. Iställer för att kleta med krämer lägger du alltså en djuprengörande servett över, smart!

Av Johanna Sjöberg - 3 mars 2008 13:47

Idag har jag faktiskt varit ute och rört rejält mycket på mig. Mamma väckte mig vid 10 imorse, död som jag var somnade jag om men klev upp vid elva tiden. Tog mig lite frukost, satt mig framför tv;n och kollar på Oprah winfrey show ibland är det faktiskt bra! Sen efter det så ringde mormor, snacka lite med henne och sen fick jag för mig att jag skulle ut och gå en sväng. Solen lyste och det snöade lätt, så varför inte ? Drog på mig ett par mysisr och en stor tröjja och ytterkläderna. Gick ner till haga och köpte cigg på gulan sen tog jag bussen ner till stan, vandrade runt där en stund och träffade på mathilda. Så vi gick och tog oss en fika på Waynes coffe och pratade på om en massa saker som bara vi kan ;) Sen vart det hejdå vid navet. Jag orkar inte gå hem så jag tog bussen hem och nu sitter jag här. En riktig mysdag faktiskt och på onsdag ska jag till ******* med mathilda, jag dör ju om hon verkligen har det =/ omg! Men jag ställer alltid upp för min bästavän, som btw är världenbästa <3


Nu sitter jag och kollar runt på lite bloggar. Får så mycket inspiration från alla andra och jag har mega stor lust att börja blogga om ngt annat, som typ mode/smink/musik eller vad somhelst .. någon som har något tips? Funderar även på att byta blogg till www.tjejsajten.se verkar vara mycket bättre där plus att då kan man göra en header och namnet är givetvis inte kortare men jag är fett less på bloggagratis nu. Man måste betala för bilderna o grejjer, bara jobbigt! Men nog pratat om det, nu ska jag gå ut i köket göra mig lite nudlar. Det har jag faktiskt förtjänat efter min promenadis. Hörs ikväll kära bloggläsare, pussypussy!


ha en trevlig måndag kväll

love from hanny 

Av Johanna Sjöberg - 3 mars 2008 02:52

åh här sitter jag med mina Dolce&gabbana brillor på, jag vet faktiskt inte varför men dom är snygga. Nu har jag äntligen tagit mig tid och laddat ner emilush & caustic s alla album samt Spitbull mixatpe vol. 3 Så nu sitter jag här och dunkar på en massa musik =) Har även suttit och kollat runt på en massa bloggar och fixat lite bilder i photoshop, mycket nöje .. nooooot! Idag opereras även sötnero =/ hoppas att allt går bra nu, alla får hålla tummarna!


Nu ska jag nog ta mitt ass och palla mig ut till vardagsrummet och kolla på någon film, klockan är ju bara 02:52 så det kommer nog ta ett bra tag innan jag somnar. Alla ni som är vän med mig på bilddagboken måste fan börja kommentera mera ;) och ni som inte är det, bli vän - http://johannafolke.bilddagboken.se  Men somsagt, nu blire film och jag ska nog göra glass med bananer också om jag nu orkar ;) hahahahaha! Jag älskar min babyäsklingsfrediino mest <3 Pussypussy!


sov gott vart än i världen ni befinner er

love from hanny

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards