Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Johanna Sjöberg - 11 mars 2008 23:49

Har nyss kollat klart på 1408 den var verkligen grymt bra kan jag säga, den spårade väll ur lite vid slutet men annars så var den as nääjs! Sen har jag bara suttit och druckit caffe latté (eller hur det stavas!) med mamma och bara pratat lite, sen snackade jag lite med fredrik älskling och han är så jävla underbar, även fast han inte kan träffa mig varje dag osv så är han fortfarande världens BÄST pojkvän! Ingen kan någonsin fatta hur grymt jävla mycket jag älskar han. Plus att han är med i ken ring - ta det lugnt videon =D haha, suug på den ni! Nu har jag väll inte så mycket mer att skriva, ska slagga snart tror jag .. har ju äckel skola som alla andra i sundsvall. Men men, vafan det funkar ;)


och jag vet att jag har sagt många ggr förrut att jag ska byta namn på bloggen så jag tänkte göra det imorn, isf så blir det; poees tkr det låter så himmla fränt =D men aja, somsagt nu blir det till att sova .. utan min sötis men det får funka =) och jag är jätteglad för alla besök idag, ni är helt underbara allihopa ..  Ciaaao!


sov gott mina kära bloggläsare

love from hanny

Av Johanna Sjöberg - 11 mars 2008 16:18

Har varit dålig på uppdateringen den här veckan känner jag , plus att jag har lösnaglar så jag kan knappt skriva normalt. Vaknade alldeles för sent som vanligt imorse, klev upp eller snarare stressade upp och fixade mig. Tog bussen till skolan och gick på matten, hann bara gå på en lektion ;) haha! Sen drog jag och åt med julia, vicky och evelina. Sen drog vi ner till stan och vidare till västermalm's skola för evelina skulle snacka med davve, så dom pratade på medans vi satt och snackade med lite folk. Sen yrade vi runt lite där men gick sen tillbaka till busshållsplatsen och väntade på bussen, sen började evelina helt plötsligt blöda näsblod =S scary!


Tog bussen tillbaka in till stan, träffade jonas och gänget. Stog och snackade en massa med dom och julia drog hem. Sen gick vi uppöver mot stan och jonas o gänget försvann så vicky, evelina o jag gick och satt oss vid city café och bara små pratade lite sådär. Sen skulle dom till bosvedjan så jag tog bussen hem och när jag kom hem gick jag ut med hundarna och tog mig en rök, sen dess ar jag bara snackat i tlfn med min älskling samt kollat på tv. Men nu är det topmodel 6 så jag måste kila .. och glöm inte att checka bilddagboken http://johannafolke.bilddagboken.se ciaao!


ha en skön tisdag kväll

love from hanny

Av Johanna Sjöberg - 11 mars 2008 08:32

Skriver mer sen/ikväll, nu måste jag börja göra mig iordning för egentligen så skulle jag ta bussen som går om typ 2 minuter ;S men så blire inte! Hörs sen, sluta nämligen tjugo över elva idag =D och glöm inte att läsa inlägget nedanför, gulan har blivit rånad. och allvarligt så är det tragiskt att dom gick in och drog kniv mot den där kinesiska tjejen, för hon är fan as snäll. aja, måste kila .. ciaao!

Av Johanna Sjöberg - 11 mars 2008 08:30

OMG, GULAN HAR BLIVIT RÅNAD ! MIN & SANDRAS ÄLSKADE CIGG KIOSK, FAST DET KOMISKA VA ATT VI BÅDA HÖLL PÅ ATT DÖ AV SKRATT ;) HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA, JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR !! fATTAR DOM INTE ATT HELA SUNDSVALL LEVER PÅ DEN DÄR KISOKEN ELLER ? IAF UNGDOMAR SOM MÅSTE HA LITE RÖKA! =D

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards