Direktlänk till inlägg 23 augusti 2008

080823 - lördag

Av Johanna Sjöberg - 23 augusti 2008 18:06

heysan allt folk! =)


ett bra tag sen jag skrev nu, har typ inte gjort det på hela sommaren känns det som fast ngr små inlägg hart det ju blivit =) har haft en massa kul iaf, gatufesten, sommarskolan (som ni vet) selånger, bada, sola, varit med min finaste älskling, haft det chill med mina härliga vänner och ja, hela sommaren har varit dunder. Näst sista dagen på sommarlovet nu, känns fakitiskt lite tungt även om jag längtar tills skolan, vet faktiskt inte varför jag gör det. Men det är nog för att man får träffa nya kompisar, man är ett steg närmre gymnasiet och framtiden.


Som vissa vet så gick det inget vidare för mig i åttan innan sommarlovet. Skolkade mycket, mådde inge vidare plus att jag har möte med rektorn, kuratorn och lärarna varannan dag. Men det är så jävla skönt att säga - att jag mår så ortroligt bra nu så jag nästan tror att jag drömmer. Nog om det, jag ska satsa fullt ut i nian och min rektor har sagt att jag är bland dom få som vet redan vad dom vill efter nian. Jag ska söka antingen till hotell & restaurang eller entrépenör (stavning?) på john bauer, får se vilket jag kommer in på. men kommer jag in på hotell och restaurang så blir det definitivt gymnasiet i åre.


men iallafall, sitter på in between nu i timrå m. jonte, robin och cricke.

Vi är dom enda som är här för tillfället, fast iofs .. dokm öppnar om fem minuter =) men vi fick komma in lite tidigare. Annars flyter livet på och jag mår somsagt dunderbra vilket är så jävla härligt. Jag har världens bästa pojkvän och kompisar som är med mig genom allt. Nu ska jag kila, kanske jag hinner smyga in ett litet inlägg imorn. Blir nog inget ikväll, om jag har otur. Men om inte, så hörs vi imorn =) ha det bäst och lev ut dom sista dagarna av sommarlovet nu, för snart börjar det igen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Sjöberg - 12 september 2008 16:39

NU BYTER JAG BLOGG, FÖLJ GÄRNA MED =) TACK FÖR TIDEN, PUSSHEJS =)   http://poees.blogg.se http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se     ...

Av Johanna Sjöberg - 12 september 2008 15:35

äntligen är skolan slut, så jävla skönt är det. Ska ut till timrå sen ikväll och myspysa med älskling sen ska jag hem för anders och jag ska göra egen pasta med sås och räkor, kräfter o shit =) så jävla gott! Börjar bli äckligt jävla skol less nu och...

Av Johanna Sjöberg - 6 september 2008 12:49

hello på er pussgurkor!   hihi, jag känner mig glad även fast jag bara vill grina sönder just nu! Men vi får hoppas på att det löser sig, har suttit och prata med becca nu och hon berättade om vad som kommer hända osv för hon har gått igenom samma s...

Av Johanna Sjöberg - 6 september 2008 12:46

beslutet som jag tog igår, var det svåraste jag någonsin har gjortjag vet inte vart jag ska vägen, tusen tankar far genom mitt huvudhela tiden, så många känslor och förklaringar som jag inte kan sätta ord påjag mår inte bra, jag mår verkligen inte br...

Av Johanna Sjöberg - 2 september 2008 13:42

usch, har ont i magen fortfarande, mår illa och jag vill bara lägga mig i sängen och ligga där i typ evigheter. aja, sitter här och lyssnar på avenged sevenfold - afterlife är inte så mycket för sån musik men jag äklskar låten och scream också <3 ...

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards