Alla inlägg under augusti 2008

Av Johanna Sjöberg - 29 augusti 2008 23:40

sitter på ib nu, har inte hänt så mycket ikväll .. har ont i magen som vanligt ;< blir så less, bläää ... måste nog kolla upp det .. orkar inte skriva så mycket mer än att det är problem hemma igen! aja, ska dra nu .. heeyrå!


så många tårar jag fällt bara för dig
så många gånger jag har tagit på mig skiten
för att inte få dig att må dåligt
jag gör allt för att du ska må bra
jag kämpar mig igenom skolan
även fast jag inte ens vill sätta min fot där längre
jag tar ansvar, jag står för skiten som jag får
jag lovar det jag håller och jag skulle aldrig kunna svika dig. Men du sviker mig hela tiden, jag kan inte ens tro på något du säger längre och jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag vet inte vart jag ska gå om jag behöver hjälp

jag vet bara inte ..

Av Johanna Sjöberg - 29 augusti 2008 13:48

bläää, jag hatar den här bloggen, vill skaffa ny ju men jag fattar ju inte ett skit av blogg.se och en massa jävla htlm koder ;< tråååååååk! funderar på om jag ska ladda hem lite sex and the city avsnitt. Men vet inte om jag orkar .. har varit hemma i två dagar nu från skolan, fett ont i magen ååååååh jag orkar inte! heeeeeeeeeeeeeeeeeejdåååååååå!

Av Johanna Sjöberg - 23 augusti 2008 18:06

heysan allt folk! =)


ett bra tag sen jag skrev nu, har typ inte gjort det på hela sommaren känns det som fast ngr små inlägg hart det ju blivit =) har haft en massa kul iaf, gatufesten, sommarskolan (som ni vet) selånger, bada, sola, varit med min finaste älskling, haft det chill med mina härliga vänner och ja, hela sommaren har varit dunder. Näst sista dagen på sommarlovet nu, känns fakitiskt lite tungt även om jag längtar tills skolan, vet faktiskt inte varför jag gör det. Men det är nog för att man får träffa nya kompisar, man är ett steg närmre gymnasiet och framtiden.


Som vissa vet så gick det inget vidare för mig i åttan innan sommarlovet. Skolkade mycket, mådde inge vidare plus att jag har möte med rektorn, kuratorn och lärarna varannan dag. Men det är så jävla skönt att säga - att jag mår så ortroligt bra nu så jag nästan tror att jag drömmer. Nog om det, jag ska satsa fullt ut i nian och min rektor har sagt att jag är bland dom få som vet redan vad dom vill efter nian. Jag ska söka antingen till hotell & restaurang eller entrépenör (stavning?) på john bauer, får se vilket jag kommer in på. men kommer jag in på hotell och restaurang så blir det definitivt gymnasiet i åre.


men iallafall, sitter på in between nu i timrå m. jonte, robin och cricke.

Vi är dom enda som är här för tillfället, fast iofs .. dokm öppnar om fem minuter =) men vi fick komma in lite tidigare. Annars flyter livet på och jag mår somsagt dunderbra vilket är så jävla härligt. Jag har världens bästa pojkvän och kompisar som är med mig genom allt. Nu ska jag kila, kanske jag hinner smyga in ett litet inlägg imorn. Blir nog inget ikväll, om jag har otur. Men om inte, så hörs vi imorn =) ha det bäst och lev ut dom sista dagarna av sommarlovet nu, för snart börjar det igen!

Av Johanna Sjöberg - 1 augusti 2008 19:28

heeey på er pussgurkor (?)


har nyss klivit ur duschen och nu sitter jag här och lyssnar på sweetest girl.

Så länge sen man hörde den. Var även länge sen man skrev nu, jag vet att det börjar att bli litre tjatigt men skitsamma, det blir ju så långt mellan gångerna liksom. Har iaf varit m. goos en massa under sommarlovet, och alla andra sköna grappar & brydar i timrå. Fan vad jag trivs där nu, jag skulle serisöt kunna flytta dit. eller ja, kanske inte =) vem vet !? Igår så hände det en massa saker, orkar inte rabbla upp alltihop. Det var så jävla roligt iaf. sen drog robin och jocke hem till jockes pappa. Sen drog alla andra också hem. Så jag, elin & basse gick bort till torget där vi träffade samuel, samt jerry thea. Dunkade lite musik och rökte, sen drog basse, jag och elin bort mot fontänen och elin och jag fick såklart ett ryck att vi skulle bada =) så vi pumpade ännu mer musik, rökte och satt där i fontän jäveln och hade det fett roligt, det var verkligen dunder!


sen träffade jag anna, hon kom också ut i vattnet så vi satt och pratade med henne en stund. Innan vi skulle dra vidare mot torget för att möta upp älsklingen. Sen gjorde robin illa tån, hela tå nageln gick av typ :'( så jag klättrade upp på bänken och plockade ner en stor sverige flagga åt älsk. Då vart han superglad =) hihi! sen kom petter så vi fixade en ny cyckel till han. Nu pallaaaaar jag verkligen inte att skriva nå mer, det värker i fingrarna, vilket det inte gjorde förrut när jag bloggade som mest :'( bläää, jag börjar bli alldeles för ovan. Kanske, man ska ta sig en rök innan maten är färdig, blir grillad lax idag m. hemmagjord kall potatis sallad, mumms! och på tal om mumms, så älskar jag beckham serien, som ni ser på bilden ovanför. Det är verkligen mumms and i love it <3 aja, skriver mer ikväll. För nu jävlar är jag pepp med bloggen, haha =) ha det bra sötpruppar!

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards