Alla inlägg den 22 mars 2008

Av Johanna Sjöberg - 22 mars 2008 13:36

Då sitter man här igen ensam, mamma har nyss åkt iväg till jobbet så jag blir ensam hemma ikväll och jag har fortfarande inga cigg för mamma vägrar köpa ut =| suck! aja, idag ska man väll bara ta det lungt .. har fett ont i huvudet efter nattens äventyr, fast kul var det ju iaf en liten stund innan allt spårade ur totalt! Nu sitter jag även här och lyssnar på I just died in your arms tonight med t-pain jag bara älskar låten, den är verkligen störtskön kan jag lova! Så tanka ner den, eller klika in på youtube och bara njuut =D Bra endå att jag är på bra humör, trodde att jag skulle vara sur men nejnej. Haha, sandra och jag har typ världens mest intressanta konversation om allt som hände igår, så jävla fult! ääh, nu ska jag nog ringa robin och fråga om han vill hitta på nåt, kanske mathilda också ska med .. ungen kom ju hem igår från spanien så hon är väll niggah nu eller nåt sånt =D och emmababe fyller ju 15 idag, grattis gumman <3 Nu ska jag kolla på the hills och snacka i telefon .. ciaaao ;)


ha fett skön påsk bloggisar

love from hanny


Av Johanna Sjöberg - 22 mars 2008 02:11

åh fyfan vilken jävla kväll .. helt jävla otroligt att så mycket kan hända på en sån kort tid, på en kväll liksom. Det var en massa bråk, fylla, slagsmål, hot, folk som spydde fan överallt och en massa snutar och typ 3 polisbilar och en stor "polisvan" tragiskt nog så var ju grannarna tvungen att ringa snuten även fast vi inte ens hade gjort någonting sen skulle en viss person börja kaxa mot andra osså kom det ett nacksta gäng och blahblahblah, mer behöver ni inte veta .. mer än att det var en fett rörig kväll .. men endå kul, faktiskt .. från början iaf =) nääe, nu orkar jag inte skriva nå mer. Ska kolla på girls of the playboy mansion sen ska jag slagga. och inga cigg har jag heller, fett med suck! ääh, nu är jag less ... ciaaaaaao homie!


sov gott kära bloggläsare

love from hanny

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards