Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Johanna Sjöberg - 12 mars 2008 23:10

ååh, blir så äckligt jävla less på äckel vädret här i sundsvall! Vill bara ner till min fredrik och mysa till det rejält med en massa pussar o kramar osv ;) haha! Han hade tydligen åkt på världen magsjuka så när jag ringde han förrut så låg han typ över toaletten och spydde, sen sa han att det kändes som en ovanligt hård baksmälla =D något mer än att kolla på tv har jag nog inte hunnit med ikväll, eller jo förresten jag dushade typ alldeles nyss .. hmpf, kort-minnes hanny här vettni ;) näe, nu ska jag ta mig en rök sen ska jag sussa .. funderar om jag ens ska gå på skolan imorn. Tror nog att jag tar lite "ledigt" istället och sover bort hela dagen tills mamma kommer ringa oavbrutet och skälla ut mig som en lack PMS apa,det var allt för mig!


PUSS PÅ MIN FREDIINO <3

Av Johanna Sjöberg - 12 mars 2008 19:57

Så nu har jag bytt namn på min lilla blogg igen :) drygdag på skolan idag vare det också, gick på 2 lektioner, hmm.. duktig jag är! Blir så jävla less på äckel cp fitt vädret, usch och blä .. varför kan man bara inte få lite sol, värme och en hel jävla sommar? jadu, det skulle verkligen inte sitta fel nu. Men jag är faktiskt lite extra glad just nu för jag har nyss laddat ner nya internet explorer 7.0 och det blev en helt annan text på alla webbsidor, den blev grymt mycket snyggare kan jag lova och ni som redan har det ni vet ju redan ;) Nu ska jag ladda ner nya windows live messenger och sen nya windows vista till hela datorn. Så det blir fett nice.´Näe, nu ska jag kolla på men in trees/topmodel/grey's anatomy/frågaolle och girls of the playboy mansion. aja, kanske skriver mer ikväll om jag får tid satt säga .. men nu bär det av till tv;n.


PUSS!

Av Johanna Sjöberg - 12 mars 2008 00:19

ååh, den här låten har jag totalt fastnat för. Man vill bara dansa loss till den,

den är så grymt jävla skön kan jag lova! Lyssna själv, för den är så jävla suuuperbra!

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards