Direktlänk till inlägg 15 mars 2008

080315 - lördag

Av Johanna Sjöberg - 15 mars 2008 21:16

Dålig uppdatrering idag men jag har vare med issa typ hela dagen och bara haft det fett nääjs! Slog igen mobilalarmet typ 6 ggr imorse men tillslut så kom jag upp, gick och väckte mamma sen fixade jag mig och gjorde ordning frukost sen skjutsade mamma mig till stallet. När jag kom dit så var issa redan där, så jag gick och hälsade på henne och sötnero. Sen käkade vi frukost och knäppte sjukaste bilderna ever, men dom delar vi inte med er ;) haha! Sen mockade vi och snackade en massa :) sen kollade jag på nero's häftstygn där han hade opererats, såg ut som ett par riktiga häftstift men det var det såklart inte. Sen drog issa och jag hem till henne efter vi hade lunchat hästarna, kollade på tv och satt vid datorn sen åt vi lunch och sen duschade issa en snabbis och efter det så skjutsade vicky oss till stan. Fick tjugo kronor av issa till bussen, och den skulle komma om tyå en halvtimme så jag tände mig en cigg och gick upp mot stan och träffade på robin! så jag ska va med han imorn =D Sen när klockan var runt tjugo i så började jag gå ner till navet och när bussen precis kommer så inser jag att dom där tjugo kronorna som jag fick, är spårlöst borta? fick världens jävla hets och började nästan slita sönder jackan. Jag hade inga pengar på telefon heller så jag kunde ringa mamma, så det var bara ett val kvar .. att sätta fart på benen och gå hem från stan till granloholm.


När jag väl kom hem så var jag dö slut och orkade inte röra mig en millimeter. Hoppade in i duschen sen åt jag mat med mamma, biffar med råstekt potatis .. mumms! Sen dess har jag bara kollat på tv och nu är jag lite social med mamma och kollar på melodifestivalen, det suger verkligen balle! men inte så mycket att göra åt, orkar inte gå ut heller .. är alldeles för trött för det! och mina besökare är betydligt mycket fler än igår, så det var roligt faktiskt =D fortsätt läs era sötnosar, eller bara klicka in! Men nur inger det på dörren, för nu kommer mitt kebabskrovmål m. cola =D måste kila, pussis på min frediino <3


ha en skön lördag kväll

love from hanny

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Sjöberg - 12 september 2008 16:39

NU BYTER JAG BLOGG, FÖLJ GÄRNA MED =) TACK FÖR TIDEN, PUSSHEJS =)   http://poees.blogg.se http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se     ...

Av Johanna Sjöberg - 12 september 2008 15:35

äntligen är skolan slut, så jävla skönt är det. Ska ut till timrå sen ikväll och myspysa med älskling sen ska jag hem för anders och jag ska göra egen pasta med sås och räkor, kräfter o shit =) så jävla gott! Börjar bli äckligt jävla skol less nu och...

Av Johanna Sjöberg - 6 september 2008 12:49

hello på er pussgurkor!   hihi, jag känner mig glad även fast jag bara vill grina sönder just nu! Men vi får hoppas på att det löser sig, har suttit och prata med becca nu och hon berättade om vad som kommer hända osv för hon har gått igenom samma s...

Av Johanna Sjöberg - 6 september 2008 12:46

beslutet som jag tog igår, var det svåraste jag någonsin har gjortjag vet inte vart jag ska vägen, tusen tankar far genom mitt huvudhela tiden, så många känslor och förklaringar som jag inte kan sätta ord påjag mår inte bra, jag mår verkligen inte br...

Av Johanna Sjöberg - 2 september 2008 13:42

usch, har ont i magen fortfarande, mår illa och jag vill bara lägga mig i sängen och ligga där i typ evigheter. aja, sitter här och lyssnar på avenged sevenfold - afterlife är inte så mycket för sån musik men jag äklskar låten och scream också <3 ...

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards