Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Johanna Sjöberg - 8 mars 2008 20:13

en vacker dag kanske du kommer till mig och säger att du har ångrat dig, jag ska stå på samma plats & vänta föralltd för jag tror du & jag vi har en framtid.vem försökte jag lura, jag visste hela tiden jag har ju lärt mig att va ensam, sånt är livet, ingenting är som det ska längre, rasa ner igen & blundar för det som händer, det går aldrig bra när man satsar allt man har, man går in för en sak & blir lämnad kvar, för det är över nu, jag känner mig krossad, allt går i bitar så fort jag börjar hoppas, du finns kvar inom mig, det gör ont när jag tänker på, det fina som vi hade som du aldrig våga satsa på, i mina ögon var du underbar helt klart bäst. Det finns dagar då man inte kan resa sig upp, en önskan om livet som visar sg vara en dröm. jag är trött på att förtas, låt mig bara va. såren dom läker, det trode jag, men tiden fick bevisa .. bara fler löngner, och bara fler slag, men endå så ler jag varje dag.


den dagen då du svek mig blev tårarna till floder,
alla gånger vi har snackat fan jag saknar dig otroligt.

Av Johanna Sjöberg - 8 mars 2008 20:04

Vaknade tio i tre idag. Var seeeeg som fan och mamma hade åkt iväg till IKEA för att handla en massa saker. Klev upp, satt mig vid datorn sen föröskte jag ringa till gosis men han hade såklart stängt av mobilen .. suck! Så jag ringde hem och snackade lite med hans brorsa som ville träffa mig såååååååå mycket, för han sa att jag hade fått fredrik att må så bra o grejjer =) Så det var faktiskt kul. Sen kom mamma hem, jag fixade mig för jag skulle ner till gulan och köpa cigg men då fick jag gå med hundarna istället och efter jag hade varit ute med dom så släppte jag in dom och sen traskade jag ner till gulan med musiken dunkandes i öronen och när jag kommer ner så är fitt kiosken stängd. Jag kunde seriöst ha slängt en granatbomb på fanskapet, om jag nu hade en. Så jag traskade hemöver .. kom in precis när maten var klar.


Åt under tystnad med mamma eftersom hon knappt har kollat på mig sen i torsdags. Sen började vi bråka och jag bröt ihop och hon bröt ihop. Sen började vi skrika på varann men det slutade med att vi kramade om varann och sa förlåt. Så nu är det bra igen , tror jag. Aja, fick två cigg av mamma så jag ska hitta på ngn förklaring för att få smyga ut i tio minuter sen ska jag nog göra mamma sällskap genom att vara lite social med henne. Hörs ikväll , ciaao!


ha en soft lördag kväll med extra mycket mys

love from hanny

Av Johanna Sjöberg - 8 mars 2008 03:22

Här sitter jag fortfarande och snackar med mange the man! Han är fett härlig kan jag berätta, och han kommer upp till gatufesten i sommar =) Så det blir nice. Måste bara säga att jag saknar min fredrik så jävla mycket. Allt känns så fel när han inte är här =/ om jag bara kunde få fyra hundra spänn så jag kunde ta mig ner till sthlm och vara med han i typ resten av mitt liv så skulle allt bli bäst, verkligen bättre än bäst. aja, nu ska jag slagga snart tror jag. Måste verkligen ringa älsk imorrn och snacka med han, fan vad jag saknar han .. det är fan sjukt. Det är tomt och det är kallt. Plus att sundsvall suger kukballe. Men nog om det, hörs imorn!


ensam och lack med attityden I don't give a fuck

love from hanny

Av Johanna Sjöberg - 8 mars 2008 00:10

Då sitter man här igen, märkte att mitt förra inlägg inte blev så kort som det skulle. Men det funkar =) Igår klev iaf jag ocg evelina upp vid halv tio. Fixade oss och drog oss ner till stan, träffade sandra som skulle till sthlm. Så vi tog en rök med henne och vandrade runt på lodis navet. Sen drog jag hem, duschade lite och så samt snacka lite med älsk i tlfn. Evelina kom till mig sen vid kvart över två, vi tog oss en rök på mn balkong sen lodade vi lite vid datorn. Sen snackade jag lite med mormor så hon skulle komma klockan tre och hämta oss och evelina skulle såklart börja platta håret klockan tre, kunde seriöst ha cutta na ;) Sen åkte vi hem till mormor och morfar. Tjockade i oss lite våfflor sen drog vi bort till hennes faster. Satt där och snackade ett tag, sen drog vi upp till tobbe och där var davve och två till. Dunkade på en masa musik där, tills en granne hade ringt snuten så vi slog av musiken ett tag och otroligt nog så åkte snuten vidare. Så evelina, davve och jag gick ut på balkonen och rökte och vem kommer inte ut då ? Joo, där stog han .. mr. X jag höll seriöst på att dö. Så jag började fiffla med mobilen och han tar upp sin och då inser jag att vi har samma tlfn och det är så jävla äckligt för han är så jävla lik en viss person, ni som vet .. ni vet! Han har samma jacka, samma new era keps, samma hårfärg och dom är så äckligt lik varann ;o aja, han stog och kollade på mig as mycket .. han kände nog igen mig! Sen drog vi in igen och killarna hade slagit på en hård porrfilm, haha evelina och jag ska bli porrstjärnor =D skojja! Sen fick vi skjuts av evelinas farmor till hockeyn vid halv 7. Träffade en massa folks där och sen kom henke, blåbärs henke =D Vi gick upp och ställde oss i hejarklacken, var fan as roligt att stå där. och såklart så får jag syn på mr. X och han på mig. Sen kollade han på mig hela tiden och jag kollade på han.


Sen gick vi ut och tog oss en rök paus, och då skulle han såklart stå där också ;) men vi traskade bortöver så blåbärs henke kunde pissa =D Sen gick vi in igen, strulade runt och knäppte as fula bilder =D Sen gick vi tillbaka och hittade vicky och på tal om det, hon har slutat att röka ;o haha, hon är seriöst störtgalen! Sen stog mr. X och kollade på mig hela tiden, kände hans blickar genom hela publiken som satt sig på mig .. haha, poet jag är ;) Sen drog vi hemöver när timrå vann med 4-1 så jävla nääjs asså! Blåste as mycket, men det funka. Sen när vi kom till statoil så kom vicky i en epa med ngn kille som hon hade på G. Snackade med henne ett tag sen drog evelina till sin farmor och jag till min mormor. Sen skjutsade hon och morfar hem mig och jag gick in, hoppade in i duschen samt bråkade med mamma. Sen slaggade jag dö trött.


Vaknade runt halv 9 imorse. Dö trött och sliten som fan. Fixade mig och så sen skjutsade mamma mig till snuten, gick in på förhör och grejjs samt fick snacka med en massa jävla folk och det var även en snut där som jag kände igen och han bah; Nämen hej johanna, vad gör du här då? äru i trubbel nu igen? jag bah; haha, nejnej .. andra saker. Sen gick jag därifrån , sjukt nog så kände jag inte ens igen han =S Sen när mamma och jag kom hem så stog vi och skrek på varann ännu mer, jag bröt ihop av en massa jävla skäl. Sen drog mamma ut till njurunda på begravning sen när hon kom hem så skjutsade hon upp migg till bosvedjan träffade evlina tog tillbaka min jacka och mina stövlar, fast jag hade såklart med mig hennes saker också =) Kramade henne hejdå sen åkte jag hem. Mamma hade fått lite skuldkänslor då tror jag för då beställde hon pizza osså tog hon båda hundarna, jag behövde inte ens hjälpa till ? ;S  Sen pratade vi lite om allt osv. Sen ikväll har jag bara softa på och grejjer, nu sitter jag och snackar med mange som kommer till gatufesten i sommar =D Så jävla nääjs, sen sa han även en massa saker som vi inte nämner här ;P men nu ska jag klicka vidare. Blev ett ganska lång inlägg idag också =) men hur somhelst, jag älskar min fredrik ortryd <3


ha en skön helg

love from hanny

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards