Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Johanna Sjöberg - 18 mars 2008 22:34

Ok, japp, vi tar det från början Mr Afasi, vad har du att dölja?

Det ser ut som om jag har ADHD
eller går på partydroger, men är bara glad i hågen
så vi testar våra vingar, kollar vilka som bär bäst istället för att prata väder
Javisst, jag vevar med händerna som den rappare jag äääär!
Förresten, du min skjortärm ..
Bara fortsätter fråga hur jag lyckas göra det såhääääääär!
Det känns inte klokt, man! Hursomhelst, nästa, ut med språket
fram med frågan, om du vågar, vänta...
Hursomhelst, nästa, ut med språket
fram med frågan, om du vågar testa!
Så många frågor men jag har bara några svar
plus att jag har lite annat att göra idag

mohahhahaha.

Av Johanna Sjöberg - 18 mars 2008 22:10

haha, jag höll på att dö nu när jag skulle logga in på äckel cp fitt fucked up bilddagboken som just nu är verkligen världens sämsta =S aja, kolla på bilden .. där det står "dagens ligg ---->" haha, osså ser man min bild precis bredvid ^^ Sen nu när jag skulle logga in på bloggen , så vet ni att man måste skriva en kod .. vilket också är störande! men aja, jag fick koden "runk" typ världens sämsta ever ;P huaa , men nu ska jag slå på någon film och sen ska jag sova .. har nämligen bestämt mig för att gå på ALLA lektioner imorn ;| suck! Men dagen går fort :) får vi hoppas på och mina bloggläsare är bäst ^^ jag lovar, eller hur !? =)


sov gott alla mina kära bloggläsare

love from hanny

Av Johanna Sjöberg - 18 mars 2008 17:39

Då sitter man här igen och skriver på sin sexiga lilla bloggagratis.se funderar seriöst på att byta till typ www.tjejsajten.se eller www.blogspot.com eller nåt sånt! Känns så jävla tråkigt här när man inte kan ha någon header =/ men iaf, dagen har gått konstigt fort .. gick på typ en lektion, gick på sista då det var bild. Annars så har jag sovit till typ halv elva, sen har jag vare med evelina på träslöjden, balders och sen gick vi ner och träffa robin =) och tydligen så ska KEN RING vara här på fredag, fattar ni att jag bara MÅSTE MÅSTE MÅSTE se honom ? =D omg, fett vad jag längtar. Sen på måndag så ska jag, evelina och robin på kina och äta där =) Sen drar vi väll någonstans och tar antagligen med oss lite folk =) På torsdag så är det hockey, fyfan vad jag längtar! Ni kan aldrig fatta, bara för att jag ska träffa en viss person då ^^ haha! fast en dag som jag inte längtar till det är den 21 mars .. fyfan vad jag hatar det datumet, ni kan aldrig fatta =S vill bara att den dagen ska försvinna för tragiskt nog så blir jag deprimerad varenda jävla gång. suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck!


aja, kanske skriver mer sen ikväll för nu måste jag ut och lugna ner mig .. sen ska jag göra ett försök till att ringa en person, om den nu inte blir så jävla paff så den börjar smöra totalt eller så vi kan reda ut skiten .. aja! somsagt, nu blir att gå ut och röka hur mycket somhelst och jags kiter i vad alla andra tycker om att jag röker .. mitt liv, mina lungor, mina andetag?


ha en äcklig dag för jag hatar allt just nu!

love from hanny

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards