Alla inlägg under april 2008

Av Johanna Sjöberg - 29 april 2008 10:54

shena godingar, nu sitter jag på skolan och ska egentligen jobba äckel matte men vafan palla lixx ;< så jävla drygt! Ikväll ska jag sova hos min babyy så det lär nog inte bi så mycket uppdatering under veckan och imorn blir det fet fest på kajen, kom dit för fan =D slutar om typ 10 minuter .. drygt men nu sa jag kila, orkar inte skriva nå mer! puss bitches och på fredag är det en månad med robin =)


ha det fett soft kära folks

love from hanny

Av Johanna Sjöberg - 28 april 2008 22:37

på nåt konstigt sätt så kom en del inte med i mitt förra inlägg, helt sjukt men iallafall. Innan evelina och jag åkte ner till stan så kom robin och bränne förbi när evelina och jag var på gulan, så vi hoppade in i bilen och gled runt lite .. så jävla skönt med bass låtar i en sån där bil =D waahaho! Sen bytte vi bil en sväng, tog audin utan avgasrör blablabla .. haha hyffsat vad evelina och jag skratta eller vafan alla skrattade ju men vi höll seriöst på att kissa på oss. Roligt var det iaf, och biljäveln lät som satan =D sen byte vi tillbaka till golfen sen skjutsade dom ner oss på stan och blablabla ni har nog redan läst resten ^^ aja, ska duscha nu .. pussy!


ha det soooft yaaaaaaao

love from hanny

Av Johanna Sjöberg - 28 april 2008 19:00

Vaknade vid sju imorse av att robin ringde, låg och pratade med han en stund sen när vi la på så råkade jag somna om så jag kom lite försent till skolan men fysiken hann jag gå på iaf innan vi skulle på lunch. Sen vid elva så hade mamma och jag möte med rektorn, handledaren, kuratorn osv. Gick ganska bra faktiskt, dom babblade mest på en massa saker som jag knappt fattade hälften av men hoppas det löser sig nu iaf. Sen flöt dagen på som den skulle, vid två tiden så drog evelina och jag ner till stan. Gled runt lite med hennes robin och nu ska jag dra ut med min älsklingsrobin =) skriver sen när jag kommer hem igen, puss bitcheys!


ha det fett soft

love from hanny 

Av Johanna Sjöberg - 28 april 2008 08:19

Här sitter jag nu med ögonen halvsovandes och med huvudet nickandes, närå .. men det är nära. Jag vill bara hoppa ner i min supersköna och stora säng och sova tills jag vaknar av mig själv typ ikväll ^^ men istället så måste man gå på äckel skolan, blää på det ;< aja, måste fixa mig nu .. så jag kommer iväg någon gång och bara så alla vet så hatar jag mitt hår just nu =|


ha en skön måndag folks

love from hanny

Av Johanna Sjöberg - 27 april 2008 23:50

Jag: Idag har jag haft 50 besökare på bloggen

Robin: jaha, okej

Jag: det är ganska bra, eftersom jag bara hade 24 igår

Robin: hmm, undra hur många jag har då ..

Jag: men du har väll ingen blogg?

Robin: nej justejja, jag trodde du menade bilddagboken


haha, min gosis är så jävla söt =) men nu ska jag vara social med han i luren istället, puss bitches!

Av Johanna Sjöberg - 27 april 2008 22:15

grymt härlig helg det har varit eller det är ju alltid härligt när jag får vara med robinbobbin <3 vi har typ bara varit hemma hela helgen och tagit det lungt. Åkte ner på stan en sväng igår och köpte nya skor sen drog vi till donken och käka sen vidare till navet .. satt där och chillade en stund med lite folks. orkar inte berätta om hela helgen så jag tar från idag istället. Robin väckte mig vid elva imorse, han låg och kollade på mig då och då och fan vad jag hatar när folk kollar på mig när jag ligger och sover men han är söt endå =) sen låg vi och myste ett bra tag, sen klev vi upp jag tog mig en rök och robin fixade frukost till sig själv, men jag var inge hungrig endå. Sen gick vi och la oss igen, halvsov/myste som alltid ^^ sen gick vi upp igen, jag fixade lunch det fick bli korv och makaroner .. hahahaha, jag är bäst på att laga mat fast robin brände korvarna ;< stackars korvjävel men den var god! Sen åkte han hem vid fem tiden, gick med han upp till bussen .. hmm, som är typ 20 meter ? men iaf, pussade nästan sönder han när bussen kom sen gick jag hem igen. Städade rummet, samlade ihop smutstvätt osv.


Sen följde jag med mamma i tvättstugan, sen kom jag även i mammas stuprörs jeans, det är typ storlek 36 eller 38 så lite stolt är jag faktiskt plus att mpnga av mina vänner och family har sagt att jag ser smalare =) wiiie, stolt johanna! Sen beställde mamma och jag pizza, hihi .. illa =/ men lite får man synda plus att jag gick av mig dom förrut när jag var ute med hundarna. Nu har jag nyss tagit mig en rök och nu ska jag fortsätta vara social med älskling på msn eller så ringer jag han .. känns bättre att få höra hans röst =) puss bitcheys!

_________________________________________________


du är så jävla tragisk, du är så jävla falsk. Fel att inse verkligheten och sluta drömma om din sjuka barbie dröm, ingen vill ha med dig att göra längre men du bryr dig fan inte ens .. du tror att alla älskar dig och blablabla .. men fan dne som gör det, den personen måste ju vara både blind, döv och förstånds handikappad. Så bara lägg ner vad fan det är du nu än håller på med, för du kommer sjunka till botten endå .. falska slynäckelfjortis!



ha en skön natt

love from hanny

Av Johanna Sjöberg - 26 april 2008 19:42

wiie, nu har jag fått tillbaka datamusen iaf så jag kan börja blogga igen =) just nu hinner jag faktiskt inte för jag är med min söt bobbin <3 men en uppdatering kommer väll imorron kväll antagligen om jag orkar, fast det gör jag nog ^^ har saknat bloggandet rejält! aja, nu ska jag kila och proppa i mig chips och dricka .. mumms =D puss så länge!


ha en underbar lördag kväll

love from hanny

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards