Alla inlägg under september 2007

-

Av Johanna Sjöberg - 27 september 2007 23:27

Dagens låt: Block 44 ft. JPS - Straffad

Dagens dusch: idag

Dagens frisyr: lockigt

Dagens smink: foundation,rouge,mascara

Dagens klädsel: Jeans, svart stickad polotröjja med ett vitt långt linne under.

Dagens händelse: Skolan & rooobin <3

Dagens planer: just nu, sooova!

Dagens vill ha: det får jag inte säga (A)

Dagens saknad: Robin "/

Dagens drog: Vatten

Dagens tråkigaste: en viss sak jag fick reda på "/  (jävla subb h-vete!)

Dagens finaste: mina tofflor (H)

Dagens måste: Soova!

Dagens dricka: Juice

Dagens köp: ingenting =O

Dagens mat: ngt gott ;)

Dagens kärlek: går till mami

Dagens mående: glad!



ANTINGEN ELLER

kallt eller varmt: varmt

spets eller satin: spets

blått eller rött: rött

regn eller snö: snö

ull eller bomull: bomull

rosor eller tusensköna: rosor

vår eller höst: Vår

historia eller vetenskap: historia

matte eller engelska: engelska

Av Johanna Sjöberg - 27 september 2007 19:15

hm, har inte skrivit på länge men ska kortfatta mej lite snabbt.

I måndags så drog jag till stallet efter jag hade käkat med mamma. Fick Zorro och det gick superbra, hade voltarbete/ställande och skänkelvikningar typ :) bäbis var skit busig men det tog sig efter ett tag! :) Sen drog jag hem och hoppade in i duschen, kollade på CSI och sen hoppade jag ner i sängen och somnade stenhårt.

Sen har jag bara vare på skolan osv. Igår var jag med sofijah, vi dtack till skolan vid 19:00 och var där och busade runt. Sen gjorde vi ngt olagligt ;O som vi inte ska snacka om ;) haha, sjukt knäppa vi är =D Idag så hade vi skoljoggen. Sofia och jag gick först med josse sen gick hon med vicky och sofia och jag drog hem till mej och hämtade vicktor innan vi fortsatte. Trodde inte det skulle vara så jobbigt att gå 7 km med för små skor och jeans ''- men aja, det funka!! ^^ Sen när vi kom till mål så kollade liksom alla på vicktor och dom tyckte han var så fin och grejjer =) klart min buuus är Soooooet! :) <3

Jo, igår så var mormor och jag på IKEA & birsta city, handlade en massa kläder för typ 2.000 kr =S damn asså, men aja det vart fina iaf & dom satt as bra på min kropp som jag förövrigt verkligen HATAR! ='/  Sen drog vi och åt innan hon skjutsade hem mej och jag drog till sofijah senare på kvällen.



Imorrn blire sthlm efter skolan med benne :) ska vara där enda tills på måndag för annars så hinner vi typ ingenting! =D hääärligt det, att jag är ledig på måndag asså! ^^ Ska dra till mantorp och shoppa o en massa saker med ove & asta så det blir kungde! behöver komma bort härifrån endå så.. trivs verkligen inte hemma länge "/ som tur är så finns Robin bäckström, min hetnos som ingen annan får! :) <3 men nu finns det inte så mkt att skriva om . uppdaterar senare ikväll om jag hinner men nu ska jag se Timrå - Södertälje ffs!^^ man kan juh inte bara missa den =) hare bäst.

Pusshejs <3

Johannafolke - Not a day goes by, That i don't think of you .

Av Johanna Sjöberg - 24 september 2007 17:42

Hm imorrse vaknade jag runt halv 7 tiden. Klev upp och fixade mej och åt toast till frukost & vart proppmätt :) Sen drog jag till skolan och alla lektioner flöt

på som vanligt, hade ingen Idrott för det var friidrotts DM

på balders och märta var där uppe så vi fick uppgifter ist. haha och på engelskan imorrse så garvade jag och jossan som vanligt hääärligt det , mwahahaha c(= Sen drog jag hem och då ringer mormor och och frågar hur det är osv .. har inte pratat med henne på jäte länge sen hon och mamma bröt kontakten "/ saknar henne verkligen.  Men på onsdag så ska vi dra och shoppa, ska smöra till mej en ny mobb tror jag =P haha, oförskämd jag är!

Men nu ska jag kila till stallet och rida, är hästbyte men jag vill ha zorro bäbisen ^^ hare bäst.

Pusshejs <3


Johannafolke - robin bäckström äääär söööööööt! c(: <3

Av Johanna Sjöberg - 23 september 2007 22:28

Tjaao people!

orkar inte skriva ngt nu så skriver om dagen imorrn ist. Nu ska jag ta ngt att äta och sen dyka ner i sängen med en film =D


En film som frediino länkade till , haha tkr sjukt synd om den tjejen. även att hon går tillbaka! ^^


Av Johanna Sjöberg - 22 september 2007 22:17

Jag väntar på dig, Någon gång måste du bli dig själv. Och jag väntar på dig

Jag vill ha dig hela tiden men de kommer att ta tid. Jag har inte sagt något än. Men jag väntar, väntar. Du är fin och de är något med dig

Som att komma hem. Första gången du sa hej. De är logiskt, alla fattar utom du. Du har inte en aning att jag tänker på dig precis nu.

Hon har ett falsk leénde. Jag har sett de, Hur har du undgått de alla dom här åren. Och jag har sett dina pupiller växer. När du är med mig

Du vet inte om de än att de kommer bli du och jag tillslut.

--------------------------------------------------

De är synd att du beter dig som du gör nu

Du är inte så som du framstår.

Var tog den här snälla och om tänksamma personen vägen?

Han försvann i någon annans ögon.

Ögonen som bara är falsk, eller vänta

hon är ingenting alls !

Av Johanna Sjöberg - 22 september 2007 21:58

Hm, Igår så skjutsade mamma ner mej till Glenn och Pernilla dom hade redan åkt så jag träffade willy där osså skulle han gå med chaplin så jag gick in och pratade med Lena och matilda vart som vanligt glad över att jag kom och mia med =) Sen när willy kom tillbaka så satt vi och snackade i typ 2 timmar. Man kan verkligen prata om allt med han och han lyssnar alltid. Sen Lekte jag lite med Matilda för mia åt :) och sen så badade jag dom båda och matilda gjorde slut på allt schampoo den sötnosen! :) Sen efter det så la jag mej i sängen med mia och läste en saga och hon somnade ganska fort den tösen. Sen gjorde matilda och jag popcornoch satt oss i soffan och kollade på Doobidoo (elr hur det stavas!) med willy och carina hade jätte mysigt tills matilda somnade i mitt knä :) Sen gick jag in och la henne i sängen och läste en saga för henne för hon vaknade till. Efter det så gick jag ut till vardagsrummet igen och kollade på film och bara myste på och skrattade som vanligt! =) saknar verkligen willy nu, Bodde juh tsm med han och mamma i 11 år och sen när dom skiljde sig så tappade vi kontakten typ. Men han betyder fortfarande lika mkt! =) Efter det så skjutsade han hem mej vid halv 12. Sen gick jag in och då låg mamma redan och sov så jag satt mej vid datorn osså loggade älskii in :) så vi satt och snackade om allt mellan himmel och jord, som vanligt! ^^ <3 Efter det så hoppade jag ner i sängen och somnade stenhårt och nöjd för dagen.


Imorrse väckte mamma mej vid halv elva. Drog mej upp ur sängen och gjorde mej klar innan vi drog till Birsta city. Köpte en svart tröjja från ONLY med guld tryck på där det står: Young & Fabulous. As fin osså köpte jag ett långt vitt bas linne i vitt :) Sen gick vi runt och kollade på sängar och sånt på IKEA. men vi ska dit imorrn igen för att kolla igen ;) jag kunde fan inte bestämma mej "/ =D När vi kom hem så gjorde mamma iordning mat på en gång åt wook och nudlar. Suuupergoooott! ^o^ Sen satt jag mej vid datorn och pratade med min hetnooos =) Sen tog vi fram gotti gotti och kollade på Beck - advokaten. Den var faktiskt bra osså ska vi kolla på gamen imorrn elr ngt. fast den har jag redan sett så vi får se hur det blir med det.


Nu ska jag klicka vidare och skriver mer imorron kväll elr tidigare. Vill bara säga en sak till en viss person; Du är så jävla äckligt cp dum i huvvet så det finns inte. Du svek mej och du trodde att allt skulle bli bättre genom att knulla med han ? =S shiiit man, väx upp för fan din jävla hora! gaah, du är så jävla hatad av alla, och nej alla älskar dej inte som du tror. byebye!


Johannafolke - you took my breath away,

Av Johanna Sjöberg - 22 september 2007 11:21

Jag faller stenhårt mot marken med gråten i halsen, jag kämpar mot framtiden, men det finns ingen återvändo. Jag valde att slänga mej rakt ut i luften. När jag föll så var jag en människa som mådde dåligt, när jag landar så är jag en stor blodpöl som alla kmr att skita i lika mkt som dom gör idag. Jag gör mina sämsta val, jag gör mina bästa val, jag tar mina beslut. och att jag en dag har fått modet och självkänslan att ta steget från byggnaden och falla stenhårt mot döden. Jag lever på gränsen. men nu faller jag ner.. utan chans att landa! handlöst faller jag men ser du mig våndas. du ser mig sväva i vinden. med gråten i halsen.. ser du mig slåss mot tiden.. för framtiden. och med tårar på kinden, ler jag mot vinden.. gläds av tanken på att snart få ha dig bredvid mig, och var du än befinner dig finns du alltid här i mitt inre älskade syster & bästa vän - emma kolar, tills döden skiljer oss åt.

---

Vet inte varför jag skriver så tragiskt och deprimerande ibland "/ det blir bara så. ska försöka sluta, men som sagt. mår man dåligt så mår man. och det är ditt fel ditt jävla äckel fanskap. Det var du och jag i 14 år. och du lärde dej aldrig !? att man behandlar inte dom man han närmst om hjärtat som skit, du ska behandla dom som guld och inte ngn jävla leksak.

Av Johanna Sjöberg - 21 september 2007 16:05

Så då var man hemma igen efter typ världens snabbaste fredag ^o^ haha, Gick upp till anita idag med sofijah och skulle få ett busskort men fick inget för hon var inte där "/ får ta det på måndag ist. På HK;n så fick vi göra ngt jävla grönsaksspett med ris, så illa vart det inte och jag,kevin,sebbe & sofijah är köööng på att laga mat =D mwahahaha, slå det ni! Sista lektionen hade vi svenska och anna-carin läste bara osså fick vi sluta tidigare. Sen vandrade sofijah och jag till bussen hon satt sig där med mej och väntade innan jag skulle åka hemåt. När jag kom hem så tog jag mej fika och nu sitter jag här vid datorn again och dunkar på musik =) Även att jessica tyckte att jag hade kommit i målbrottet bara för att jag inte ens kan prata normalt än, gahahahahahaha =P



Snart ska jag dra ner till Sofjah och lämna snabb mat till henne som vi åt igår , sen ska jag dra ner till matilda för willy och carina skulle vara där hela kvällen så då drar jag ner dit och sitter barnvakt med dom :) har inte träffat matilda på as länge juh, inte mia heller "/ <'33 men men.. skriver mer sen måste kila nu . hare bäst! =D

-----------------------------------------------

Jag försöker inte tänka på dig nu,

men som alla vet de är inte de lättaste.

Försök få ur den sötaste och mest snällaste personen

i hela världen ur ditt huvud?

Men de är bara skönheten som finns där och du är inte

snäll på riktigt, så varför kan jag inte bara sluta tänka på dig?

Jo för att de är du som har skapat alla mina minnen i mitt huvud.

Men du är kille, jag har inte räknat med att du skulle förstå de.

Och förövrigt ja?

De ända jag ville var två enkla saker, de går en månad?

kanske en och en halv? Nu är du där igen.

Svikit mig med BÅDA sakerna..

Kan man falla lägre, de tycker inte jag så jag vet inte...?



Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards