Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Johanna Sjöberg - 5 mars 2008 16:04

Dom senaste två dagarna har fan varit bäst. orkar inte skriva sådär över - seriöst - skit - mycket så jag tar lite kortfattat. Men iaf, evelina ringde mig och tjatade som fan på att jag skuller ner till stan. Så jag fixade mig och grejjer vilket tog en evighet. Slängde på mig ett par mysbrallor och min favorit tröjja =) Tog mig en rök sen gick jag upp till bussen, träffade julia där så vi åkte ner till stan tsm. Hon skulle leta prao plats men hon hängde med mig till evelina, sandra och henke istället. Sen gick vi en runda på stan, gick in på donken och jag payade maten för evelina. Kul o veta va ? Sen yrade vi runt lite för att leta prao plats åt julia. Men hittade ingen, så vi drog upp till bosvedjan. Evelina skulle till robin så jag, julia, ida & hennes kompis gick in på servicen sen fick vi veta en sak som alla höll på att spy av. Men det nämner vi inte här ;) Sen fick julia ngt mentalt psykbryt och satt sig ner på golvet och typ skrek ^^ haha, och grinade nästan gjorde hon också medans jag höll på att dö av garv. Sen tog vi bussen till city gross m. ida. Gick in och baxade en massa saker, sen väntade vi på evelina, robin och amanda.


Sen när dom kom så gick vi in igen och robin köpte en massa x-ray ;o haha, verkligen EN MASSA x-ray! Sen stack julia och jag hem till mig, satt bara och chilla och viktor vart helt galen i henne och skulle sitta upp i henne hela tiden o grejjer. Sen snackade jag lite med mamma och sen drog vi ner mot stan. Fast vi hoppade av vid evelina och jag känner ju hennes mamma as bra för hennes man är ju min brush ffs =D Så vi gick hem till henne och satt oss vid datorn och loda. Kollade på äckel *** och garvade en massa, sen när evelina kom efter typ 2 timmar ? Så kollade vi runt på det enorma internet sen gjorde vi oss en massa mackor och tjockade i oss. Julia skulle ta kvart över elva bussen hem så vi följde med henne till den, kramades hejdå och sen gick evelina och jag in igen. Satt lite vid datorn sen höll jag på att slagga i evelinas säng men då kom hon och körde upp knäet rakt i mitt fucking as. Sen gick vi in och la oss i tv rummet och evelina somnade as snabbt medans jag kollade på CSI och en massa andra program, sen började evlina vråla i sömen; halabballalaba, aaayhgo! haha, omg .. jag höll fan på att dö av skratt! och tro mig, snarkar gör hon också =D


Vaknade runt elva imorse av att evelina återigen sparkade på mitt fucking jävla ass, jag kunde sriöst ha slagit ihjäl henne då ;o Men vi klev upp iaf, fixade oss och spelade en massa musik. Sen drog vi på gulan och köpte cigg och både tjejen och killen var där, för dom som inte har varit där så är båda kineser och kan knappt snacka svenska och när jag köpte två paket så fick jag en kram av han för han vart skit glad att dom fick in så mycket pengar osså köpte jag två tuggmin och då vart han ännu gladare =D haha, dom är roliga dom där! Sen traskade evelina och jag ner till stan. Yrade runt en massa och var på Ungdomsmottagningen och kollade lite saker sen drog vi till gränden och rökte sen kom julia så julia och jag gick runt och letade prao plats samt träffade vi hennes syrra och hennes kompis på något café så vi stog och snacka där ett tag. Sen letade vi upp evelina och ngn kille, evelina stack till bosvedjan och jag & julia drog hemåt. Mamma kom typ nyss hem när jag kom hem så vi har pratat lite osv om snuten o grejjer. Sen så ringde mormor, så det blir match imorrn =) Timrå vann även igår, det är fett nääjs .. puss på det! Snackade med evelina nyss, hon hade suttit i bosvedjan och väntat på robin i två jävla timmar för han var i birsta =D Men jag slaggar där ikväll också, så jag ska till bosvedjan vid halv sex och möta upp henne, sen ska vi väll traska hemöver och tjocka i oss en massa tacos. Nu ska jag fortsätta prata med Asal! Skriver mer imorrn när jag kommer hem, pussypussy!


ha en skön onsdag kväll

love from hanny

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards