Direktlänk till inlägg 23 juli 2008

080723 - onsdag

Av Johanna Sjöberg - 23 juli 2008 03:44

länge sen jag skrev nu, förlåt mina kära bloggläsare. Men jag har inte mått bra på sistone, men det verkar som att allt verkar börja lösa upp sig nu. Jag får hoppas på det iaf. Läste förrut att blondinbella har blivit våldtagen i italien, vet inte vad jag ska tycka och tänka om det. Visst, jag tycker inte så mycket speciellt om henne, eller snarare sagt jag tycker bara inte om henne av olika orsaker, men nu måste jag faktiskt erkänna att jag tycker synd om henne.


Att hon åkte på en semester för att ha kul osså blir hon våldtagen av en italiensk man (?) och det hon skrev om polisen, en fråga bara .. vart fan är världen på väg ? nog om det. Har varit med min älskade robin dom senaste dagarna, och som ni märker blir det inte så mycket uppdatering och jag saknar bloggen. Men när com hem bögar sig och när tid inte finns till då blir det långa avstånd mellan blogginläggen. Så just därför så tänkte jag bjuda på ett litet nu.


och jag känner för att ha en rosa blogg igen. Dels för att jag älskar färgen och för att jag är less på bloggagratis överhuvudtaget nu. Så jag funderar på att byta till en vanlig blogg. Men då är problemet att jag har photoshop och allt sånt där men jag fattar inte ett skit av bloggen och jag suger på att göra header. Någon som har lust att hjälpa mig ? vore tacksam för svar sötisar =D blev ett kort och interssant inlägg nu, men nu ska jag sussa för imorn ska jag vara med goosen min och bara så alla veta lixx, min pojkvän är snyggast :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Sjöberg - 12 september 2008 16:39

NU BYTER JAG BLOGG, FÖLJ GÄRNA MED =) TACK FÖR TIDEN, PUSSHEJS =)   http://poees.blogg.se http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se     ...

Av Johanna Sjöberg - 12 september 2008 15:35

äntligen är skolan slut, så jävla skönt är det. Ska ut till timrå sen ikväll och myspysa med älskling sen ska jag hem för anders och jag ska göra egen pasta med sås och räkor, kräfter o shit =) så jävla gott! Börjar bli äckligt jävla skol less nu och...

Av Johanna Sjöberg - 6 september 2008 12:49

hello på er pussgurkor!   hihi, jag känner mig glad även fast jag bara vill grina sönder just nu! Men vi får hoppas på att det löser sig, har suttit och prata med becca nu och hon berättade om vad som kommer hända osv för hon har gått igenom samma s...

Av Johanna Sjöberg - 6 september 2008 12:46

beslutet som jag tog igår, var det svåraste jag någonsin har gjortjag vet inte vart jag ska vägen, tusen tankar far genom mitt huvudhela tiden, så många känslor och förklaringar som jag inte kan sätta ord påjag mår inte bra, jag mår verkligen inte br...

Av Johanna Sjöberg - 2 september 2008 13:42

usch, har ont i magen fortfarande, mår illa och jag vill bara lägga mig i sängen och ligga där i typ evigheter. aja, sitter här och lyssnar på avenged sevenfold - afterlife är inte så mycket för sån musik men jag äklskar låten och scream också <3 ...

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards