Alla inlägg under januari 2008

Av Johanna Sjöberg - 30 januari 2008 23:14

och här sitter jag igen på min datastol som jämt gör att jag får grymt ont i rumpan efter ngn timme sådär. Haha, funnybunny! Sen sist jag skrev har jag varekn tränat eller solat, har verkligen inte orkat gör någonting alls. Har bara kollat på tv, film, fråga olle o girls of the playboy mansion, nice program detdära! Imorrn ska jag sola eller träna tror jag, eller så tränar jag först och solar sen eller tvärtom, jaja .. jag vette fan nu. Är grymt röksugen men orkar seriöst inte ta upp ciggen, tända en och bara röka .. jag skulle seriöst allvarligt somna ;| suck på det, på dig, på allt allt allt! Blir så så så så jävla less på att bbulshiet snacka om allt o alla. Ska det vara så jävla svårt att låta någon annan vara den, den är! Varför måste man klaga på att hon puschar upp brösten alldeles för mycket, hon sminkar sig för mycket, hon är så ful och bla bla bla osv! och ni som säger sånt där skitsnack kan ju dra långt åt fitt h-vete. Fuck you fuck you fuck you .. näe, nu är jag sur! Jag måste nog ta mig en rök endå .. sen ska jag slagga, ska upp tidigt imorrn vettu ;) fuck er allihopa, eller nästan alla! och imorrn blire ishockey, så jag kommer antagligen skriva på fredag om torsdagen.


fuck you, fuck him, fuck her, fuck everything, fuck off!

kram från hanny

Av Johanna Sjöberg - 30 januari 2008 16:33

Äntligen är jag hemma, så jävla skönt och jag är som vanligt ovanligt trött. Ikväll vette fan vad som händer, funderar på att åka o träna eller sola, har inte riktigt bestämt mig än =D Jag klev upp runt 9 tiden imorrse, då var jag ganska pigg. Fixade mig o så .. gick ut till köket och tjockade i mig lite frukost. Sen åkte jag till skolan men råkade som vanligt missa livskunskapen, det är inte så viktigt så skitsamma! Så jag yrade runt en stund sen hade vi svenska, a-k läste som vanligt den är fett tråkiga boken, jag somnar nog nästa gång .. haha! ;) Sen hade vi lunch, gick och åt med gänget och sen drog Sandra, jag och julia wenblom till shell. Jag och sandrish köpte en kaffe latté med vanilj, mumma! Sen gick vi tillbaka till skolan och satt oss i glas korridoren osså kom johannes så vi satt där och snackade med heffaklumpen, haha bästa namnet ever =D Sen kom evelina förbi en sväng så vi drog ut och tog oss en rök. Sen knäppte vi en massa kort, finns på www.lunarstorm.se/slowdrug Några av dom iaf, men ska snart lägga ut alla på bilddagboken. Efter vid hade rökt klart så orkade jag inte gå på sexualkunskapen så vi yrade runt lite, evelina o jag ;) Sen lånade jag hennes jacka, som jag bara älskar! Det är den på "blogg bilden" waaho =D Så jag hade den resten av dan. sen efter det så drog evelina på svenskan och jag träffade på chadi så vi gick ut och tog oss en rök. men haha, sen skulle chadi visa hur han tyckte att vi tjejer hade byxorna och resultatet var jävligt långt ifrån kan jag lova, höll fan på att skratta ihjäl nästan. Så roolig är han ^^ När han var klar med sin tjej copy så drog vi på enxtra engelskan. Satt bara vid datorn och lyssnade på en massa massa musik. Sen hade vi SO men jag orkade inte gå så jag yrade runt ännu mer, jag får jävligt mkt motion av att gå i skolan kan jag lova =D


Sen gick jag upp till linnéa och snackade med henne ett tag och sen drog evelina och jag ut och smoka' en till cigg. Sen fick hon springa tillbaka till sin SO lektion så jag gick upp till skåpet hämtade mina saker sen stog jag och väntade på bussen i typ en kvart och det är ju inte sommar precis, så jag höll fan på att dööö ;o haha, or not! Tog bussen bort till gulan, köpte mig en cola och ett cigg paket. Sen gittade jag bort till busshålsplatsen och tog fyran hem. När jag kom hem så tog jag ut hundarna, och sen satt jag mig vid datorn. och alla måste bara få veta att min mamma är bäst, hon har sagt i flera år att jag får inte pierca mig före jag är 18. Men igår så föreslog jag att om jag går ner 10 kilo så får jag pierca mig vart jag vill, och tro inte att min mamma pressar mig för det gör hon inte! Det är jag som väljer det själv och det blir bara bättre för då får jag ett mål till att gå ner osså får jag något att längta till, så det blir niice! Men frågan är bara vart jag ska ha den? Jag vill inte ha den i naveln, för det ska jag fixa på egen hand senare .. Så antingen ska jag ha den i överläppen där jag hade förra gången, eller så ska jag ha den i mitten på underläppen eller på sidan av underläppen .. vad tycker ni? Släng gärna in en kommentar för jag behöver råd, råd, råd .. typ nu nu nu! =D Men nu ska jag avrunda och ladda upp bildetr på bilddagboken istället .. titta in om ni har lust och ork http://sslowdrug.bilddagboken.se/  puss på alla!


ha en skön vinterkväll

kram från hanny


Av Johanna Sjöberg - 29 januari 2008 16:37

Nu sitter jag här igen och är fortfarande trött även fast har sovit som en gris inatt. hmm, jävligt konstigt det där! Ska ta lite om gårdagen först sen tar vi dagen .. ja det blir superbra =)


Vaknade som vanligt upp alldeles för sent och fick skynda mig så in i helvete. Har aldrig vare så snabb ngn gång tror jag. Slängde mig på bussen och drog till skolan. Trodde att vi hade SO först men det visade sig att vi hade Fysik med Dana .. vilket sket sig totalt! Så jag var med evelina istället. Sprang runt lite överallt med henne på hela skolan, sen satt vi uppe hos rekton, evelina, jag och andreas fick sitta as länge där och vänta på busskortet som hon inte fick för den där åsa var tvungen att snacka med annelie först som skulle sitta i möte hela eftermiddagen. Hmm, hyffsat med cepe damp man kan få kan jag lova! Andreas gick efter ett tag för han skulle på lektion så evelina o jag drog ut och tog en rök. Sen sprang vi runt ännu mer i skolan och tjoha på.  Sen drog vi på lunch osså var jag med sandra och gänget och busa på hela dagen. orkade inte sätta på mig ngr jävla grillor och åka på hal is på gympan så jag stack hem istället. Gick ut med hundarna och gav dom mat sen klädde jag på mig och gick ut till mormor som stog och väntade på mig. Sen for vi hemöver mot dom och när vi väl kom hem efter allt jävla äwckel slask på vägarna så åt jag ngn grönsaks röra och kött. Det godaste jag har ätit på länge kan jag lova! Vid kvart i fem så gav det av emot hockeyn. Jag stegade som vanligt ifrån morfar och lasse. hahahahaha! Sen när vi kom dit så fixade vi plats o grejjer .. det var ett jävla drag när allting drog igång kan jag lova. och Johan backlund är så fuuuuucckiiiiiiing jävla snygg ;o <3333 ah my gaad! Han är inte dålig. Sen träffade jag söt emelie där också hon stog fan och krama om mig hur länge somhelst och såklart så skulle ju jacke vara där .. bara stick förfan och jag vet att du läser det här så bara gittta, gitta,gitta! ååh, blir så jävla less på allt .. verkligen allt. Men iallafall .. sen sprang jag runt där lite med emelie och ellen också och timrå loosa med 0-1 mot södertälje. Fan ta er, era jävla små äckel! usch och blä för s-tälje. Fast söting bor ju där .. men asså hockeylaget suger balle och när det var 2 sekunder i sista perioden så skjuter någon i timrå's lag in pucken i mål, trodde man iaf för sen säger domar fittan att det gälls inte. Jävla kuk sug på allt! Sen gick vi hemåt vid halv tio tiden, mormor skjutsade hem mig typ direkt. När jag kom hem så satt jag mig vid datorn en stund och skrev det pyttelilla inlägget nedanför =D haha, nice. Sen la jag mig vid halv tolv tiden och slocknade ganska snabbt kan jag lova.


Imorrse tog jag mig upp i bra tid iaf, fixade mig och så och dunkade på ken ring - cutta dom. Waaaahoo, kan inte sluta lyssna på karln <3 höh! Men olyckligtvis så missade jag tio över nio bussen så jag fick ta den som gör typ tjugo över istället. Tog mig en rök sen kom nadja också .. har inte träffat henne på fan år och dar! Kul vare iaf, så jag ska vara med henne imorrn =) och det bäst är juh att hon bor på pietovägen, den som ligger typ bara ngr 100 meter ifrån mig. Så det är fett niice! Kom till skolan gjorde jag iaf. Hade sexualkunskap med anders, hahahaha så jävla roligt kan jag lova! Vi fick ett en fråga och ett svar som vi skulle läsa upp framför en kamera, jag såg fan as seriös ut och det pinsamaste och värsta är att han ska visa upp alla i hela klassen fråga och svar inför alla i klassen i biosalen. Haha, jag tänker då fan inte vara där =D Sen hade vi matte nere hos maggan, Sandra och jag tog en räk först bara för att vi skulle få slippa lite av lektionen. och jag råkade sätta mig på glas och sandras min var nog den bästa jag någonsin sätt tro jag =P höh! Så vi satt där och snacka om allt möjligt och sen drog vi på lektion. Satt där och sov mest bara, haha osså sa sandra ngt så jag bara slängde upp huvudet och hela luggen vart helt cp och sandra la av fetaste garvet! mwahaha ! Efter matten så drog vi på lunch, satt med först ollie och stina sen kom vicky och ante. Satt i matsalen och dryga på ett bra tag. Sen drog sandra och jag ut igen och tog oss en rök. Efter det så gick vi upp till C och då fick vi även reda på att Davve hade brytit handleden på julia igen, hua stackars! Så hon och andreas lånade min tändare. Jag följde med sandra till lektionen en stund sen drog jag ut och väntade på julia och ante. Sen när dom kom tillbaka så fick jag tillbaka tändaren osså fick hon en kram osså sa jag att jag skulle ner till stan och fixa en sak så jag drog ner till bussen och väntade på den .. tog den ner till stan gick o gjorde det jag skulle sen drog jag och sola på bling. Tog ett nytt solarium och höll fan på att somna, så grymt jävla skönt är det kan jag lova! Sen drog jag upp till skolan igen och hade bild sen hade musik i elevfiket med sören, fett booring men endå inte .. haha =D Sen drog sandra och jag till Gulan och köpte cigg osså var det as mycket folks som skulle på bussen som vi hoppade av så vi rusade in fixa cigg sen rå sprang vi tillbaka till bussen och jag höll som vanligt på att halka typ 400500520 ggr men det är shit the same, jag sotg på benen när jag kom till bussen iaf =) Sen drog vi ner till stan, sa hejdå till sandra osså tog jag fyran hem igen. När jag kom hem så kom mamma precis hem, hon hade vare på IKEA och handla en massa ljus, wiiihooee .. ovanligt la? mwaha! och nu sitter jag här igen men nu ska jag ta och hoppa ner i sängen och sova en stund tror jag. Saknar min älskling som fan! Jobbigt när han inte är här ='( men nu blir att slagga, kanske skriver mer ikväll .. vette fan vad som händer. Men ring om det kommer upp ngt 076 112 45 90 btw, när jag satt mig vid datorn en snabbis imorrse så hade jag 21 besökare .. då på morron vid 7 halv åtta tiden tror jag att det va och jag trodde att den hade glömt att byta till "igår" men tydligen inte. Blir så glad när många läser min blogg, det är skojj! Även fast det inte är så över många men ngr är det iaf =)


ha en soft kväll folks

kram från hanny

Av Johanna Sjöberg - 28 januari 2008 22:37

Orkar inte skriva något om dagen just nu. Är så grymt trött så jag tror att jag ska somna typ precis nu =/ men skriver imorrn istället när jag har slutat skolan =) Nu ska jag ta mig en rök och sen ska jag sooova ända till 8 imorrn. Det är fett nice ^^


godnatt på er alla söwtnosar

kram från hanny

Av Johanna Sjöberg - 27 januari 2008 19:47

Jag väntar på dig, Någon gång måste du bli dig själv. Och jag väntar på dig

Jag vill ha dig hela tiden men de kommer att ta tid. Jag har inte sagt något än. Men jag väntar, väntar. Du är fin och de är något med dig, Som att komma hem. Första gången du sa hej. De är logiskt, alla fattar utom du. Du har inte en aning att jag tänker på dig precis nu. Hon har ett falsk leénde. Jag har sett de, Hur har du undgått de alla dom här åren. Och jag har sett dina pupiller växer. När du är med mig Du vet inte om de än att de kommer bli du och jag tillslut.De är synd att du beter dig som du gör nu. Du är inte så som du framstår.Var tog den här snälla och om tänksamma personen vägen? Han försvann i någon annans ögon.Ögonen som bara är falsk, eller vänta hon är ingenting alls ! Jag försöker inte tänka på dig nu, men som alla vet de är inte de lättaste.Försök få ur den sötaste och mest snällaste personen i hela världen ur ditt huvud? Men de är bara skönheten som finns där och du är inte snäll på riktigt, så varför kan jag inte bara sluta tänka på dig? Jo för att de är du som har skapat alla mina minnen i mitt huvud. Men du är kille, jag har inte räknat med att du skulle förstå de. Och förövrigt ja? De ända jag ville var två enkla saker, de går en månad? kanske en och en halv? Nu är du där igen. Svikit mig med BÅDA sakerna .. Kan man falla lägre, de tycker inte jag så jag vet inte .. ?

alla minnen som du lämnade kvar efter dig, vill jag inte ens känna av. Dom ligger nergrävd i djup sorg och saknad, med brustet hjärta och tårar som bara rinner, det var ditt val och din förlust. Du är borta ur mitt liv, jag lovar & svär!


You understand me, at least you say you do.

Av Johanna Sjöberg - 27 januari 2008 14:26

Men åter till min dag, vaknade runt halv elva .. då ringde mamma och sa att jag skulle möta henne vid kvart i tolv vid sjukhuset. Så jag satt mig och kolla på summerland en stund sen fixade jag mig och tog med mig hundarna ut o började gå mot sjukhuset. träffade mamma där som sagt =) Sen åkte vi ner och sola på bling, så grymt jävla skönt! Sen åkte vi på Big boy och åt lunch, tog en chicken burgare. Den smakade skit =/ blää .. men jag fick i mig lite strips iaf , blä för mig =( Sen åkte vi hem igen och nu sitter jag här och mamma ligger och sover eftersom hon ska åka och jobba snart =) men nu ska jag avrunda och fortsätta snacka med tönt robin, haha .. söt han är!



Det finns saker som jag önskar. Med eller utan dom, så finns dom alltid kvar i mina drömmar. Jag kan aldrig glömma saker som hänt, som gör mig till en annan person. Men jag vill vara mig själv, jag samlar mitt mod och kämpar emot men förvandlas endå till en helt annan person.


ha det bäst today people

kram från hanny

Av Johanna Sjöberg - 27 januari 2008 14:03

Tänk om man kunde välja sina föräldrar?

Läste nyss i Cosmopolitan där det var en spalt om barn kunde välja sina föräldrar. Tänk om det verkligen skulle vara så, som när man går på en sån där dejt .. då tjejerna sitter kvar och killarna byter bord efter 2 minuter. Tänk om man kunde gå runt så och välja sna föräldrar, att liksom .. min morsa är snygg hon vill jag ha! I framtiden så kommer det säkert bli så och man lär antagligen inte föda barn på ett normalt sätt .. dom kommer väll typ komma ut ur mikron efter 9 månader?



Kan man verkligen riktigt, riktigt älska någon över hela sitt hjärta?

ordet "jag älskar dig!" används alldeles för ofta enligt mig iaf .. folk tar inte det på allvar längre. Bara för att man träffar en kille på krogen, tar hem honom och får ett ligg och sen när han ska gå så säger man "jag älskar dig!" bara för att man fick ett bra ligg för natten. och när man säger "jag älskar dig" efter one nights stand så menar man nog. Tack för sexet .. det var underbart! men snälla, ring inte till mig imorrn! Jag använder bara ordet; jag älskar dig. När jag verkligen, verkligen menar det! Till typ gosis eller någon vän som jag inte skulle kunna klara en dag utan. menmen, det är bara min åsikt.


Varför måste man vara just 15 för att få ha sex?

Nu blir det konstiga funderingar, jag vet! men jag skriver bara ner mina funderingar =) men iallafall, dagen då man fyller 15 då blir man ju byxmyndig, men vad spelar det för roll om jag har sex när jag är 12? 13? 14? okej, tolv var väll kanske lite för litet men 13 o 14 .. är man inte redo då för sex? men när man fyller 15 då är man helt plötsligt redo för det .. och den där förbannade fitt lagen om att man ska inte ligga med ngn om man är under 15 för då är min inte byxmyndig? men wooow, jag har gjort jävligt dumma saker där polisen har blivit inblandad, en sak hände i onsdags .. och för att inte glömma .. jag är ju bara 14 så jag är inte straffmyndig heller så då får jag ju inte göra något dumt. Men dagen då jag fyller 15 då kan jag gå och råna en bank om jag vill, tycker regeringen kanske. 



ha en underbar söndag

kram från hanny

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards