Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Johanna Sjöberg - 26 mars 2008 14:04

Vaknade inte för allt så länge sen, har nyss snackat med issa my sistah och jag ska ta nero idag. Ska dit sen ikväll med mamma och fixa han sen tänkte vi ta en promenad också så han får komma ut nu när han har stått inne i tre veckor efter operationen och i helgen så ska vi ut och skritta på han lite, för att börja få igång han =) Så det blir naaajs det! Har sovit som en jävla kratta inatt, bara för att min handled gör så jävla ont =/ så ni får vänja er att det inte kommer bli så långa inlägg på någon vecka, sådär. Skulle egentligen till tandläkaren fyra idag, eller det är ju inte försent men jag tänker då fan inte gå, tror jag. hahahahahah, min hjärna är hopplös idag =D waaahi! Nääe, nu orkar jag inte skriva nå mer, slut på ord och meningar .. och det vart ett tråkigt inlägg för jag kan inte skriva!


missa inte grey's anatomy ikväll

love from hanny

Av Johanna Sjöberg - 26 mars 2008 00:59

Ja då var man hemma igen, åkte aldrig till evelina för jag fick ta en sväng till akuten istället och sitta där och vänta i drygt 5-6 timmar. bara för att dom skulle dra till min handled som råkade hoppa ur led när jag var ute med hundarna, ondare har jag nog aldrig haft någon gång. Det vart som en explosion av smärta och jag trodde att jag skulle dö, jag varken grinade eller skrek för jag vart helt jävla stum. Sen när dom äntligen tog in mig så kände jag knappt något längre, så nu sitter jag här och skriver med en hand medans jag skulle kunna hugga av mig den andra =/ Fast sen fick jag en massa morfin så jag vart helt borta ett tag men det är ju mest för att lindra värken i handleden, inget annat =D nääe, nu orkar jag inte skriva nå mer .. får så satans jävla ont. Men dom sa att svullnaden skulle vara nere tills imorn sen ska jag gå med bandage i typ 2-3 veckor eller så länge som det behövs så vi får hoppas att det går bra och att handleden int blir helt fucked up och  smärtan när dom tröck tillbaka benet i handleden som hade hoppat ur, den smärtan går fan inte att beskriva. Det gjorde så fucking jävla ont att jag knappt kände något, ganska skönt det också =D men nu ska jag somsagt dra vidare, skriver mer imorn och då hoppas jag verkligen att svullnaden har gått ner. Ciaaaaaaao!


sov gott kära bloggisar

love from hanny

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards