Alla inlägg under december 2007

Av Johanna Sjöberg - 26 december 2007 20:28

Har nog aldrig haft en sån tråkig julafton som jag hade i år :/ Hade noll jul känsla och jag mådde skit, men det funkade iaf och hoppas att den blir bättre nästa år. Mamma kom och väckte mig vid halv 10 på måndag morgon men låg och drog mig till 10 för jag var helt fucking jävla död ;) sen klev jag upp osså öppnade vi julklapparna från mamma & janne på en gång. Fick en ny jacka, victoria beckham och jennifer lopez parfym med body lotion och shower gel. sen fick jag en guld sminkväska med So...? superstar! parfym,glitterpuder,bodyspray osv, påslakan sett i svart och guld som det står "I love u" på och en massa annat. Undrkläder, tröjjor osv .. fick fan 33 paket av mamma så jag orkar inte räkna upp alla ! =D Sen hade vi lilla julafton hemma och vid ett så drog jag till mormor och morfar osså var erik där så jag satt och loda med han ett tag, sen drog vi till linda & olle. kollade på kalle anka men det sög eftersom alla ska prata hela fucking jävla tiden och det bästa är tomtens julverkstad =D huhu, bäbis johanna. efter det så åt vi och kollade på lite film och bara myste på. Sen öppnade vi alla paket och anton och oliver (småbarna) fick en massa jävla grejjer och jag fick långa strumpor, pengar, 3 parfymer, styling på Vero moda/ONLY, kläder, underkläder osv osså fick jag en as snygg jacka av morfar, kamoflage färgad med huva och grejjer, fett snygg varen iaf! sen åkte vi hem vid tolv, jag var så jävla trött så jag höll på att somna hela tiden men jag kunde inte sluta tänka på en viss person, fan vad jag saknar dig älskling's gubben <'3 :'/ gick och la mig vid halv 2 somnade grymt snabbt och skönt! ;) Vaknade runt 12 igår, drog mig upp ur sängen och tog mig lite fika, satt mig framför tv;n sen fixade jag mig och drog till kussarna igen! =) gick på långprommis med emelie, anton, oliver, linda och olle. as härligt, sen när vi kom hem igen så fikade vi och kollade på film. sen hämtade mormor mig vid halv 5 åkte hem till dom igen och åt oxfilé med bakpotatis sen skjutsade dom hem mig osså fick jag 100 ;- av morfar! =D haha, han är bara helt klart bäääst! sen visade jag mamma alla presenter jag fick osså la jag mig i sängen för att smsa med robin men somnade ist ;O haha, typiskt mig. vaknade runt 9 klev upp, duschade osså såg jag att det låg 500 ;- på databordet från ove och asta. Så imorrn blire att köpa plattång, nya mjukisbyxor, nya skor och ny foundation, wooohooo! =D


Imorrn blire sova och stan och vara med älskliings tildiiz! =D men nu har jag inte så mkt mer att skriva. btw, så kommer jag sluta lägga upp bilder på bloggen och ha dom på bilddagboken ist; http://sslowdrug.bilddagboken.se osså har jag skaffat en ny msn så adda för faaan; sslowdrug@hotmail.com haha, jag älskar verkligen namnet "sslowdrug" vette fan varför, men det är bara så klatchigt! men nu ska jag avrunda och hoppa in i duschen, sen blire väll anatgligen mer tlfn. snack och film. skriver nog mer inatt eller så, ska ha värsta uppesittar kväll tror jag, på återseende.


ha en härlig kväll

kram från hanny

Av Johanna Sjöberg - 21 december 2007 21:15

Lungt dagens låt asså ! =D


I’m Miss American Dream since I was 17
Don’t matter if I step on the scene
Or sneak away to the Philippines
They still gon' put pictures of my derrière in the magazine
You want a piece of me?
You want a piece of me...

I’m Miss bad media karma
Another day another drama
Guess I can’t see the harm
In working and being a mama
And with a kid on my arm
I’m still an exceptional earner
And you want a piece of me

I’m Mrs. Lifestyles of the rich and famous
(You want a piece of me)
I’m Mrs. Oh my God that Britney’s Shameless
(You want a piece of me)
I’m Mrs. Extra! Extra! this just in
(You want a piece of me)
I’m Mrs. she’s too big now she’s too thin
(You want a piece of me)

I’m Mrs. ‘You want a piece of me?’
Tryin’ and pissin’ me off
Well get in line with the paparazzi
Who’s flippin’ me off
Hopin’ I’ll resort to some havoc
End up settlin’ in court
Now are you sure you want a piece of me?
(You want a piece of me)

I’m Mrs. ‘Most likely to get on the TV for slippin' on the streets’
When getting the groceries, no, for real..
Are you kidding me?
No wonder there's panic in the industry
I mean please, do you want a piece of me?

I’m Mrs. Lifestyles of the rich and famous
(You want a piece of me)
I’m Mrs. Oh my God that Britney’s Shameless
(You want a piece of me)
I’m Mrs. Extra! Extra! this just in
(You want a piece of me)
I’m Mrs. she’s too big now she’s too thin
(You want a piece of me)

I’m Miss American Dream since I was 17
Don’t matter if I step on the scene
Or sneak away to the Philippines
They still gon' put pictures of my derrière in the magazine
You want a piece of me?
You want a piece, piece of me...

You want a piece of me?

I’m Mrs. Lifestyles of the rich and famous
(You want a piece of me)
I’m Mrs. Oh my God that Britney’s Shameless
(You want a piece of me)
I’m Mrs. Extra! Extra! this just in
(You want a piece of me)
I’m Mrs. she’s too big now she’s too thin
(You want a piece of me)

I’m Mrs. Lifestyles of the rich and famous
(You want a piece of me)
I’m Mrs. Oh my God that Britney’s Shameless
(You want a piece of me)
I’m Mrs. Extra! Extra! this just in
(You want a piece of me)
I’m Mrs. she’s too big now she’s too thin
(You want a piece of me)

Oh yeah
You want a piece of me

Av Johanna Sjöberg - 21 december 2007 19:42

Äntligen är det jullov, så jävla länge som jag har väntat och nu jävlar ska jag sova ut, festa, vara med polare och bara softa på =P huhu, och på måndag äre julafton =O förra året så kändes det som evgiheter till julafton men i år så har allt gått så fucking jävla fort, det är helt sanslöst =D men det funkar iaf! Klev iaf upp halv åtta imorrse, drog på mig kläder och sminkade mig, missade fitt bussen återigen och fick ta halv nio bussen ist kom lite försent men det gick endå. Snackade med lena och sen fikade vi och drog ner till julshowen haha, även att våran klass 8C gjorde minst 50 % av showen och alla var as duktiga och stina sjung helt jävla otroligt fint ='O lät så jävla perfekt, hon måste juh söka till typ idol eller ngt sånt =) sen sjöng linnéa också och kusinen är duktig hon med. Sen när showen var slut så gick vi upp och fick betyg, suuuck säger jag bara ! fick typ bara 5 G och resten IG =/ men det är bara för att jag har börjat hänga på navet, skolka osv så jävla mkt! och det värsta är att jag hatar folk som hänger på navet men endå så gör jag det endå =S ah okej, jag är knäpp jag vet! Tog bussen hem vid halv elva. visade mamma betyget men hon vart inte sur heller, hon sa bara att jag skulle fixa det mkt bättre nästa år så vi får väll se då :) Efter det så gick jag och la mig en stund, hade en sån jävla mensvärk som fortfarande sitter kvar så jag höll på att dööööö =( daaamp, hatar smärta! fast vem fan gör inte det, men asså jag verkligen hatar det! sen väckte mamma mig runt 2. hoppade in i duschen, fixade mig och sen drog vi till stan.  Köpte julklappar till mamma och janne och brände såklart 1.474 ;- på en halvtimme =P


  • Röd morgonrock CUBUS 399 ;-
  •  Body lotion, bad svamp, shower gel och parfym set från Victoria beckham CUBUS 449 ;-
  • Röda tofflor med bollar Kappahl 99 ;-
  • Svart/rosa rutig  stickad tröjja kappahl 299 ;-
  • Rosa kalsonger med döskallar kappahl 99 ;-
  • Blå rutiga kalsonger kappahl 99 ;-
  • Gröna med ngt tryck på från body zone kappahl 99 ;-
  • Rabbat: - 69 ;-

Det var allt men nöjd vart jag iaf :) och mamma har alltid trott att jag har gjort av med mina pengar men jag har faktiskt lagt undan dom hela tiden och sagt att dom har vare borta, haha! stackars mami ^^ men iaf, sen drog vi till china och åt gutt och sen drog vi ner till stan en sbabbis igen och kollade runt :) har typ nyss komme och ska snart duscha igen och sen blire att slå in jul klappar, snacka i tlfn med folks och på msn och sen film och antagligen sova =P men skriver mer ikväll kära folks, på återseende.


ha en skön jul fredag

kram från hanny

Av Johanna Sjöberg - 20 december 2007 19:06

Daaamp vad jag har tråkigt blir nog ett kort inlägg för jag orkar inte skriva nå mkt men jag saknar faktiskt bloggandet, typiskt att morsan ska sätta dataförbud hela tiden. men hoppas jag är tillbaka snart! Sov iaf till halv åtta imorrse klev upp, sminkade mig, klädde på mig kollade på the voice tv osv. tog 08:43 bussen till skolan och det var så klart as halt ute eftersom det börjar smälta innan julen ens är över !? =O jaja, kom i knapp tid till bussen och drog till skolan. Sen drog jag på bild med julia & vicky, haha hade fan as kul hela dagen! slutade första lektionen vid kvart över 10 då drog, acke, chadi, roger, julia, jonte, vicky och jag till lunchen. var äckel lunch så vi satt mest och degade med maten och spelade in värsta äckel videon om den, uuuuugh! ;) sen drog vi och rökte osså fick vi för oss att dra ner till stan och käka på donken men julia och dom andra ville inte följa med så det vart bara acke, chadi, vicky och jag. Hoppa på bussen ner till stan och käka på Mc Donken ;) sen drog vi till andra bildlektionen och hade bild till typ kvart över ett sen slutade vi. Mamma kom och hämtade mig på skolan, sen bråkade vi i bilen och allt och bla bla bla orka skriva ! När jag kom hem så la jag mig i sängen och softa på och snacka med marchus i tlfn. gooow älskliing ! ^^ <3 sen åt jag och nu har mamma och janne dargit till birsta för att handla så här sitter jag och lyssnar på musik, snackar med älwskliings mathilda i tlfn och softar på ;) nu blire bara en massa tomprat så jag avrundar.


emma robin julia victoria evelina sandra vicktor nicklas andreas daniel mathilda johanna anton linnéa tilda hanna sofia nils adam kevin ida lina viktoria amanda alexandra markus julia sara emil lajke'N emma fredrik anton niclas amanda veronica sandra linn carolina isabelle andrea sara rowbiin malin alina daniella stina johan stefan alexander evelina matilda oliwia lina fia magdalena agnes - Ni är dom bästa som finns <3

ha en kunglig torsdagkväll

kram från hanny

Av Johanna Sjöberg - 19 december 2007 18:12

Du är fan helt jävla otrolig. du säger att du älskar mig, du kan inte leva utan mig, du skulle aldrig lämna mig, du skulle alltid stå bakom min rygg oavsett i vilket läge det var/är, du skulle alltid finnas dör för mig, du skulle göra allt för att få mig att må bra, du skulle älska mig enda tills den dagen då jag dog. men killar är bullshit ! ren fucking jävla hor bullshit, blir så jävla less på dig och dina jävla lekar. "playing with my heart 'cause your love is wicked." som fan att den är, din jävla kärlek till mig var/är så sjuk så det inte är sant. jag älskar dig, det kommer jag alltid att göra ! men som du gjorde mot mig gör man fan bara inte. Du krossade mig och mitt hjärta, förstörde alla mina drömmar och min framtid. men vadå, jag är juh johanna ffs ! jag kämpar jämt, för jag har alltid fått gjort det! jag har aldrig kunnat ta dagen som den kommer och ha det bäst med alla vänner och grejjer. men när jag vaknar på morgonen så finns oron fortfarande kvar; vad händer idag? ska jag behöva gråta ännu mer än vad jag redan gör, ska jag behöva bli sårad igen eller få känna smärta!? Du har försört allt lilla vän, du är bara en stor jävla idiot för mig just nu. men jag måste släppa taget om dig, jag lovade att jag aldrig skulle göra det. men jag står fan inte ut med all besvikelse som du gav mig. jag gör det bara inte, jag är så jävla less på allt och ni som inte vill läsa .. läs då för fan inte ! och jag vet att du läser det här så jag kan skriva det nu på en gång, du sårade mig djupt och gjorde mig besviken. jag fick känna smärta för din skull, jag fick ta skiten istället för att du tog den. du gömmer dig bara och vågar inte stå för vad du säger men en sak är säkert. Jag jag tänker inte fälla en enda jävla tår för dig. Du och jag är över, innan det ens hade börjat.


ha en soft onsdag kväll och jag älskar min älskade vicktor andersson <3

kram från hanny

Av Johanna Sjöberg - 18 december 2007 23:35

jag älskar dig av hela mitt hjärta, jag älskar dig av hela min själ. Jag älskar dig, varenda del av dig. Du ger mig fjärilar och pirr i magen. Jag älskar din insida, ibland då du inte är på tvären. Jag vill ha dig här nu, jag saknar dig. jag vill känna din värme & se dig sova, så söt som du är. min älskling, min älskade älskling, min käraste älskling, mitt hjärta & min livskamrat! du är mitt allt och hela min värld, lämnar du mig tar jag klivet från klippan jag lutar mig mot, då lämnar jag jorden, dig, världen och mitt liv. Jag klarar mig inte utan dig. du ger min dag ljus och du ger mig den sömnen med leénde på läpparna.. Jag tänker på dig nu. hur fin och underbar du är och kan vara! hoppas du förstår mig, för jag älskar dig vicktor andersson.
JAG ÄLSKAR DIG


180707 <3

Av Johanna Sjöberg - 17 december 2007 12:28

Just nu känner jag mig krossad och förstörd. Allting bara rasade igår när du sa dom dära orden som jag aldrig trodde att jag skulle få höra. men nu är jag tillbaka på ruta ett igen, känslorna blir för mkt och tårarna har ingen stopp knapp som man kan trycka på. lätt sagt; Du var droppen som fick min bägare att rinna över. men nog om det, det är bara att kämpa vidare utan ngt hopp eller mål, precis som det alltid har varit.


I helgen så har jag vare med evelina och andreas. slutade 12 i fredags, drog ner till stan med Vicky, evelina, julia, sofia, kg och ante. fett soooft ! evelina köpte en svart tröjja från H&M sen drog vi till navet och träffade folks. sen satt sig evelina, jag och andreas och väntade på timrå bussen och under tiden så höll vi på som vanligt la ;) haha, drog ialf sen till timrå och evelina och jag frågade en gammal gubbe om en tändare osså fick vi låna den och precis då så åker evve's farmor och farfar förbi! men lyckat, eller inte. Så dom trodde att evelina skulle röka osv plus att det vart en massa snack om det där sen. Sen på kvällen så drog jag hem vid nio och på lördag så drog vi till backen och åkte fan hela dagen. Kul vare ialf fast jag har fett med blåmärken på vaderna, smalbena och låren efter pjäxorna plus att det var en unge som åkte rakt in i låret så därför är jag blå där ;) haha, illa nog vare. For till timrå igen vid fyra och var där hela kvällen. Gick och mötte andreas också och sen kollade vi på film och bara hade det softiisch ! huhu, fett ägd vi är asså! =D sen drog andreas hem vid 1 ngn gång. evelina och jag gick ner och kollade på tarzan men jag var så jävla trött så jag höll på att somna hela tiden. Sen gick vi upp och små pratade och vid halv 3 så slog jag äntligen igen ögonen.


Vaknade vid halv 12 på söndag. Ringde till andreas typ 30 ggr och ville att han skulle komma dit men han orkade inte plus att bussarna gick sämst på tider. Så vi möblerade om evelinas rum och fixade. Sen drog vi till min mormor vid 2 så hon skjutsade oss till stan sen sprang jag in på H&M och köpte en likadan tröjja som evelina. och den är fett grim och snygg! ;) sen drog vi till navet och träffade andreas och sen ringde en viss person osså vart det kaos av alltihop, blää .. gick på pressbyrån iaf och köpte mig en cola samt lite godis ^^ sen bjussa jag anna på cola fast hon fick öppna den och jag hade skakat den! haha, stackars =P sen hoppade evelina och jag på bussen hem. När jag kom hem så klädde jag julgranen samt åt med the family och softade på gick och la mig halv 1 men var fortfarande pigg så då började jag grina fan as mkt :/ och inte för att jag inte kunde sova utan för en annan sak så jag snackade lite med marchus och han fick mig på bra humör igen, go älsklingen! <3 sen somnade jag och vaknade vid 7 imorrse, drog på mig kläder och gick till bussen .. japp, ni läste rätt jag hade inge smink på mig och håret stog åt alla håll. tog bussen till evelina och fixade mig där så det vart fetwtiing naaajs ^^ hihi, jag älskar verkligen mitt hår nu plus att jag inte ser så tjock ut längre ;) har elevensval hela veckan så vi börjar 9 och slutar 2 btw, så flyttar jag till evelina idag! orkar inte bo hemma längre så det blir najsde. kommer nog inte ha tillfälle att blogga nå mer men ni kan juh alltid ringa eller skicka sms sötnosar 076 112 45 90 men nu ska jag klicka vidare =) hare bäst kära bloggläsare. btw, dagens citat: Att fånga en man är en konst, att behålla honom är ett jobb.


ha en underbar kväll people

kram från hanny


GAMMAL BILD =O

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards