Alla inlägg den 26 januari 2008

Av Johanna Sjöberg - 26 januari 2008 23:09

Här sitter jag igen på min rumpa som värker och lyssnar på musik, helt klart en sak man inte kan leva utan ... det går seriöst inte! Sen sist jag skrev iaf så har jag varit på boxnings matchen i sporthallen som jag skrev i tidigare inlägg. Kusinen var fan as duktig, han har gått 5 diplom matcher och han började för typ 3-5 månader sen och killen som han mötte hade gått 26 diplom matcher och han hade kört i typ 2-3 år. Så erik, min kusin .. loosade bara med ett poäng! Det tycker iaf jag är fett fett braa! =D Sen satt vi kvar och kollade lite till på alla andra. Fan asså, är grymt sugen på att börja! Men hela min rygg är juh helt knas =/ blää för den! Mormor och morfar skjutsa hem mig efter iaf, snackade lite med mami när jag kom hem .. as skönt var det att få ut sina känslor lite ;) Sen fixade vi mat, åt fläskfilé från igår osså gjorde vi potatisgratäng det var as nice. Sen gick jag ut med Nova och skulle som vanligt röka ;o uuh, måste fan sluta nu , men det är svårt när man har fastnat totalt i skiten =( men iaf, när jag gick ut med Nova och skulle röka så hör jag att mamma kom från bussgatan. Jag vart fett skrajj eftersom att hon vet att jag röker, men hon vill helst inte att jag ska göra det fast hon tillåter mig endå? hmm .. weard! Men iaf, jag fimpade ciggen sen sprang jag typ bort till sjukhuset och ställde mig bakom ett hörn där och rökte klart. Sen var jag såklart tvungen att gå tillbaka hela vägen, vilket kändes som en evighet =P haha!


Nu har jag nyss kollat klart på film, eller inte klart men Rush hour 2 har jag redan sett typ 201450103520 ggr! haha, hoppas att ni fattar att jag överdriver? ;o Så nu ska jag fortsätta lyssna på musik hela natten lång och röka som vanligt. Imorrn så jobbar mamma timmar, hon börjar sju jobbar till tolv sen är hon ledig från tolv till fyra och sen jobbar hon från fyra till tio på kvällen. Så vi bestämde nu ikväll att jag ska gå med hundarna till hennes jobb osså ska vi åka ner på stan och sola sen och äta lunch. Sen blire väll att softa hela dagen, orkar seriöst inte göra något längre .. bajs på mig! höhöhöhö ^^ Näe, nu är jag bara barnslig .. på måndag blire hockey igen. Det är bara så grymt jävla kul asså =) Då blire Timrå IK mot Södertälje. Huhu, vilka tror ni vinner? haha, jag veet .. för jag kan se in i framtiden .. woohoo! Nu börjar jag verkligen spåra ur .. ska ta mig en rök nu och vi får hoppas på att jag inte ramlar ut genom fönstret som häromdagen. pussy!


Sov gott kära bloggläsare =)

kram från hanny

Av Johanna Sjöberg - 26 januari 2008 10:54

Har typ nyss vaknat, så grymt jävla skönt att sova ut och här sitter jag nu och lyssnar på Toppen - vara mig själv. ooh yeeah , just love it! Idag blir det som sagt boxning i sporthallen. Dom skulle komma och hämta mig vid ett någon gång och innan dess måste jag duscha, torka håret, fixa håret, sminka mig, klä på mig, äta något nyttigt, ut med hundarna och dammsuga. Jaa, det ska jag nog kunna fixa på typ drygt  2 timmar ... eller inte! Jag som alltid är så seg o grejjer, hahahaha ^^ Näe, nu ska jag sätta igång med skiten. Skriver mer sen när jag kommer hem folks och ha en superbra dag i backen eller i sängen, det kvittar =)


pussypussy!

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards