Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Johanna Sjöberg - 6 januari 2008 22:23

Snart ska jag ta och hoppa ner i sängen och mysa på med musik och tlfn snack. och imorrn äre äwckel skola, vill fan inte gå men måste ju ;/ kommer fan inte kunna sova ngt alls typ inatt. usch, osså kommer man vakna as trött imorrn och vara sur och irriterad för ingenting funkar! men jaja, inte långt kvar nu .. brukar gå ganska fort sen blire sommarlov =D wooho, mkt party och solande och badande och allt sånt där you know! btw, så får jag moppe för ag fyller 15 i sep. men jag kommer fan inte hinna köra den nå mkt alls ;/ fuck, irriterande det med. men nu ska jag sluta vara sur och gå och lägga mig eller så blire mer msn snack, får se .. hörs imorrn =)


godnatt på er så länge

kram från hanny

Av Johanna Sjöberg - 6 januari 2008 16:17

Fy fan säger jag bara, vilken djävulskt seg dag. asså fan, imorrn är det skola och det blir bara en massa jävla pluggande och läxor. Men iår ska jag fan få G på allt, fy fan vad duktig jag ska va! Fast jag kommer inte kunna hålla det, trust me =D aight, idag blev det inge stan med mamma det snöade så jävla mkt och typ alla affärer är stängda och jag vaknade runt halv 2 så ingen av oss orkade. Klev iaf upp då, fixade mig och klädde på mig sen gick jag och tjockade i mig lite frukost sen gick jag ut på en långrunda med hundarna i fitt vädret, asså shit vd det snöäar och blåser, uusch och blää! jag vill ha sommar, sommar, sommar! Imorrn ska jag iaf ner till mia och fixa tid för håret, fast nu funderar jag på att skippa det blonda och lägga i olika fäerger av ljusbrunt ist !? vad tycks, kommentera om ni har ork och lust =) Ska fixa tid imorrn iaf osså ska jag fråga om råd och grejjer, men det kommer nog bli as bra. Nääe, nu ska jag gå och tjocka i mig lite middag och nova är helt utslgen för hon stog och åt ur potatispåsen när vi kom hem från macken, asså haha .. hon äter rå potatis, lill älskliingen ! men skrive maybe more later.


ha en god kväll

kram från hanny

Av Johanna Sjöberg - 6 januari 2008 03:23

Nu har jag så jävla ont i ryggen och axlarna samt nacken så jag tror att jag dör. Har fan snacka med robin typ hela kvällen på msn och töntat oss, mohahahaha! fett vad skönast han är <3 åhh, jag är så jävla sugen på att fixa mitt hår nu! asså verkligen NU NU NU NU NU NU NU NU!! Hoppas att det kommer bli bra iaf men det tror jag =) Sen får ni fan ta och kommentera mera på bilddagboken, asså jag kommenterar juh såklart tillbaka; http://sslowdrug.bilddagboken.se eller adda msn; sslowdrug@hotmail.com wohoo, nu ska jag ändra status på msn och sätta datorn på vänteläge tills imorrn. fast det som är roligt när man vaknar är att hur många somhelst har skrivit, haha! Slänger upp en bild nedanför på tyra banks, tycker att hon är så otroligt fin på bilden osså har dom gjort om till gröna ögon och det passar min blogg =) Men skriver mer om dagen imorrn. Sov gott till er alla vart än i världen ni befinner er.


Goodnight, sleep tight

kram från hanny

Av Johanna Sjöberg - 6 januari 2008 02:55

jag blev utmanad av älsklingsnathalie

Här kommer reglerna: "Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler. I slutet av inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg."



1. jag skrattar alltid, eller jah ... oftast

2.jag är väldigt lat , och min kondis är inte på topp

3. pluggar för lite

4. jag älskar att sjunga i duschen

5. jag lyssnar på techno/Rn&B/hiphop/rapp osv!

6. jag är sms beroende

7. jag har väldigt dåligt minne

8. jag älskar att sova


jag utmanar: ingen (A)


Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards