Alla inlägg den 3 januari 2008

Av Johanna Sjöberg - 3 januari 2008 14:07

I morse vaknade jag runt halv 8 av tlfn som ringde typ hundra ggr. Vart less till slut och tog mig upp ur sängen och drog ur den. Sen hoppade jag ner igen och somnade om och vaknade typ för 2 timmar sen. Klev upp, gick ut med viktor och satt på datorn. Loggade in på msn osså ploppade det upp en ruta om att jag hade fått ett "nytt meddelande i inkorgen" tänkte att det var typ reklam eller ngt sånt men det var från fredrik och tårarna började rinna och det kändes som att ngn hade slagit mig i magen. Men nu är jag äntligen klar med mitt milslånga svar till honom så vi får se vad det blir =) Igår så skulle jag till tandläkaren men buss fittan kom aldrig, ovanligt !? så då fick jag stå och vänta i typ 20 minuter. Kvart över 10 bussen kom iaf, hade tid halv elva och jag hoppade av vid kommunhuset och sprang uppför alla trappor, kommer in på mottagningen typ 2 minuter över halv och då säger sur kärringen att jag är för sen och får en ny tid på måndag. Bet ihop men fick ngt jävla fel i trappen och slängde lappjävel åt helvete. Så nu måste jagr inga till kärringen igen och be om tiden igen ;/ suuuck! Drog ner till stan och kollade runt. Köpte ngr små saker bara;


  • BH - Lindex 89 ;- (ord. 169;-)
  • Inlägg till BH;n - Kappahl 39:50 ;-
  • Stora guldörhängen - H&M 39:50 ;-
  • Halvlångt halsband i guld med bollar på - H&M 39:50 ;-

Inte så mkt, men det duger! Sen bestämmde jag mig för att åka hem. Drog till pressbyrån och köpte kaffe, hoppade på bussen och åkte hem. Snacka med mamma & evelyn samt alexander. Kollade på mer Sex and the city tills mamma kom hem. Sen snacka vi lite om allt möjligt och om mitt booooring life! haha, sen vart det film resten av kvällen och somnade runt 2 - halv 3. Idag blire väll bara att slappa, är äckel skola på måndag. suck suck suck !! blir bara less less less. Men nu ska jag ringa till ngn ör så jävla pratsjuk osså ska jag äta ngt =)


ha en funky night

kram från hanny

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards