Alla inlägg den 21 januari 2008

Av Johanna Sjöberg - 21 januari 2008 23:20

jag orkar inte skriva nå mer idag, är bara så jävla less på dig din fuckade hora!

Av Johanna Sjöberg - 21 januari 2008 17:31

En utav dom bästa låtarna som chris brown har gjort asså, en sån grymt fin låt. Jag bara älskar den, man blir liksom bara tvungen att älska den. ååh, jag kan inte sluta lyssna på den! Så jävla fin är den. men jaja, lyssna och njut!

Av Johanna Sjöberg - 21 januari 2008 17:24

Idag har jag bara haft en vanlig softardag, hade som sagt ingen skola för lärarna hade studiedag. Vaknade runt halv 12 - 12 så jävla skönt att sova ut. Då klev jag upp, duschade, åt nyttig frukost eftersom mitt "nya" liv börjar idag. Sen satt jag mig vid datorn. Men som vanligt så vart jag grymt rök sugen efter salladen, hade bara en cigg kvar så jag tog den och nu sitter jag här igen och är röksugen men har inga fitt cigg kvar, åååh blir så jävla piss off på allt känns det som! Inatt ska sandra sova här iaf =) det blir mysmys det, ska snart ner till stan med henne och handla ngt gott, nyttit gotta såklart osså blire väll att hyra film.


Sen såg jag även förrut att CSI:NY och cityakuten går samtidigt ;/ asså fett med suck! nu lackar jag fan ur snart. Ska iaf följa med issa till nero ngn dag och isf så ska jag börja ta han ngn/ngr dag/ar i veckan så det blir king, men vi får se hur det blir! Har nyss laddat ut nya bilder på bilddagboken, så om ni har lust & ork så kan ni ju titta in; http://sslowdrug.bilddagboken.se nääe, nu är novas förra ägare här och hälsar på så jag ska avrunda men skriver antagligen mer ikväll.


pussypussy!

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards