Alla inlägg den 8 januari 2008

Av Johanna Sjöberg - 8 januari 2008 17:13

Nu värker det verkligen överallt, är as trött och har ont i fan hela kroppen orkar snart fan inte längre. Haha, även att jag gick och la mig halv 4 imorrse. var as pigg men däremot as trött när jag vaknade ;/ huaa, klockan ringde vid halv åtta. Klev upp fixade mig, plattade håret, drog på mig ett par jeans och en stor tröjja, så det vart softar style =) Sen gick jag upp till bussen med hörlurarna och full bass i öronen. Hann precis med den sen åkte jag ner till skolan. Hoppade av där jag alltid brukar hoppa av och då hade allting börjat smält och det var hur mycket vatten somhelst, överallt! blää, vart as blöt om fötterna när jag kom till skolan. Gick upp till D och snackade med anders sen drog jag upp till skåpen och träffade flikksen. Sen gick vi ut och rökte men jag hade fett med halsbränna så jag pallade inte. Sen yrade vi runt i en timme och 20 minuter. Gick ut med vicky och anna och smoka. sen kom vi för sent till SO;n men det är shit the same! haha, och jag fick sitta i grupprummet med markus, sebbe, andreas, tobbe, krille och jonte. Haha, jag var även den enda tjejen förutom läraren! Sen drog vi ner till alén och satt oss där och snacka. haha, sen kom danne osså playade vi maskinen - alla som inte dansar är våldtäcktsmän. mwahaha, fy fan .. sen började lill danne köra värsta dansen och typ alla höll på att dö av garv ^^ huhu, sen vart det bild med lena. Ritade ett rum i 3-D. Sen hade vi musik men jag stack till gulan och köpte cigg. Sen orkade jag inte gå tillbaka och vi hade redan börjat så jag gick i regent tillbaka till busshålsplatsen och åkte hem. När jag kom hem så åt jag lite och sen kollade jag på ngn film som sög balle ;o så jag gick och la mig men kunde inte somna, eller jo .. jag kunde juh somna men jag tvingade mig själv till att inte göra det. Sen åt jag med mamma och nu har jag precis kommit in igen. Gjorde en liten paus i bloggandet men nu är jag tillbaka =) Fast ska snart avrunda, men endå ;o


Imorrn pallar jag fan inte gå på idrottsvalet så jag tar sovmorgon ist. har inte så många lektioner imorrn och slutar 14:50. Så det är liksom cool luungt =P hoho, näe .. nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen och kika på ngn film, haha måste bara slänga in en liten mening om "A goos friend" A good friend will come visit you at the hospital, but a true friend will be lying next to you saying: "THAT WAS FUCKING AWESOME" iiiiih, evelyn och jag har väll aldrig garvat så fucking jävla mkt ngn gång som när vi läste den där ;o


haha, jag battlar inte kids som bara röker munbloss

kram från hanny

Av Johanna Sjöberg - 8 januari 2008 01:00

Åh, det är helt sjukt .. jag kan bara inte sova och det är typ inge folk inne på msn .. fett booring! Slängde iaf ihop lite små saker som jag tyckte var as söta och som jag vill ha, men vissa är bara för dyr ;o (bild i förra inlägget) Nu har jag så fucking ont i arsle så jag tror att jag dör , ska fan ta och platta håret så slipper jag göra det imorrn! ^^ haha, wiie! men skulle inte skriva nå mkt, nu blire att platta håret .. snacka mer på msn, lyssna på musik och sen slagga om jag kan, antagligen =) puss på er!


ha en skön natt

kram från hanny

Av Johanna Sjöberg - 8 januari 2008 00:49

1. Vit jacka - Från ellos, 499;-

2. Vit spetsklännig - Från H&M, 299;-

3. Vita solglasögon - Från Giorgio armani, 2.899;- (Finns i budget på wedins 149;-)

4. Vit kuvertväska - Från Wedins, 199;-

5. Vita pumps - Från Marc by Marc Jacobs, 2.070;- (Finns i budget på din sko för 399;-)

6. Vita cheap monday skor - Från cheap monday, 549;-

7. Bodylotion/makeup remover (asbra) - Från the body shop, 259;-

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards