Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Johanna Sjöberg - 16 januari 2008 21:34

Hmm, sjukt hur mkt det går att göra med photoshop. och inte för att tala om hur lurad man kan/blir i tidningar och på alla modell bilder, dagens samhälle är fan inte normalt längre. Ta en titt själv!

Av Johanna Sjöberg - 16 januari 2008 16:42

Vaknade som vanligt alldeles för sent. Idrottsvalet började runt 8 och jag vaknade runt halv 10-10 ? hmm, illa. Klev upp då iaf och fixade mig, tjocka i mig frukost som ännu en gång motvilligt gick ner. Gick ut med nova och vicktor sen drog det mot bussen. Hoppade av i haga och sprang på gulan och köpte cigg, fick extra långa för normalt pris. haha, tack kinesen =D Sen drog det mot skolan, snackade med linnéa och felicia i matsalen. Sen drog vi ner till elevfiket och dör fanns såklart inga mackor och man höll på att dö av svält, hmm .. Gick upp till matsalen igen men det var äwckel mat så jag snackade med evelina ist, drog ut och rökte med henne sen gick vi upp. Fixa till oss sen drog chadi och jag ut och rökte med amanda. Sen följde vi med henne upp till D o grejjer. Sen stack jag på extra engelskan typ 30 minuter för sen, men shit the same! Klickade typ bara runt på det enoooorma internet och lyssnade på musik. Sen vart det rast. Så sandra, vicky och jag drog ut och tog en rök. Hade sen SO och vi pluggade vidare på grupparbetet. Sen bar det iväg hemåt. När jag kom hem så ringde mamma och sa att skolan hade tagit kontakt med rektorn eftersom lena tog mitt cigg paket förra veckan, osså frågade jag mamma om hon vart sur .. men hon sa bah; äääh, skit i det där! om jag säger att det är lungt att du röker, då är det så! haha, min morsa ääär bäääst! <33 Så hagaskolan kan juh säga vad dom vill! Nu ska jag fixa med maten för mamma kom precis hem.


kram från hanny

linnéa edholm! <3

Av Johanna Sjöberg - 16 januari 2008 09:22

Nu sitter jag här i den sugiga morgonen och lyssnar på min älskade Ken ring. haha! Började för typ 2 timmar sen nästan men ska typ ta bussen snart, ska bara platta håret, klä på mig, äta frukost, leta upp nycklarna & busskortet samt borsta tänderna och bestämma vilken jacka jag ska ha. Haha, vill bara skita i hela dagen men då blire skolk och mamma blir piss off! ååh, äntligen .. idag blire att köpa cigg på gulan , har vare utan hur länge somhelst asså ;/ men nu är det över =D wiiihooe, men nu måste jag fortsätta med mitt oändliga fixande med mig själv. haha , jaja .. skriver mer sen i eftermiddag antagligen, förresten finns det ngt bra program på tv;n ikväll? haha ;)


kram från hanny

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards