Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Johanna Sjöberg - 25 januari 2008 22:52

Här sitter jag och lyssnar på min grymt älskade Ken ring, han är juh bara för skön eller hur? ;) Sitter även och dricker cider och bara sooftar på. är så jävla röksugen, fast det är jag ju typ jämt. Men problemet nu är att jag har inga cigg kvar =/ aja, ska försöka få tag på pengar imorrn så får jag åka och köpa på gulan, hoppas bara att den är öppen, annars kommer jag lacka ur som klotterfärg, höh! Imorrn ska jag även på boxning, kusinen ska boxas i sporthallen, ja .. alla ni som bor i fitt s-vall vet vart det ligger. Fast det sämsta är nog att han är en grymt dålig förlorare, om han loosar så sätter han sig i ett hörn och surar resten av kvällen, haha! har nyss pratat med goosis i telefon osså fick jag bara för mig att fråga vad han's monster under sängen heter? haha, asså han är 17 snart men han driver ju bara =P


Jag: hörru älskling, vad heter ditt monster under sängen, nu igen .. ?
älwskling: haha, säkert att du vill veta? Du kommer inte kunna sova inatt asså, jag lovar!

Jag: Äh, skit samma .. kom igen! berääääättta nudå.

älwskling: Men bert karlsson såklart, HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!

Jag: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!


Sen höll vi på och tönta oss sådär i typ 4000 år =P huua, han är bara bääst asså! och jag blir så glad för alla besäkre i min blogg idag =) Igår var det 33 och nu är det 43, alltså 10 st mer. Inte så mkt , men det är alltid kul =D wiiiie! Nääe, nu ska jag klicka vidare på det grymt enorma internet, höhö. Vi kanske hörs sen folks ;) slå en pling om ni har lust .. 076 112 45 90.


pussypussy!

Av Johanna Sjöberg - 25 januari 2008 18:45

Äntligen är det fredag, så grymt jävla skönt. Fast veckan har gått ovanligt fort endå , men det var nog för att vi var ledig i måndags. Imorrse sov jag över som vanligt, vilket är inte så fullt onormalt! Hann till engelskan iaf, och då vare ngr som hade vare där och skjute en massa smällare så då kom Urabn (rektorn) och skulle först snacka med killarna, sen fick tjejerna gå ut osså frågade han först vad alla hette .. osså fick vi säga det sen frågade han om ngn av oss rökte eller hade tändare med oss och alla svarade nej, fast det är ju vissa .. dels mig inräknat som gör det x) aja, vi fick gå tillbaka till engelskan sen iaf. Satt mest o bara soofta. Sen vart det rast och då kom mamma och hämtade mig runt elva sen for vi upp till sjukhuset till BUP och tack gode gud, dom sa att jag verkade må bra nu o grejjer så mötet som vi hade idag skulle bli det sista ,wiihoo! fett glad jag är ^^ Men jag har fortfarande soss och polisen hack i häl =/ men whatever! Sen skjutsade hon tillbaka mig till skolan, träffade julia o sandra nere vid bio salen så jag gick med dom upp. Sen hade vi typ eveigheters rast så chadi o jag gick ut och rökte, eller bara jag för han ska tydligen sluta nu .. men vi får se hur det går =D haha, huua ... att han ens försöker? ;o men jaja, det är hans beslut. Sen hade chadi svenska och jag hade fysik med Dana och då var julia och vicky hos rektorn och snacka, sen berättade dom en massa saker när dom kom tillbaka och både jag o sandra satt med hakan nere i golvet. Mer behöver ni inte veta! Sen snackade jag lite mer ensam med vicky om vad Urban sa o grejjer och om hennes farsa. Sen gck vi in på lektion igen och fick typ börja städa undan direkt! Sen slutade vi runt 20 över ett. Sköönt som fan asså! Sen följde jag med sandra till gulan, han precis med bussen. we're tha shieet! =D Sen hoppade vi av vid gulan, osså gick hon in och köpte cigg. Sen satt vi o rökte medans vi väntade på bussen osså tog vi den ner till stan sen när den kom. Jag hoppade av vid navet för sandra skulle lite längre upp, hon bor ju faktiskt vid sundsvalls tidning =P haha! Sen hoppade jag på bussen igen, åkte hem sen snackade jag med mamma ett litet tag.


Runt halv tre drog vi ut till birsta för att handla på ICA supermarket. och nu ska dom ju bygga MAX där också , hmm .. och tydligen ett till McDonalds. Ah maa gaaad! jaja, vi for dit och handla iaf använde den där scanner grejjen, då man går runt osså läser man av streckoden och stoppar ner i kassen ist för att plocka ner i vagnen, upp på bandet när man kommer till kassan och sen ner i påsen. osså går man bara och betalar sen när man kommer till kassan och då är allting nerpackat o klart, smart va? =P höh! Sen var Timrå IK <3 också där, ååh .. Johan backlund är så jävla fin! haha, asså målvakten =) Sen drog vi hem igen , jussteja .. Köpte även ett par skor på ICA! haha, det låter säkert sinnes sjukt men dom var silvriga typ pumps med låg klack, as snygg var dom iaf .. och dom hade kostat 279;- och dom hade satt ner dom till 39;- så vafan, man kan ju ha dom till sommaren iaf! Ja, men iaf. När vi kom hem så packade vi upp allting sen satt jag mig vid datorn och snackade med goos, huua .. älsklingen mår inte bra! ='( och hans fasra ska jag lungt cutta sönder fan, jävla äwckel svin! Sen åt jag mat med mamma, vart fläskfilé inbakad i smördeg osså vart det sallad till. Grymt gott kan jag lova! och nu har jag typ nyss satt mig här igen. och det känns som att mina inlägg har blivit lite längre, eller hur ? =P haha, jaja .. nu blire bara tomprat som vanligt .. ikväll blire väll att typ bara sitta inne och softa. Ska ut och ta en rök nu sen blire väll duchen. Men man får väll se vad kvällen bjuder på!


pussypussy!

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards