Alla inlägg den 11 januari 2008

Av Johanna Sjöberg - 11 januari 2008 18:21

Igår var jag som vanligt på skolan och drygade på, skolkade som vanligt as mkt, närå .. jag bah skojja ;o men iallafall. Vid 3 tiden så drog jag, nina, ida och evelina ner till stan. Var as packat på ljustadal's bussen så det var fan inte sant ;o men vi fick sitta iaf, ida stog för hon ville, haha .. nina satt i ngn knä och evelina i mitt, medans folks bara trök på, blää för dom. När vi kom ner på navet så gick vi och mötte upp andreas där. Snackade med en massa folks och sen drog vi upp till stan eller, ja det är juh stan men typ gågatan i stan, asså ni fattar !? Träffade Josef och acke, bjussa dom på cigg osså gick vi och ställde oss bakom cubus och rökte. Sen kom agge, bjussa han på cigg me .. asså jag är värsta cigg banken fan, mohahahahahaha ! Sen gick vi runt och kolla, träffade isack och C/O. Sen gick vi på H&M och baxade "hårnaglar som evelina alltid säger" men asså det är lösnaglar och vi kom ut utan problem, haha jäävla loosers! ^^ fan ta den som tjallar på oss! Sen gick vi ner till navet och loda på, fast vi hade inget att göra så vi drog upp till haga och vänta på andreas som var hos göcken. Sen drog vi till hagaskolan och rökte på osså hittade vi på en massa buus x) höhöhö! Sen drog andreas till göcken igen tror jag och agge, evelina och jag var kvar på skolan, softade på bänkarna, you knoow ! Sen vart det så jävla kallt så vi gick ner till busshålsplatsenoch väntade på bussen. Hoppade på 2 an och drog ner till stan. Agge skulle lira på pipeline med bandet så vi drog dit och hälsade på en massa folks och typ precis när vi gick dit så ringde andreas och sa att vi skulle komma till texas för han och patte skulle käka. Så vi gitta ditt, osså fick vi inte smaka ;o snåålisar! Men vi fixade naglarna istället och det vart as bra. När dom var klar så drog vi till navet igen för dom skulle ta njurunda bussen hem. Sen träffade vi kristian, gick och köpte godis med han och grejjer sen drog vi till pipe line igen och kollade på när dom lirade, asså fett bra dom är! Shiiat asså, och det var bara evelina och jag som satt där inne =P mwahahah! Sen drog vi ner till navet igen vid kvart över 8. Evelina hoppade på halv 9 bussen till timrå och jag ringde till mamma och bad henne att komma och hämta mig, hon skulle hämta mig på norrmalm så jag gick in i P-huset och väntade och då låg det fetaste bajskorven mitt i trappan och det stank som fan och jag höll på att dö typ ;o uuugh! jaja, mamma kom och hämtade mig iaf .. snacka om soss i bilen sen när jag kom hem så hoppade jag in i duschen och sen kollade jagpå tv och sen gick jag och sussa.


Sov över imorrse igen, vaknade vid tjugo i nio och vi började åtta. Blev fett lack och stressade som fan, tog ngn jävla buss .. men kom till skolan gjorde jag iaf i otid men shit the same. Dom andra hade SO men jag orkade inte gå dit så jag satt och softade i korridoren ist. Sen kom chadi så vi gick ut och rökte. Sen drog vi till engelskan och hade läxförhör, gick fett bra även fast jag bara kollade igenom snabbt 2 ggr. wiiiiee =D Sen tog lena mina cigg, vart fett lack osså skulle hon börja snacka med mig om rökning och grejjer, jävla äwckelkärring .. det är min jävla ensak biiatch! Sen drog vi och åt osså följde vicky och jag med julia ut och rökte, sen gick vi upp till lena och jag ville ha tillbaka min cigg men då sa hon att dom hade hon gett till anna-karin. Då blev julia, vicky och jag fett lack! Så vi gick till anna-karin och jag fick tillbaka dom senare iaf =) Sen gick vicky och jag ut och rökt och snackade på om en massa. Drog sen till mamma som stog och väntade och var as sur. Drog till sjukhuset var där i en timme och sen skjutsade mamma ner mig till mia. Satt fan där i tre timmar, men bra som fan vart det! =D vart inte blonda slingor, för håret var alldeles för mörk men dom vart typ guldaktiga så det vart snyggt endå, osså klippte jag upp håret och klippte rak lugg, bilder kommer så småningom. Sen drog jag på preem och köpte bonaqua. Hoppade på bussen hem och nu ska jag snart ut med hundarna, imorrn blire ishockey osså äre fest i skönsberg/haga. wooohoo, ska suuuupa så in i h-vete! =D mwahaha, men nu måste jag dra, men skriver mer ikväll eller imorrn.


ha en soft weekend

kram från hanny

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards