Alla inlägg den 13 januari 2008

Av Johanna Sjöberg - 13 januari 2008 23:07

Imorrn blir det backen med mathilda. Längtar som fan, shieet vi ska ha så jävla kul! Känns faktiskt konstigt bra att vara utan ridningen på måndag och nu får man göra vad man vill, man är liksominte bunden till den och ärligt, den sista tiden så sög det rejält! och det är så mkt roligare att rida privathäst =) men men iaf, känns som att jag inte har vare i backen på typ 100000 år. åååh, vill åka dit nu och abra störta rakt nerför alltihop. Det bara pirrar i hela kroppen och jag är så glad, så jävla glad, glad, glad =D asså nu mår jag verkligen bra. Men nu ska jag gå o slagga, skriver mer imorrn efter skolan. blev ett kort inlägg/uppdatering men jaja! vi höres, wiiie!


sov gott sötigatösar

kram från hanny

Av Johanna Sjöberg - 13 januari 2008 14:10

Igår vaknade jag runt halv elva , klev upp och fixade mig sen kom mormor och hämtade mig. Sen får vi hem till dom osså drog morfar och jag på hockeyn med hasse. Så fett jävla roligt asså, timrå vann såklart med 3-1 mot djurgården. Träffade as mkt folk som jag kände och det var kul som fan, stog och skrek hur mkt somhelst så nu kan jag nästan inte ens prata ;/ matchen var slut runt 6 tror jag. Då drog vi hem igen osså åt vi mat osså var erik där. Snackade med han om en massa saker sen åt vi efterrätt, kladdkaka =D mums! Sen skjutsade mormor hem mig och erik. Först erik till hans pappa sen hem till mig. Sen fick hon träffa Nova osså pratade vi lite om allt möjligt. Snackade med fredrik på msn typ hela kvällen o natten. Blev bara så jävla less osså vart det tjaffs osså snackade jag med honom imorrse igen och då skrev han typ världens sötaste sak! Vaknade runt halv elva imorrse. Ringde till evelyn och frågade om hon skulle med till backen men hon hade bryte tån. huuua, stackars gumman! Satt mig vid datorn och pratade med Fredrik och Jacke.Sen gick jag o la mig en stund igen. Somnade om och vaknade runt halv 2. Klev upp, gick ut med hundarna, tog ngt att äta o sen fixae jag mig. Ska typ ta o ladda ner en film nu, men vette fan vilken. Men ngn blire iaf.


åååh bläää, imorrn äre skola återigen. Så jävla jobbigt och jag blir störd på alla jävla soss möten jag ska ha i veckan och i typ 4 månader framöver. kan dom bara inte lägga ner skiten !? ;o hoppas att det löser sig iaf, troligast! Ikväll blir nog att bara vara hemma. Orkar inte gå utanför dörren, vill bara lägga mig o sova i typ evigheter! Fick igång tlfn fick jag iaf =D och den funkar prima, hyffsat ba tlfn som fortfarande håller efter 60 minuter i tvätten? aah, det tycker jag iaaf =D men nu ska jag kolla på film, i think. Men vi kanske hörs ikväll, wiiiihooo!


trevlig kväll

kram från hanny

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards