Alla inlägg den 23 januari 2008

Av Johanna Sjöberg - 23 januari 2008 22:16

Imorrse klev jag upp runt halv halv nio tiden, traska ut till köket och tjockade i mig lite frukt och fil. Sen gick jag in på mitt rum igen och fixade mig, klädde på mig osv. Sen insåg jag att jag har fan inga byxor som jag kan ha? alla jeans är alldeles för stora och jag bara tappar dom hela tiden, ett plus är det ju alltid. Men endå störande .. hmm, måste till stan med mormor ngn dag och investera ett par nya. Drog till skolan sen iaf, hade svenska och anna-karin läste ngn bok om ngn tjej som hette puck. Sen vart det lunch, snackade ut med evelina och vicky och det löste sig, blir bara less på en viss person! Sen drog jag ner till lunchen med sandra, en drog vi ut och rökte och vi båda häll fan på att frysa fast, fy faaan vad kallt det är :| var liksom, -10 grader imorrse =/ Sen gick vi upp, att oss och softa i C. Sen kom johannes, och skulle leka våldtäcktsman med sandra, haha fyan! Sen hade vi engelska, är så jävla skönt att vi är i datasalen varje onsdag, man ka bara sitta och dryga på liksom, klicka runt på www.youtube.com och bara chilla ;) hahahahha! Sen vart det SO hade som vanligt grupparbete's jobb grejjen, pysslade på med den .. sen drog jag hem och bråkade med mamma, hmm ovanligt la? Satt mig vid tvn en stund och kollade på OC sen vart det middag.


Efter middagen så gick vi ut med hundarna, var fan ute över en timme .. jobbigt men jag går juh på diet nu så jag måste motionera ^^ höh! När vi kom in så bestämmde vi oss för att åka och sola, har fan inte gjort det på as länge så vi åkte ner till stan och provade nya bling som fam. tallberger har! Men det var konstigt nog stängt, även fast det skulle stänga elva men jaja, så vi drog till drop in solariumet bortanför snuten ist. Solade i typ en kvart, var så grymt jävla skönt! Sen drog vi hem och jag hoppade in i duschen nästan på en gång och nu sitter jag här och sooftar på. Nu ska jag ta mig en rök sen ska jag sova, för nu är jag faktiskt trött.


pussypussy!

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards