Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Johanna Sjöberg - 17 januari 2008 23:07

Sen sist jag skrev, vilket var ngr timmar sen så har jag bara städat, sovit,  duschat, vare hundvakt och snacka i tlfn. Mormor kom och hämtade mig vid 4 sen for vi hem till henne och morfar osså åt jag pannkaka med blåbärs sylt och grädde, även fast jag inte borde! Sen drog vi till eo;n arena vid kvart i 5 .. gick faktiskt fort att gå och när vi kom dit så gick jag och köpte ramlösa och sen gick vi upp och kollade på matchen. Det slutade med 4-3 till Timrå IK, haha frölunda loosa. men iofs, timrå is tha shiiet! backlund spela fan as bra. Sen gick vi hem vid halv 10 tiden och var hemma vid tio över tio. När vi kom hem igen så skjutsa mormor hem mig direkt och nu har jag typ nyss satt mig här. Sitter och lyssnar på min fett ÄLSKADE Ken ring <33333 han är bara sååååååååååå jääääääävla gryyyyyyyyym! wiihoooe =D men nu ska jag slagga, blir skola imorrn .. som tur är så slutar vi tjugo över ett så det blir sooft, men somsagt nu ska jag slagga .. eller så tar jag en rök före! aah, det blir nog så =P


kram från hanny

Av Johanna Sjöberg - 17 januari 2008 07:13

och här sitter jag återigen och lyssnar på min grymt älskade Ken ring. orkar inte med skolan idag, känner mig trött och helt mentalt slut i kroppen. Så jag stannar hemma och sover istället. Ikväll äre match, Timrå IK - Frölunda Indians. Så jag och morfar ska gå, är så fucking jävla kul, wiiihooe =D ring om ni ska dit; 076 112 45 90. Men nu ska jag slagga igen, eller släägish som macahan säger, hehe .. sötfaen! ååh, sen hade älsklings skrive såhär på msn i tisdags utan att jag visste om det? hmm, såg det sen iaf; måste dra vi hörs imorn snuttan .. luv ya! (L) sov gott puss! hihi, gosinosis är bäääst. Men som sagt nu ska jag slagga, återigen. uush, det vart ett rörigt inlägg men shit the same!


kram från hanny

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards