Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Johanna Sjöberg - 1 januari 2008 20:40

wiie, paketet som jag skulle hämta ut på ICA var sex and the city - all season's boxen som jag beställde i typ augusti, lång tid att få den men nu är den äntligen här! =D plus att det var en as snygg låda där alla avsnitt ligger i. Den ser exakt ut som på bilden nedanför även omslagen. wohoo, nu hr jag ngt att göra ikväll iaf. Ska ringa till evelyn och be henne komma hit, plus att det är ett till avsnitt inatt .. asså gaah, jag älskar serien! den är bara så jävla bra och jag är helt jävla galen just nu =D haha, damn .. jag hade glömt bort den t o m. Hela boxen med alla avsnitt genom tiderna gick på 859 ;- så nu är jag fett pank ;'/ men jaja, ska ner och handla nya skor och byxor imorrn iaf .. får nog lite pengar av mamma :) men nu ska jag ringa till evelyn och sen blire sex and the city lan. haha, fett fjolligt det låter! ^^


ha en soft film kväll

kram från hanny

Av Johanna Sjöberg - 1 januari 2008 19:15

yeeeas, äntligen har jag fått min plattång! =D eller ja, köpte den i torsdags tror jag det va på Åhlens för 599;- tyckte det var ett bra pris för den är fan svin bra! woohoo, äntligen kan jag få ngn kontroll på mitt hår för en gångs skull och alla säger att man inte ska platta håret så ofta men shit the same. Det är juh faktiskt mitt hår ;) nu ska jag ner till ICA och hämta ut mitt paket, tragiskt nog så vet jag inte ens vad det är ;O hmm, måste kolla på lappen men det står inget ;/ haha, får se vad jag kommer hem med .. slänger ialf upp en bild på plattången. Älskar att den är orange och att den är med blommor, moodigt värre! Funderar även på att köpa hela serien, det finns; locktång (på bilden) hårfön, plattång (på bilden) trippletång. Hela serien går i orange/vit med blommor på. men nu ska jag kila, annars missar jag bussen.


ha en kunglig eftermiddag

kram från hanny

Av Johanna Sjöberg - 1 januari 2008 15:27

Shit vilken grymt rolig helg det har varit, strulig & knasig men endå rolig. Började med att i fredgas så var jag bara hemma typ hela dagen fram till 3 sen drog mamma, janne och jag till birsta och handlade en massa. Köpte nytt täcke, kuddar, påslakan osv. Hittade ett as fint i vin rött som kostade 599 ;- men jag köpte det endå för det var så fucking jävla fint. Sen drog vi in till stan och kollade runt lite och efter det så drog vi hem och softade på, kollade på film, åt middag, osv! ^^ vaknade runt halv 2 på lördag, var seg och ringde till fredrik, snacka på om en massa och sen hoppade jag in i duschen, fixade mig och drog ner till stan och kollade runt, var inge roligt så jag drog till aluwx och softade på. Sen ringde mamma så jag drog hem och åt pizza, mådde så illa så jag åt typ bara 2 bitar, sen satt jag mig och kollade på film, såg; Black christmas. åååh, en sån grymt jävla äcklig och bra film! ska lungt ladda ner den, typ sen! =D Sen drog jag till nacksta till amanda och linn, snackade lite med dom sen tog vi bussen till granlo, träffade en massas folks och rökte upp ett helt cigg paket! ;'/ sen drog vi till nacksta igen osså vart det en massa bråk med ngt jävla blatte gäng med knivar, så jävla löjligt! Tog halv 2 bussen hem iaf från navet. Kom hem och det var ett jävla liv hemma, sen hände det en massa skaer och jag hamnade i säng vid 06:48 på morron ;/ grymt jobbigt, sen vaknade jag halv 12 igen och skiten började igen! Sen vart det en vanlig kväll med mamma, softade bara på och myste. Sen gick vi och la oss runt halv ett. mamma somnade så jahg satt och kollade på american history X fitt sjukt vad jag älskar filmen! grinar varenda fucking jävla gång, venne varför det bara blir så, som vanligt! x)


Vaknade ngn gång runt ett igår. Klev upp, duschade, sminkade mig, åt lunch, snackade i tlfn, pratade med mamma och sånt .. kollade på MTV och the voice och höll på att skratta ihjäl mig för det var så roligt, kan fan inte berätta heller för då blire inge roligt! Drog till nacksta på eftermiddagen och handlade med mammsen, sen åkte vi och köpte racketer på city gross. sden åkte vi hem, fixade mat osv osså åt vi tre rätters middag. tyckte så synd om mamma så jag ringde till evelina och sa att jag inte skulle med och festa men hon förödkte få med mig endå men jag ville inte! x) var iaf med mamma hela kvällen och bara myste på sen gick vi ut runt 23:55 och började skjuta raketer! =D haha, hade fan as roligt för typ hela gatan stog i en stor klunga och skålade, skrattade osv för typ alla var as packad! =D mitt i allt så ringer en viss person och säger att han älskar mig och han vill inte lämna mig och att vi skulle satsa på varann osv, det värsta var nog att han var nykter och då tyckte jag att hela min början av 2008 var föstört så jag slog tlfn i backen så den gick i 3 delar ;/ men jag kunde laga den fast den blir lack ibland men vafan, It's workiing ! =D somnade runt halv 4 imorrse, haha .. hade min egna lilla fest med champagne och grejjer ;)


vaknade sent idag, mamma skulle dra och jobba så nu är jag ensam. tror att jag ska dra till evelyn och snacka snusk som dom gammla goda tiderna! =D huhu, har datorn tills nio iaf, för sen kommer mamma hem och jag hittade tangentobrdet under hennes säng, FEWTING SMART JAG ÄR! =D daaahmp, eller inte ;) men skriver kanske mer ikväll vette fan. Ska ut med viktor nu och sen blire evelyn och film samt dirty talk. okeey, jag suger på att blogga nu för tiden .. blir för mkt tomprat, alldeles för mkt asså! =D btw, så köpte jag en ny affisch igår .. fick bli 2 pac - only god can judge me. hehe, bilden finns iaf nedanför! =)


Ha ett bra 2008 people

kram från hanny

Av Johanna Sjöberg - 1 januari 2008 14:55

daamp, är så jävla stressad nu så jag tror att jag håller på att döö! men ska snart sätta mig och skriva om helgen, ska bara städa upp datorn lite och  fixa lunar och grejjer, men skriver sen om jag inte dör av hjärtinfarkt för stress relaterad skit! ;)


På återseende folks

kram från hanny

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards