Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Johanna Sjöberg - 20 januari 2008 23:18

ååh, grymt vad jag älskar den här låten. Så jävla fint att skriva om sin son, sen läser jag även hans blogg och där skriver han bland annat att kelians mamma vill inte att han ska träffa hans pappa och shiet. Men din jävla subba, alla gör väll fel men jag skulle aldrig slita mitt barn från deras pappa om nu pappan inte vore allt för störd! och ken ring har fan aldrig gjort ngt mot sina barn så jag vette fan vad hon har att komma med!


Sen läste jag också att det är hans andra dotter rebecka som har skrivit refrängen; Pappa, ja jag vet, du har din son .. hoppas att han aldrig går ifrån, dig och mig och vår familj.  aja, bara lyssna och njut kära bloggläsare. Jag lovar, man får gåshud och tårarna kommer krypandes upp i ögonen, iaf på mig =)

Av Johanna Sjöberg - 20 januari 2008 22:28

Sen sist jag skrev vilket var några timmar sen så har jag typ bara softat på. Har snacka med gos på msn och i tlfn samt tjaffsa lite med mamma vilket inte är ovanligt, Men vi blev sams igen och kom överens om att äta tacos vilket inte jag har gjort på typ 1000 år ;o Nu sitter jag och kollar på Bröllopsfixaren med Jennifer lopez och Matthew McConaughey. Den är fan as bra och nu vill jag fan bli bröllops fixare ;o haha, men vi får se hur det blir med den saken. jaja, har fan inget att skriva typ .. Mer än att jag bara älskar ken ring! asså han är helt otroligt skön och sången om hans son kelian får man fan tårar i ögonen av, shiiet asså! Nääe, nu ska jag ringa till sandra .. blir väll att dra ut inatt som vanligt =P Röka cancerpinnar, snacka, graffa och flumma på .. får se om man får tag på ngt dricka =D haha, det är ganska sjukt egentligen, jag har vare inne typ hela dagen men jag är alltid ute på nätterna md kompisar. Jag är som en fdalldermus typ, haha dålig jämförelse .. jag vet! Men dom sover juh på dagarna och är uppe på nätterna, om jag nu minns rätt =D höh! Men nu ska jag slå en pling till sandrish sen blire väll som jag sa, flumma på som vanligt. btw, så är jag ledig hela dagen imorrn. Så jävla skönt att få slippa måndag .. det borde man ju få ha varje vecka, inte sant? osså måste jag fixa cash tills imorrn för jag måste ha cigg, cigg, cigg! jag vet att jag ska sluta .. men inte än =D


pussypussy!

Av Johanna Sjöberg - 20 januari 2008 13:15

Träna, träna, träna .. läste idas blogginlägg om feta männsikor och jag håller med. Hur kan man låta det gå så fruktansvärt långt att man dör av det? Jag tycker själv att jag är för tjock. Men jag har bestämmt att imorrn då ska jag börja ett så kallat "nytt liv" jag ska börja äta nyttigare och träna mer. Vissa säger att första veckan är svår men sen blir det bra eftersom, man följer liksom med i strömmen. Så vi får se hur det går! Inatt sov jag otroligt skönt, var nog för att jag fick ut en pytteliten del av min ilska på det senaste blogg inlägget. Nu har jag nyss vare ute och tagit en rök, hmm .. något som jag också ska sluta med! och däremot festa också, jag kommer inte ihåg hur mkt .. men en cider burk innehöll hur mkt socker somhelst .. men jaja, nu ska jag duscha sen får vi se vad som händer.


pussypussy!

Av Johanna Sjöberg - 20 januari 2008 02:32

Asså vad fan är det med folk? Blir så grymt jävla less på allt skitsnack som går runt och om mig, jag får alltid och då menar jag alltid höra vad andra tycker och tänker om mig, iaf av min familj. Jag missköter mig i skolan, jag hänger för mkt på stan/navet jag är med helt fel kompisar. Men jag orkar inte lyssna på eran jävla bullshiet längre! alla falska jävla rykten som folk sprider får jag seriöst damp på! Johanna knarkar, johanna är full varenda helg, johanna tror att hon är ngt, johanna är typ as mkt fjortis. Men som om jag skulle bry mig, jag bryr mig egentligen inte om vad ni tycker. Utan jag bryr mig om att folk ens orkar fortsätta, men dagens samhälle är så jävla sjukt, vart man än går så är samhället helt fuucked up! asså vad fan hände egentligen, när man var liten så älskade man mamma och pappa, dom var dom bästa på hela jorden .. alla kompisar skulle man växa upp med till man dog vi 100 år ålder. Men allting bara vände, pappa bryr sig inte .. inte mamma heller typ! alla bara tjatar om att allt jag gör är bara fel? och nu när jag faktiskt har börjat skött mig i skolan, jaa .. då får man bara ännu mer skit. och om man går hem och lägger sig efter en lång och jobbig skoldag då får man skit för att man är uppe på nätterna ist för på dagarna och jag anser att man ska få sova och göra vad man vill på helgen? men nääe, då ska man upp tidigt som fan för att åka någonstans ist för att få vila ut sig efter 5 jävla dagar på skolan. ååh, jag har så jävla mkt ilska inom mig som jag bara skulle vilja slå ut på ngn. Någon äcklig fjortis jävel som förtjänar det fan! blää, nu ska jag ringa till maja och ta ett deep talk vilket antagligen kommer sluta i tårar, men vadå .. det gör juh alla min dagar så skitsamma!


pussypussy!

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards