Alla inlägg den 22 januari 2008

Av Johanna Sjöberg - 22 januari 2008 22:48

En så grymt sann låt, asså jag bara älskar den .. eller jah, jag älskar alla ken rings låtar men den här är nästan nästan bäst asså ;) aja, bara luta er tillbaka, lyssna och njut folks. Nu ska jag slagga, tidigt jag vet .. men är så grymt jävla trött så jag tror att jag dör! och såklart rök sugen, hmm .. ovanligt la!? aja, nu blire att slagga som sagt, och tack för alla söta besökare idag =) pussypussy! Bilddagboken; http://sslowdrug.bilddagboken.se

Av Johanna Sjöberg - 22 januari 2008 16:58

Blir så jävla förbannad på en viss person, fick ngt jävla bryt inatt och började grina as mycket osså snackade jag med gos på msn osså fick han mig så klart att må bättre, gosis är bääst! Sen när han skulle slagga så vart jag så grymt rök sugen och jag hade baxa några cigg av mamma så jag hade en kvar. Klockan var runt tolv halv ett och jag visste att mamma låg vaken och kollade på tv eller något sånt så jag öppnar mitt fönster, fast först så var jag tvungen att flytta på blomm krukorna och grejjer. Haha, men det gick! Fick upp fönstret och det vart as kallt på en gång och såklart så skulle fåglarna börja föra ett jävlans liv. Då fick jag typ panik och slängde igen fönstret så dom vart tyst igen, sen öppnade jag det försiktigt igen och då sa dom inte ett pip. mehehehehe! Så där satt jag till slut iaf och rökte med bara en stor tröjja på mig, så jag hämta täcket och då vart det mycket bättre. Sen fimpade jag på ciggen och kom på att om jag ska ut ngn natt i sommar så kan jag faktiskt hoppa ut genom fönstret men det va fan lite för högt, men jaja .. vi får se vad som händer ;) Efter alla funderingar jag hade så hoppade jag ner i sängen och kunde såklart inte somna, men till slut så slog jag igen ögonen för då orkade jag inte ligga vaken.



Segare dag har jag aldrig var med om. uusch, vaknade som vanligt alldeles för sent imorrse. Sen ringde mamma och skrek i tlfn att jag måste skynda, skynda, skynda mig till skolan! Men som vanligt så tog jag det i min egna lilla takt. Klädde på mig, sminkade mig, plattade håret och allt sånt där som vi tjejer är beroende av att hålla på med. Sen tog jag en rök upp till bussen sen vidare till skolan. Orkade inte med SO så jag gick upp till skåpen och då kommer Julia direkt från akuten och bah; Jag har kanske bryte handleden ;o ehm aaaj ? Hon hade tydligen halkat imorrse, men dom trodde att det bara var ett litet mellan ben som hade gått av .. men hoppas att det går bra iaf! Sen följde jag med henne ner till SO;n endå .. vi var i datasalen så vi skrev utav h-vete och nöjd vart jag iaf, om själva alkohol grejjen! Sen gick vi upp igen till C. Satt först och snacka med ollie och sandra. Sen kom johannes och sen john, haha fyfan, skööna grapps! Efter det så var det bild, ritade 3D igen och det gick ganska bra den här gången, var möjligtvis mycket gladare än förra, men what ever! Sen skulle vi ha haft musik, men julia skulle till sjukhuset IGEN och ta blodprov, sandra orkade inte gå så hon skulle dra hem och jag sa att jag hade "huvudvärk".


Så vi gitta ner till bussen, stog där och frös i fan 10 minuter men den kom iaf. Hoppade av själv vid gulan och gick i och köpte cigg, marlboro is tha shiet! Sen sa hon även att dom hade höjt ciggen till 49;- asså seriöst !? vad fan äre för fel på fitt regeringen!?? ååh, blev fett lack men tog mig till bussen iaf, hoppade på den och åkte upp till sjukhuset för att träffa mamma. och då ser jag julia där igen för hon skulle ju dit och ta blodprov så jag gick en bit med henne på sjukan sen tog jag hissen upp till mammas avdelning, sparng runt överallt och hälsade på alla men hittade henne till slut. och hon skulle sluta på en gång så hon gick och bytte om sen for vi hem. Gick ut med hundarna och pratade om allt möjligt, sen när vi kom in så åt vi middag och nu sitter jag här igen och gör ingenting .. haha! Näe, nu blire bara tomprat .. ska avrunda och typ kolla på OC eller något sånt fast först måste jag ta en cancerpinne =)


pussypussy!

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards