Alla inlägg den 24 januari 2008

Av Johanna Sjöberg - 24 januari 2008 23:37

Nu har jag nyss klive ur duschen, efter en lång promenad hem till mormor och morfar från ishockeyn. Timrå vann med 4-1 mot Mora. haha, jävla soop lag. Stick hem till dalarna för h-vete eller vart det nu än ärni bor ^^ Nu sitter jag här i mina mjukis brallor och ett linne och lyssnar på summer crew - hey all people, haha en sån grymt härlig låt .. den påmminer verkligen om sommaren! Är så grymt rök sugen , men orkar inte röka .. det är bara för att det är kallt ute och jag vill just nu bara slänga mig i sängen och somna stenhårt och hämndlöst. Dagen har gått ganska snabbt faktiskt, klev upp runt kvart över 7 tiden, kom faktiskt i tid till första lektionen och engelska läraren lena vart as glad =) Jag satt med julia hela lektionen och jobbade, uuh .. pluggisar vi är x( närå, det är vi knappast kan jag lova! Sen drog julia, chadi och jag ut och rökte .. snackade på om allt möjligt .. sen gick typ alla på språk men chadi och jag orkade inte så vi skolkade ist. Sen ringde vicky för hon hade försovit sig, ganska mkt .. eller jah, jävligt mkt ;) haha, och chadi orkade inte gå och möta henne så jag gjorde det ist .. träffade på henne en liten bit före city gross. Sen gick vi tillbaka till skolan och softa på. Sen vare svenska och anna-karin skulle läsa. osså kommer chadi och sätter sig bredvid Regla (alltså anna-karin's barn som är typ 5-6?) och då vart hon jätte rädd osså sa anna-karin ngt jätte roligt, kmr fan inte ihåg vad det var nu! Men fett jävla kul vare iaf, det var typ om att det var synd om Regla för att chadi satt där eller ngt sånt =P hehe! Sen drog vi till lunchen och jag hade så fett mkt mensvärk så jag höll på att avlida =/ Så jag drog till bussen, osså skulle jag röka då jag insåg att min tändare är borta !?!?!? ;o vette fan asså hur den har kommit bort, hade juh den när jag gick till maten =( Fick klara mig utan så länge, tog bussen hem sen tog jag ett glas vatten och ipren sen hoppade jag ner till sängen och somnade till, sen ringde mobilen runt halv 4 och då var det dags att kliva upp, igen.


Mormor kom och hämtade mig runt fyra. Sen åkte vi hem till henne och morfar, osså fick jg mat där. Fett gott det var! Var typ pasta med ngn sås och kyckling, ja gutt vare som sagt iaf ^^ Sen gick vi runt kvart i 5 till e-on arenan där matchen skulle vara. Första perioden sög juh totalt, var mest bara bråk, slagsmål och utvisningar o sånt. Det var liksom inget spel! Men sen vart det mkt bättre och dom vann ju ;) slänger upp en bild nedanför (Bilden är från förra matchen, Timrå - Frölunda) haha, och kolla minen på killen i Frölunda, han till höger, höh! snygg la? Sen började vi traska hemåt runt nio halv tio tiden. Sen skjutsade mormor och morfar hem mig igen och då hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här igen och har typ inget alls att skriva, vad tycker ni förresten om min design på bloggen? Ska jag byta eller ha kvar .. vette fan hur jag ska göra! Släng in en kommentar om ni orkar eller har lust. Nuska jag faktiskt SKITA i rökningen, ja ni läste rätt .. jag ska inte röka nu ikväll så jippie for me! =D Men ska istället hoppa ner i sängen och sova stenhårt, hörs imorrn kära bloggläsare och tack för alla besökare, även fast det inte är så många =)


pussypussy

Av Johanna Sjöberg - 24 januari 2008 15:42

Nu blire ishockey, skriver mer ikväll folks! =D

pussypussy!

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards