Alla inlägg den 19 januari 2008

Av Johanna Sjöberg - 19 januari 2008 20:44

Igår så fick jag skjuts ner till stan av mamma, först åkte vi på sjukhuset för att fixa money till mig =) sen drog jag och mötte upp emma och evelina. Dampade på som vanlit och evelina satt sig mitt på golvet på glitter och började as flabba, sen när hon skulle resa sig upp så höll hon juh på att riva hela stället med sin jacka, haha fy faen! Sen tog vi en rök osså gick vi till kebab city och räffa andré som köpte ut cigg sen. Efter det så tog vi bussen till timrå, träffade viktor på bussen och han dissade oss för ngn jävla jennie! Så vi drog till birsta och fixade spritpenna sen drog vi till timrå. Därefter så gick vi upp till tobbe, han och ngn polare skulle lana så vi drog på fett med musik och knäppte en öl och rökte, wiiho! osså snackade vi med davve o grejjer. Sen gick vi ut och mötte viktor vid kvart över 8 och då ville han tydligen inte dissa oss längre, så vi gick upp till tobbe sen drog vi ut igen och gick till bussen! Var hemma i haga runt nio. Gick upp till evelina och att oss vid datorn, sen fixade vi käk runt kvart i elva, haha! senare så gick vi och la oss och kollade på film, as bra var den men vi somnade ganska snabbt.


Sov as skönt inatt, men vaknade runt sju och var såklart as pigg, men tvingade mig själv att somna om till halv elva. Sen gick jag upp och satt med mathilda och mia i soffan och kollade på ngt barnprogram på norska, hmm .. dom fattade typ inget .. även fast det var dubbat men endå ;) Sen vaknade evelina till så vi satt oss vid datorn igen .. osså for pernilla iväg med småungarna så vi bestämde oss för att ta en rök. Sprang längst ner i källaren osså fick evelina för sig att vi skulle gå ut och röka utanför källarporten så det inte rökte in. haha, så vi står där i bara tröjja och mysbyxor med fetaste knull ruffset i håret och håller på att frysa ihjäl för att det är as kallt ute, det snöar/regnar och det var sten överallt så man fick as ont i fötterna. När jag hade rökt klart ciggen så skulle jag öppna dörren och insåg då att dörren var låst. Haha, fy faen .. la av fetaste garvet! Sen fick vi springa uppför backen och in i porten sen uppför 100000 trapp steg typ, och alla i området kollade jävligt konstigt på oss, höhö .. så jävla roligt =D


In kom vi iallafall och då ringde mamma och sa att vi skulle på bio med nina och åsa. Så vi fixade oss lite snabbt och sen gick vi ner till stan, sen hämtade mamma mig vid p-city osså for vi till birsta och handlade sen for vi hem, fixade oss osså drog det av till bion såg förtrollad, ååh den var så jävla bra! lungt att jag ska köpa den när den kommer ut =D Sen drog vi på sushi bar och åt. Efter det så drog vi hem igen, kommer inte ihåg hur mkt klockan var men skitsamma. Nu är jag hemma iaf och catwomen börjar om 3 minuter så jag avrundar och lämnar bloggen för ngr timmar.


ha en supersoft lördagkväll

kram från hanny

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards