Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Johanna Sjöberg - 14 januari 2008 18:17

Klev som vanligt upp klockan sju imorrse, var verkligen dö trött och höll på att kollapsa kändes det som. Gick och tjockade i mig lite frukost sen fixade jag håret o grejjer, tog 10 över åtta bussen till skolan. var blött som fan ute, som vanligt! usch, vill bara ha slut på skit vädret! Gick till skolan o hade först engelska sen en as dryg o lång rast sen fysik. Kollade på film och snackade lite bara. Sen drog vi på lunch jag o en massa folks =) Drog till gulan men cp kiskoen va stängd så det var fan inga cigg ;/ Sen drog alla hem till ante förrutom chadi o jag för vi gick tillbaka ist, fick en cigg av han osså =) wiiiihoo! Snackade om allt möjligt sen satt vi oss o loda i korridoren, sen kom stina och olivia. Satt o pratade med dom ett tag sen drog jag hem för vi skulle endå utgå från matten. När jag kom hem så storstädade jag mitt rum med mamma och snackade med mathilda. Snackade lite med mamma nyss osså och soss kommer hit imorrn vid 4 igen, suck suck suck! Fast sen så ska vi dra till ikea och shoppa en massa saker =D hihi, om jag nu har uppfört mig som jag ska! men nu ska jag dra till backen med tildiiz, shiiet .. kommer störta nerför hela skiten asså, vi kanske syns? riing om ni ska till södra =D 076 112 45 90!


ha en trevlig after ski

kram från hanny

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards