Alla inlägg den 16 september 2007

Av Johanna Sjöberg - 16 september 2007 16:43

Dagens låt: Markoolio ft. tilde fröling - emma emma (hard bazz up foxz remixx)

Dagens dusch: snart

Dagens frisyr: Plattat och helt utsläppt :)

Dagens smink: Inget "/

Dagens klädsel: Mjukisbyxor, boxar linne, spetstrosor och en mint grön BH

Dagens händelse: Hel filmkväll m. familjen :)

Dagens planer: äta, sova, kolla på film, sova ! :)

Dagens vill ha: bort halsflussen! "/

Dagens saknad: Emma <3

Dagens drog: cigg

Dagens tråkigaste: vädret 

Dagens finaste: mitt rum ;o

Dagens måste: plugga "/

Dagens dricka: vatten

Dagens köp: ingenting :o

Dagens mat: Potatismos och köttfärsbiffar ;O

Dagens kärlek: går till mami! <3

Dagens mående: glad,lite deppig inför en viss dag som kmr "/

Av Johanna Sjöberg - 16 september 2007 00:54

Ja, sen sista jag bloggade

så har jag snacka med alex i telefon om en viss sak ;) haha, du är go tjejen ^^ sen har jag vare och hyrt film samt hämtat en kebab tallrik från vera, mummsigt =) Kom hem sen drog mamma och janne till essvik och jag satt mej framför tv;n och kollade på John tucker must die, haha ääägd film detdär ^^ har sett den typ 8 ggr sammanlagt, men Jesse metcalfe är juh så jävla snygg så det inte är sant! <33 gaaah, man dör juh när man ser han =O



Hyrde även ; i'll always know what you did last summer.

 Den är fan asläskig med en man som dödar dom med en krok osv =S ingen liten krok heller fan .. men vette fan om jag vågar se mer av den .. har sett typ halva och det blåser ute, jag har inte hunden hemma och jag är ensam tills imorrn.


Imorrn blire södra berget

med familjen osv. skulle kolla på ngt race däruppe .. men vafan det blir juh inget race utan att drifta liksom ^^ haha! nu har jag räknat ihop det hela på en dag och det är 11 st som har addat mej idag =S störande och dom vill lära känna en osv .. men men, blockade är ni! Sen stör jag mej jävligt mkt på sofia halvarsson, jävla cp unge! väx upp ngn gång, fjolla!!! gaah, hon är fan inte normal. nog med det . nu ska jag sluta babbla på och palla mej till sängen och fortsätta kolla på filmen (A) riing om ni vill komma och göra mej sällskap, och nej joel jag vet att du läser dethär och du får inte ringa och göra mej sällskap ^^ haha, aja sov gott sötnosiar! <3

Johannafolke - Somewhere i belong

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards