Alla inlägg den 20 september 2007

Av Johanna Sjöberg - 20 september 2007 22:16

wiiie, nu är jag äntligen 14 =P haha, värsta liten man är juh!

Imorrse vaknade jag vid 9 sen ringde emma och grattade mej på födelsedagen =') och jag kunde knappt prata fan ;/ men jag fick fram ngr ord iaf. =) Sen satt jag mej vid datorn och då såg jag att vicktor hade skrivit till mej.. även att han var yuppe vid 06:00 "/ han hade skrivit ett jätte gulligt meddelande så jag fick tårar i ögonen =') shiit man, he is wonderful! <3 Sen hoppade jag ner i sängen igen och somnade om till 12 .. då ringde mamma och sa grattis osså snackade jag med henne ett tag innan jag drog på lite musik och började städa förfullt. Men då skulle ju såklart dammsugarn krångla en massa .. för dammsugarpåsen var helt full och jag hittade inga sen heller "/ så jag fick städa toan, rummet osv ist .. men det löste sig sen när mamma kom hem =)

Sen ringde sofijah och bad om förlåtelse för det igår. Vart lite tjaffs om vissa personer .. sen så såg jag att hon stog därute osså bad jag henne att komma upp osså kramade jag om henne jätte länge flera ggr osså hade hon tagit med sig en lapp där det stog en jätte fin dikt osså var det en mjukmagnet som det stog ''love" på var as gulligt (: osså hade hon med sig blommor. Sen kom hon in osså snackade vi osv innan mamma kom hem. Sen drog mamma, sofijah och jag ner till ICA och hyrde film samt käpte mat på vera. Sofijah och jag tog ett kebabskrovmål var och mamma en mexikansk pizza sen drog iv hem och gottade oss i det och dom sjöng för mej :) Sen fick jag en ny mp3 av mamma =D vart as glad var  1 GB på dne så då vart jag ännu gladare =D vart orolig för att det skulle vara för lite minne för jag måste ha typ 400 låtar på min mp3 annars gåre fan inte =O Sen gick sofijah hem och mamma och jag satt oss och kollade på Natt på museet och käkade daim glass mumms! :) filmen var även jätte bra!


Har nyss duschat och nu håller jag på att lägga in låtar på mp3 .. längtar till veckan då vi ska åka och köpa färg till mitt rum, ska ha vinrött.. sen ska vi köpa en ny dubbelsäng, kuddar och ett nytt duntäcke till mej =D wiiie, osså skulle vi handla lite saker till rummet oså! :) men nu ska sova innan jag dör "/ blir skola imorrn men vi har bara 4 lektioner så det går snabbt =P

- Kisses from johanna ,


Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards