Alla inlägg den 3 september 2007

Av Johanna Sjöberg - 3 september 2007 22:57

Det betydde inget, det betyder inget

Var det inte så?

Jag fortsätter döda smärtan, döda alla känslor, alla tankar som gång på gång kommer smygande, i hopp om att allt ska försvinna.
För jag vill bara glömma, kunna gå vidare. Jag vet inte hur länge jag orkar leva med allt som gör ont, och jag vet inte längre vad jag ska ersätta det med. Piller och skinande vassa verktyg - inte mycket tycks hjälpa när ångesten kommer.Och snälla säg mig, vad jag ska göra när jag känner mig som fetast, fulast, äckligast -you name it,
vad ska jag göra om inte tvinga ut allt igen, begränsa intaget så mkt som möjligt?för det känns som det är det enda som hjälper, det enda som håller mig levande om så bara för en liten stund. Förstår du inte att du stöter undan mig, inser du inte att det du egentligen säger är att du inte vill ha mig i ditt liv för du tror ingen vet, ingen förstår, ingen kan hjälpa men har du ens gett det en ärlig chans?
märker du hur vi glider undan varandra, har du lagt märke till att på bara några veckor, är allt plötsligt så annorlunda.du är inte dig själv längre, och jag är inte dum, jag är inte blind. kanske vet jag mer än du tror, förstår mer än du vill erkänna.man måste ge och man måste ta, jag älskar dig
och jag hatar att se dig må så här, se dig försvinna mer och mer
för varje dag som gårsnälla gör inte så här mot dig själv, gör inte så här mot mig. vi behöver varandra, och jag är rädd att förlora dig,rädd att du låser in dig själv och stänger oss andra ute och sanningen är att du redan gjort det
varför litar du inte på oss längre, på mig? jag trodde det skulle bli annorlunda, jag trodde vi skulle hjälpa varandra
eller åtminstone försöka, lyssna och jag säger inte att Du inte gör det, bara att du inte ger mig en chans att göra samma sak tillbaka
för jag är inte blind, jag både ser och hör allt!Min väg går i en rasande fart nedåt. samtidigt känns det som jag går i världens brantaste uppförsbacke.Jag tippar snart bakåt, för mycket tyngd, jag bär på är skulden. minN JÄVLA FETA MISSLYCKADE KROPP, FÖRSÖKER KÄMPA SIG UPPFÖR BACKEN.Ironiskt nog är det nedåt jag vill. Jag kämpar i en uppförabcke för att komma nedåt. Jag vet att det är nedåt jag kommer komma tillslut, jag är redan på väg. Hela mitt liv rasar förfort nedåt. Vikt, själkänsla, självförtroende.Kan jag inte bara få stanna på toppen. konstigt nog verkar jag aldrig kommi till toppen. Det går alltid upför i mina ögon, och nedför i andras ögon. Vilket håll jag än vänder mig åt.


Vill inte hata, vill inte somna, vill inte vakna. Vill inte blunda, vill inte se, vill inte gråta. Vill inte le, vill inte ge upp, vill inte drömma. Vill inte minnas, vill inte glömma. Vill inte se sol, vill inte se snö. Vill inte leva.. Vill inte dö.

Bländad av mörkrets ljusa sida, döv av tystnadens hotande skrik.

Av Johanna Sjöberg - 3 september 2007 22:05

Tjao suckers!

Nyss kollat klart på CSI med mamma, var fan as bra juh! poliser dog osså vare en massa avkapade händer osv .. aja! Red ciaro idag iaf :) bäbis va jätte duktig i skänkelvikningarna osv! tyckte ulrika med efter allt berömm jag fick =D haha!

Imorrn ska jag ner til sofia vid halv 8 och fixa håret osv! ska ha plattat, med uppsatt lugg och halv långa flätor =) kmr se helt jävla psycho ut =S men palla bry sej! fast det gör jag juh ^^ Slutar som vanligt 10 över 3 men det får funka , har slöjd dom 2 sista lektionerna så det går nog fort! Danne & sofia är på G nu iaf med deras förhållande :) kuligt kuligt! Saknar vicktor som faan, blää! i hate it... vrf måste jag vara utan han för .. han som är och har VERKLIGEN ALLT! <3 och hur många av svergies Kill-befolkning har ALLT ? =O ehmm, får se .. inte många! men en fick jag iaf :) <3 aja, nu ska jag sluta rabbla på om ingenting .. tkr bara min blogg bli tråkigare och tråkigare juh! finns juh inge mer att skriva .. även fast jag har hur mkt somhelst att skriva, men det vill jag inte skriva här! för då skulle alla bara tycka sjukt synd om mej osv.. och det är bara ett tecken på att man är svag! blää, fuck life haaaaaaaaard!!! aja, har det bra!

puss godndatt :) <3


- Vicktor, en person som har fastnat i mitt hjärta och kommer aldrig försvinna därifrån <3

Av Johanna Sjöberg - 3 september 2007 17:17

Vill inte hata, vill inte somna, vill inte vakna. Vill inte blunda, vill inte se, vill inte gråta. Vill inte le, vill inte ge upp, vill inte drömma. Vill inte minnas, vill inte glömma. Vill inte se sol, vill inte se snö. Vill inte leva.. Vill inte dö.



Bländad av mörkrets ljusa sida, döv av tystnadens hotande skrik.

Av Johanna Sjöberg - 3 september 2007 16:30

Ja, dagen började med uppstigning 10 över 7 .. sen flöt det på med alla lektioner osv .. palla att berätta allt! Sen hade vi gympa sista lektionen och jag har fett med skavsår över hela fötterna ;/ så jag fick skippa den och sofia sa att hon hade glömt , haha ingen som gick på det förrutom märta.. men aja! Sen drog jag, josse & sofia upp till halva balders vägen och jag provade sofias högklckade skor, haha höll fan på att dö! Sen så kände jag ngt i skon som sög sig fast i min tå och jag fick fan as panik och började vifta med händerna och skrika och skit, sen tog vi av skon och då såg vi att det var ett hårspänne! =O men grattis sofia! sen drog vi ner till skolan igen och sen drog jag till bussen efter vi slutat och det skulle fan på 30 ungar ;S hyffsat trångt det vart o shit! men aja, det gick ^^


puss på rumpan!

Johannafolke - Make me cry ,

--------------------------------------------------


hitta en kille som älskar dig för den du är och inte vill göra om dig.Han som ser till att du vet vad han känner för dig. Han som ringer till dej på kvällarna och säger; godnatt älskling,saknar dig. Han som är en gentleman och ser otroligt bra ut i dina ögon.

Han som tål ett nej utan en sur eller kall blick. Han som vill visa upp dig för världen fast du har mjukiskläder på dig. Han som totalt skiter i vad hans vänner säger om dig, det ända som betyder nått är att han har dig. Han som ringer upp dig om du har blivit sur och lagt på luren. Han som aldrig skulle våga ljuga för dig eller göra något som skulle såra dina känslor.

Han som lever för dina kyssar, han som håller vad han lovat. Han som skriver ditt namn på msn och skiter i om han förlorar 15 andra tjejer som vill ha honom. Han som vänder sig till sina vänner när du går förbi och säger, det är hon!

Av Johanna Sjöberg - 3 september 2007 15:43

Inte för att jag är pro-ana, mia, ed eller whatever men.. Jag tycker att folk ska sluta klaga på det NU! Dom hära tjejerna har inte blivit "lurade" av någon att svälta sig. Dom har fått sjukdomen av olika anledningar. Om dom sen vill kalla det för livsstil, låt dom göra det då! Dom kanske inte har någon att prata med eller någon som förstår hur dom känner där dom bor.. Då är det ju bara bra om dom kan mötas på internet. Och dom försöker inte att få med sig fler, dom flesta varnar istället. Det är som att säga att sidor som hjälper folk som varit deprimerade eller självmordsbenägna gör så att man blir så. Det är just så det inte är. Men ibland har vissa människor ganska svårt att tänka sig in i hur andra har det.

Av Johanna Sjöberg - 3 september 2007 07:45

Klev upp 10 över 7 och fixade mej snabbt, håret är helt cp.. som vanligt men det funkade med flätor iaf :) slutar 10 över 3 idag så det äe dryygt som faan men aja ..

Ikväll blire stallet och jag har Ciaro han kmr fan slita sönder mina fingrar .. hoppas att det inte äe hoppning .. palla det idag! ;S skit väder! Sen kanske danne & joel kmr till stallet dom med .. även fast jag inte ens vill se joel sen det i lördags .. men aja! danne ville träffa sofijah, så då fåre bli så! ^^

Men nu måste jag kila till bussen och dryga mej sen igenom världens drygaste dag!

Puss & kram

Johannafolke -  maaaby ?

-

Av Johanna Sjöberg - 3 september 2007 00:22

Jag bara älskar den här låten <3


Sum 41 - Pieces

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards