Alla inlägg den 15 september 2007

Av Johanna Sjöberg - 15 september 2007 11:39

Nu sitter jag här på arslet igen, aktiv jag känner mig.

haha, eller inre! Har nyss vaknat och drage mej upp från sängen med cp ryggen ;/ börjar bli lite bättre men det känns juh endå. Gick och la mej halv 4 inatt efter en lång pratstund med goos. vi satt och babblade på om allt som vanligt , sen blev det lite barnförbjudet! =)


Idag blire nog bara att vara hemma och soofta, med mamma. även fast jag hatar henne just nu eftersom hon drog hit en viss person igår! Sen säger hon att jag ALLTID kmr först, men suuure! man ser juh i slutändan vart man ligger i rank hos henne .. typ sist ='( och jag menar seriöst allvar! men men .. hon ska väll ta sitt ''snack'' idag igen. Som jag kan utantill, nog med det.

Sen så ringe en viss person 300 ggr inatt och sökte mej som ett took, och jag fick damp och slog ner telefonen i golvet .. den gick inte sönder iaf .. hoppas jag =S


På tidag blir bio med Sofijah, josse och emma elr vicky :) skojjsigt, sofia hade fyra gratis biljetter så hon bjöd oss :) och såklart så ska vi se SUPERSUGEN haha, jag har sett trailern och den äger juh fan =D Så på tisdag klockan; 6 så blire att inta biosalen med polarna ^^ hehe, fult jag skriver =D men nu ska jag sova mer sen ska jag ringa och snacka med alex :) <3

Johannafolke - Du är den bästa som finns.



Lägger in en text här som goos skrev till mej imorrse när jag sov :) <3

Johanna Folke, du är det bästa som hänt mig, du är den jag tänker på när jag somnar, du är den jag drömmer om när jag sover, du är den jag tänker på när jag vaknar, Johanna Folke jag älskar dig <3

Av Johanna Sjöberg - 15 september 2007 00:49

Jag spyr på judar i små hattar som tror att Gud har sagt: Ni får ert land som ett diplom
Och jag pallar inte påvar som tror att Gud har sagt: Du skall icke ha kondom
Jag skyr muslimer med turbaner som tror att Gud har sagt: En kvinna lyder blint sin man
Jag spottar hårt på alla kristna som tror att Gud har sagt: Två män kan inte få varann
Det finns människor som säger: Tron ger mening åt vårt liv
Och det finns människor som säger: Tron är ett harmlöst tidsfördriv
Men när du ber och mediterar för att finna inre ro
Och hela världen exploderar, vad är meningen med tro?
Religionen står i vägen för en sann modernitet
Så sluta tjata om en sägen och börja se vår verklighet
Tycker du jag slåss mot kvarnar? Skjuter myggor med kanon?

Aight, men jämlikhet på jorden är min enda religion.

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards