Alla inlägg den 5 september 2007

Av Johanna Sjöberg - 5 september 2007 22:08

Good Things Don't Last Forever Baby Something 'Bout You Girl That Drives Me Crazy Ain't No If's And But's Or Maybe's You'll Always Be My Friend You Will Always Be You Will Always Be Say You'll Always Be My Friend She Want To Know What The Reason I'm Saying She Can Be My Friend But Baby I'm a Player Ain't No Reason To Pretend Might've seen me in M.I.A riding phantom of the Benz With a beautiful bitch her hair blowin' in the wind (see I'm true to this shit) Hope that you can comprehend What I'm spitting is pimping and the rules don't bend Yup, you lookin' good But ya mind ain't right Some niggas been tellin' ya She's quite alright By [??] you need to let me put this "I" in your life Not the booze from behind from the side how you like I don't wanna spend forever with you baby just tonight If you can hop in my backseat that'll be a delight From the looks of that ass you and nigga type If you can bring me some cash, baby you're Mrs. Right You say you gotta man and you don't know if this is right (Thats why I need you to be like polow da don!) Good Things Don't Last Forever Baby Something 'Bout You Girl That Drives Me Crazy Ain't No If's And But's Or Maybe's You'll Always Be My Friend You Will Always Be You Will Always Be Say You'll Always Be My Friend You're The Only Girl I Wanna See Daily Not A lot Save Me But You Could Be My Lady Let's Take It To Another Level You Remember The First Day I Got you What You Want And It Wasn't Even Your Birthday Nah Now We Kick It To Hard You Went To Deep Say You Feel It In Your Heart So I'm Be Real 'Cause You Give Me What I Want And I Ain't Gonna Tell You I Love You If I Don't I Understand You Got A Man ? But He Can't Even Understand How You Feel But If You Stop Coming Around And I Don't See You Again I Guess We Can Just Be... Woooo Good Things Don't Last Forever Baby Something 'Bout You Girl That Drives Me Crazy Ain't No If's And But's Or Maybe's You'll Always Be My Friend You Will Always Be You Will Always Be Say You'll Always Be My Friend Now Ladies You All Know What I'm Talking About See I Don't Want A Man That Will Be Dipping In And Out Of My Life I Want Friend That Be There Thick And Thin You Know What I'm Saying Someone To Take It Back to the Isley's I Want Somebody To Always Run Back To Me And Trust I'll Always Be Here With *That Cool Thing* If I Couldn't Walk Again Would You Still Be There For Me If I Lost It All Today Would You Care For Me? Yeah Would You Write Me in the pen? Kinda Of Friend That Will Be There Without The Benz? You Never Ask About The Money That You Lent Me Nah You Look Good With Your Body You're The Type Of Girl That Money Can't Buy Me

Av Johanna Sjöberg - 5 september 2007 16:53

Ja, då sitter man här igen , efter en ganska kort dag på skolan! gick fort med alla lektioner idag osså har jag sutte och kollat på ''lucas'' som är as fin! och snygg rumpa har han osså =D haha, Började halv 10 imorrse! hela högstadiet skulle träffas i aulan då osså informerade dom om alla idrottsval! ska ta, Badminton som första, Tennis som andra & dans/aerobics som sista :) så vi får se vad det blir! men nu ska jag gå och möta äleex :) min hottie har kommit hem från grekland nu juh =D wiiie , hon har fan vare där i 1 månad =S saknat henne massor! skriver mer ikväll.

Pusshej! ^^

Johannafolke - When you're gone ..

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Trodde jag aldrig skulle behöva bli ensam. men vad gör man
när man står kvar själv. när alla går åt motsatt håll, trampar ner än, bara skiter i hur man mår, Att man kanske är bara så jävla less på livet, Jag är inte värd nått så bra som livet. dom som dör fast dom inte vill. JAG är beredd att spela er roll i dom stunder ni har bäddat för döden. Ropa på mig så, jag kommer direkt lita på mig.. tvekar aldrig på att försvinna, Det är så mycket just nu. Vill inte veta av nån av er mer. jag måste tacka bara, för det ni gjorde för mig. Jag älskade er. ni var mina vänner, ni gick före alla andra. vi var bästa kompisar. allihopa, sen går ni och hittar på massa. som inte ens finns i verkligheten. Ni bara snackar, får folk på er sida, men som om jag bryr mig. Ni kan ställa upp en hel arme. mot mig, det är ju bara jag.. Jag skiter i! för jag kan min sanning, Jag kan mitt svar. sen kan ni sprida hur mkt skitsnack som helst. Ni är bara idioter. Att ni inte förstår, att ni driver mig till det svartahålet igen. ensamhet, jag var ensam en lång tid en gång. jag vill inte tillbaka. bara leva med minnen som gör ont, inget äkta. mina tankar ropar efter hjälp men dom blir inte hörda. det är svårt att läka ett hjärta som blöder. Ni vill ha mig där. snart lyckas ni, men sen finns det en annan tanke inom mig. Döden. ett ord som är så hemskt, man lever inte mer, känner ingenting, hör ingenting, ser ingenting, man slipper bli sårad & man slipper vara glad, man slipper gråta.man slipper alla problem, Nu har du flytt från mig. Du har sprungit för långt för att ja ska kunna hinna ikapp.du är för snabb, tar för stora steg för jag ska kunna ens flyga ikapp, du bryr dig inte, du bara trycker som alla andra. Vad händer., ingenting.. det är bara verkligheten som tar över ens drömmar , då man ser hur verkligen folk är. Man tror eller trodde aldrig så om dom personerna, men verkligheten tar över.man ser hur dom är, inte hur dom spelade. hur dom är som person, deras personlighet. dom sa att dom älskade mig, du med. du sa det =/ du tar inte hand om mig längre. du kallar mig för sånna hårda ord, jag vill inte finnas mer, vafan ska jag göra?
Blir psykiskt förstörd nu, men alla tror man är så jävla dum i huvudet hela tiden, men dom har inte träffat verkligheten än, dom har inte träffat sorgen, dom har aldrig gjort det. Men när ni gör det, kom inte till mig om råd. för jag lär inte stå på mina egna ben då. stum. blir man när man har slut på ord, man har rabblat färdigt. man har lagt sina kort, i livet som är ett spel, Lär dig spela det så det blir bra, eller bara spela, så det blir som livet vill. eller kontrollera livet genom att göra som jag. Lägga sista kortet, Spela klart , jag förlorade spelet. jag kunde inte reglerna. dom är brutna, helt, därför det är slut på allt. exakt allt.

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards