Direktlänk till inlägg 27 september 2007

Keep on moving ..

Av Johanna Sjöberg - 27 september 2007 19:15

hm, har inte skrivit på länge men ska kortfatta mej lite snabbt.

I måndags så drog jag till stallet efter jag hade käkat med mamma. Fick Zorro och det gick superbra, hade voltarbete/ställande och skänkelvikningar typ :) bäbis var skit busig men det tog sig efter ett tag! :) Sen drog jag hem och hoppade in i duschen, kollade på CSI och sen hoppade jag ner i sängen och somnade stenhårt.

Sen har jag bara vare på skolan osv. Igår var jag med sofijah, vi dtack till skolan vid 19:00 och var där och busade runt. Sen gjorde vi ngt olagligt ;O som vi inte ska snacka om ;) haha, sjukt knäppa vi är =D Idag så hade vi skoljoggen. Sofia och jag gick först med josse sen gick hon med vicky och sofia och jag drog hem till mej och hämtade vicktor innan vi fortsatte. Trodde inte det skulle vara så jobbigt att gå 7 km med för små skor och jeans ''- men aja, det funka!! ^^ Sen när vi kom till mål så kollade liksom alla på vicktor och dom tyckte han var så fin och grejjer =) klart min buuus är Soooooet! :) <3

Jo, igår så var mormor och jag på IKEA & birsta city, handlade en massa kläder för typ 2.000 kr =S damn asså, men aja det vart fina iaf & dom satt as bra på min kropp som jag förövrigt verkligen HATAR! ='/  Sen drog vi och åt innan hon skjutsade hem mej och jag drog till sofijah senare på kvällen.



Imorrn blire sthlm efter skolan med benne :) ska vara där enda tills på måndag för annars så hinner vi typ ingenting! =D hääärligt det, att jag är ledig på måndag asså! ^^ Ska dra till mantorp och shoppa o en massa saker med ove & asta så det blir kungde! behöver komma bort härifrån endå så.. trivs verkligen inte hemma länge "/ som tur är så finns Robin bäckström, min hetnos som ingen annan får! :) <3 men nu finns det inte så mkt att skriva om . uppdaterar senare ikväll om jag hinner men nu ska jag se Timrå - Södertälje ffs!^^ man kan juh inte bara missa den =) hare bäst.

Pusshejs <3

Johannafolke - Not a day goes by, That i don't think of you .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Sjöberg - 12 september 2008 16:39

NU BYTER JAG BLOGG, FÖLJ GÄRNA MED =) TACK FÖR TIDEN, PUSSHEJS =)   http://poees.blogg.se http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se     ...

Av Johanna Sjöberg - 12 september 2008 15:35

äntligen är skolan slut, så jävla skönt är det. Ska ut till timrå sen ikväll och myspysa med älskling sen ska jag hem för anders och jag ska göra egen pasta med sås och räkor, kräfter o shit =) så jävla gott! Börjar bli äckligt jävla skol less nu och...

Av Johanna Sjöberg - 6 september 2008 12:49

hello på er pussgurkor!   hihi, jag känner mig glad även fast jag bara vill grina sönder just nu! Men vi får hoppas på att det löser sig, har suttit och prata med becca nu och hon berättade om vad som kommer hända osv för hon har gått igenom samma s...

Av Johanna Sjöberg - 6 september 2008 12:46

beslutet som jag tog igår, var det svåraste jag någonsin har gjortjag vet inte vart jag ska vägen, tusen tankar far genom mitt huvudhela tiden, så många känslor och förklaringar som jag inte kan sätta ord påjag mår inte bra, jag mår verkligen inte br...

Av Johanna Sjöberg - 2 september 2008 13:42

usch, har ont i magen fortfarande, mår illa och jag vill bara lägga mig i sängen och ligga där i typ evigheter. aja, sitter här och lyssnar på avenged sevenfold - afterlife är inte så mycket för sån musik men jag äklskar låten och scream också <3 ...

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards