Alla inlägg under februari 2008

Av Johanna Sjöberg - 23 februari 2008 20:24

Nu ska jag kolla på mitt älskade living lahaina och summer land, orkar fan inte med melodifestivalen. Men skriver mer sen när jag får tid. Jag lovar, jag sviker er inte ikväll ^^ pussy!

Av Johanna Sjöberg - 23 februari 2008 02:45

Nu ska jag hoppa ner i sängen och mysa med älsk i tlfn ^^ Jävla cp fitta vad sur jag är för att han ska bo i kungsängen =/ Men jag ska dit om typ 2 veckor. Så jävla bäst, kan jag lova! Då ska jag pussa sönder min gosis pch bara gosa sönder samt shoppa upp hela sthlm, wiihooe =) men nog om det, nu ringer han och ska prata hela natten lång tills jag typ somnar. Men skriver mer imorrn när jag har kollat klart på summerland ;) mwahahahah! fick även att as gulligt sms från han förrut där det stog såhär;


jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig, för det gör jag. I mitt hjärta kommer du alltid att sitta djupast, jag lovar. Många säger att ingen annan person kommer att kunna ta deras plats. Men jag menar verkligen dödligt seriöst allvar, ingen kan ta din plats! Det går inte, för om det är inte är du. Så kommer jag aldrig släppa in en människa i mitt liv igen.Bara tanken att gå med dig på stranden får mitt inre att brinna upp i takt med tiden, det är en dröm att få hålla dig i handen o jag vill spendera varje dag med dig tills dagen jag dör och var dag vi är isär gör det ont. När jag inte hör din röst blir jag tom, jag älskar dig johanna! <3


han är så jävla söt och det vart 6 sms sammanlagt med all text ;) men nu ska jag som sagt hoppa ner i sängen och prata med gos som jag redan snackar med, men skitsamma .. jag avrundar nu kära bloggläsare! puss på min sötpropp Fredrik <3

Av Johanna Sjöberg - 23 februari 2008 00:28

Haha, jag kan inte sluta skratta åt den här. Den är så fullkomligt klockren så det finns fan bara inte =D Bästa är när han spelar brat ;) haha, han påmminer så jävla mkt om alexander då eller hur mathilda? =P hahahah, aja .. björn gustavsson is tha shit man! Nu ska jag kolla på mitt älskade living lahaina som jag nyss har laddat ner ett till avsnitt av. Puss på alla sötisar!

Av Johanna Sjöberg - 22 februari 2008 19:03

Vaknade runt halv elva imorse, som tur var så fick jag sova hela natten utan att hosta sönder min bröstkorg eller snora sönder min näsa ^^ haha! Efter jag hade klivit upp ur sängen så hoppade jag in i duschen en snabbis sen klickade jag runt på bilddaboken, lunar msn o så. Snackade med en massa folk och den 1 mars kommer mina byxor från china. I'm so fucking happy =D dom är så jävla snygga, jag vette fan vad dom kostar .. men pappa betalar! fett bortskämd jag låter, men jaja. Nu ska jag kolla på living lahaina igen,  det är äckligt frymt vad jag älskar programmet! verkligen ett måste att se säger jag bara ;) Imorrn och på söndag är det summerland. längtas, längtas, längtas! Men nu ska jag dra vidare, men skriver mer sen ikväll när jag får tid. Puss påer sötnosar!


ha en fett underbar & mysig fredag

love from hanny

Av Johanna Sjöberg - 22 februari 2008 02:58

Här sitter jag fortfarande och håller på att hosta sönder. Var nere på stan förrut och träffade Issa för mathilda fick boooy problem ;) drog till salnongen när jag hoppade av vid navet direkt och issa skulle ta hål i öronen igen så nu har hon sammanlagt 11 hål i öronen. Haha, moongoolid issa =D och glöm inte att kolla in bilddagboken http://johannafolke.bilddagboken.se Efter issa hade gjort klart öronen så drog jag till donken och där kommer ju såklart min lilla slyna in och gnäller för hon bröt en nagel. Jag började as garva och mathilda halkade till med sina jävla såp skor och höll på att flyga rakt in i en kille =) haha, hyffsat pinsamt det hade vare! Vi köpte oss en big mac meny båda två samt prövade den nya mc flurry chocholate crunch eller vad den hette .. sen skulle vi dra upp på bling och sola för vi hade missat bussen för ngn fitt äckel brud som inte kunde snacka svenska sa att hon skulle få en gratis happy meal utan anledning. Jävla äääckel ;o så mathilda och jag lackade ur rejält. tog oss en rök upp till solariumet och när vi kommer dit så står jag och väntar på stå solariumet i minst tio minter och sen när jag lägger i pengarna alltså 60 spänn för 12,5 min. Så startar inte fan skapet, jag fick ngt jävla cp bryt och hade lust att slå sönder apparat jäveln men vi sket i det och gitta ner till bussen ist. Vi hann precis med den, sen for vi hem tjockade i oss en massa donken mat och kollade på film sen drog hon hem runt 12 för stackarn ska ju till skolan imorrn =/ drygt? oooh yeeah! Nu är klocklan 03:05 och jag sitter uppe fortfarande .. är röksugen men orkar inte gå ut och röka, jag är lat jag vet.


Började bråka as mycket med fredrik förrut bara för att han vart sur att jag snackade med robin hur länge somhelst så han började skrika en massa saker på ryska även fast han vet att jag inte fattar ett fucking jävla skit av det. Så jag ringde upp han för ett tag sen och då vart det känslo snack men allt är bra nu iaf och han sa väärldens gulligaste sak innan vi skulle säga godnatt, puss, jag älskar dig i typ evigheter fast det skriver jag inte här ^^ Nu ska jag kolla på vanage point tror jag =) Även fast jag vaknade runt åtta halv nio imorrse så är jag fortfarande pigg och skolan imorrn orkar jag verkligen inte med, nääe! Jag stannar hemma och softar på istället. Robin skickade även fulaste fest bilderna förrut, jag höll på att skratta ihjäl mig. Asså allvarligt, det var det sjukaste jag någonsin har sett någon gång ^^ men dom lägger jag inte upp här, nej.. fyfan vad pinsamt =) men nu ska jag kolla på film sen ska jag förmodligen slagga utan min cigg =/ blää för det. Puss på alla!


sov gott vart än i världen ni befinner er

love from hanny

Av Johanna Sjöberg - 21 februari 2008 22:35

Jag längtar efter känslan av att få sätta kniven i mitt hjärta
och känna smärtan lätta från min kropp och min själ
att jag sluter ögonen för ljuset och aldrig mer vaknar,
jag sluter ögonen och önskar en gång till ..
att någon ska hjälpa mig den sista biten.

det är svårt att förklara när ord inte räcker till,
jag försöker vara glad och det är det enda jag vill
tänk att få komma till en plats där ingen känner till dig,
och att få börja om från början och att sluta ta till sig
skita i vad folk säger och leva mer för sig själv,
inte vara så beroende av vänners stöd & hjälp
att kunna vara glad mitt i all skit,
det är en tanke som långsamt smugit sig hit.


copyright - sslowdrug

Av Johanna Sjöberg - 21 februari 2008 17:27

Nu blir det uppdatering igen, sen sist jag skrev så har jag duschat, snackat i tlfn med en massa folks och bara dryga på. Nu ska jag fixa mig, sen ska jag ner till stan och träffa tildiz <3 Ska sola, kolla på skor och sen äta på donken. och jag byter nog namn på bloggen imorrn till; faceyourdream så alla är med på det. Nu dunkiar jag på en massa remixer av apologize låten med timbaland och one republic. Den är nääjs! Nero älskling ska opereras den 3 mars för urinsten i urin blåsan, blir en bukoperation då .. huuua =/ hoppas allt går bra för bäbis. Men han hade annars vare helt lugn idag .. vilket är grymt bra =) nu ska jag leta fram mina perngar och mina cigg, även fast det smakar skit när jag tar blossen för min hals är alldeles igen svullen .. men det är sånt man får ta. Har även beställt fler bilder nu så jag kan ladda upp 200 ist för 100, det är ju fett naajs folks! Puss på alla .. skriver maybe more tonight.


ha en förjävligt grym äckel torsdag

love from hanny

Av Johanna Sjöberg - 21 februari 2008 13:10

Här sitter jag igen och snackar med robin på msn. Vi töntar på som vanligt men söt är han, fast inte sötare än gosis såklart =) wiie! har nyss snackat med mamma typ och jag skulle få åka till gosis i typ e månad i sommar. Så grymt jävla häärligt! Sen ska ju issa typ 4052050520 mil härifrån så då får jag ta hand om nero ^^ haha, det blir nääjs! Ikväll ska mamma bort på middag med jobbet så jag ska ner till stan sen och träffa tildiz. Sen ska vi dra o sola på bling och sen käka på donken. Jag är faktiskt sjuk så det är tillåtet att äta onyttigt kom mamma och jag överens om ;) och jag har förresten blivit kär igen .. vilket inte var så oväntat men fan asså .. KEN RING! <3 han är så fucking grym och bäst samma med emilush och caustic! Hääärliga skåningar det där. Fast fredrik är avundsjuk för han tror att jag ska lämna honom för ken ring drömmen. Men det kan han glömma, skulle aldrig lämna honom för ngn alls! Guud vad jag vill ha sommar, allting är bara så jävla kallt just nu och fan kan jag inte röka heller, hela halsen gör ont och ciggen smakar skit =/ jbbigt läge kan jag lova! men nu ska jag kolla på film och ringa upp robin på tfln ist ;) puss på alla!


Mitt liv det började på g-hood's gator. Knas med familjen så jag bodde överallt. fattade ingenting, svårt att sova på kvällarna. Mitt i skiten på grund av föräldrarna. Som en pingisboll flyttade jag till mamma. Var nära på att gå om för min hjärna hade stanna! varför då? På grund av allt som hänt, fett jobbigt .. Inget skämt! Dom sa det skulle bli bättre, men det blev bara värre! Med ryggsäcken hos kompisar och hoppen blev färre. Jag vandrar i kylan för mig själv och bara undra, hur nära är jag egentligen på att sjunka? Soss ryckte in och spelade att dom var min vän, vafan hände med mitt riktiga hem? Ett tag visste jag inte ens vart jag kom från. Började skriva ner känslorna på papper. Börja fatta, måste stå på egna ben! Krafterna laddades upp och jag tog mig till mitt liv scen. Alla buade men det var mitt sätt att förklara hur jag hade det. Kände mig sviken av romantiken, polarna försvann enda vännen vart musiken. Fick nya ideér och börja lägga grunder. Kom in på nytt spår. Sket i det förflutna, tänker på framtiden det är där jag ska njuta. Jag tackar gud som tog mig upp när jag var svag och om inte för mig själv, vart vore jag idag?


ha en soft torsdagkväll folks

love from hanny

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards