Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Johanna Sjöberg - 18 februari 2008 22:08

Man kan bara älska låten, den är så grymt jävla underbar så det finns fan inte! ååh, jag får rysningar i hela kroppen varje gång .. hittade inte den riktiga videon på www.youtube.com men den här får gå lika bra. Huvudsaken är att man hör låten och en är faaan bääst =) guud, vad jag svär! Men det är skitsamma och som jag alltid brukar säga, bara lyssna och njut kära bloggläsare.


I'm looking at the face of a stranger ..

Av Johanna Sjöberg - 18 februari 2008 21:49

Snabb uppdatering, hinner inte skriva så mkt! Men ngr rader kan jag slänga in =) var i birsta med mamma nu ikväll och köpte lite saker till söt nero på hööks! Köpte en fårskinns padd till pullartränset, pelhamdelta och ett guldigt pannband. var as nööjd faktiskt, bara för att jag för en gångs skulle hittade det jag skulle ;) hade skönaste dagen på skolan idag också, det var faktiskt grymt kul och det är bara för att sandra och jag är cp mongo ;) puss på det! Imorrn blire stallet m. issa. Har inte träffat henne på as länge känns det som ;o fast det var typ bara häromdagen =P huhu! Men nu ska jag duscha, fixa håret med inpackning .. kolla på Shark som olyckligtvis börjar nu sen ska jag sova =) skriver mer imorrn efter stallet, om jag hinner satt säga! Kolla även in bilddagboken; http://johannafolke.bilddagboken.se puss på alla =)


Sov gott vart än i världen ni befinner er

love from hanny

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards