Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Johanna Sjöberg - 3 februari 2008 13:59

Jag har bestämt mig för att ta ett litet upphåll med bloggandet. Det blir för mycket! Jag har alldeles för mycket att tänka på just nu, och hinner helt enkelt inte med. Måste börja ta hand om mig själv och sluta stressa och oroa mig för allting. Just nu vet jag inte hur länge uppehållet kommer vara. Men jag hoppas verkligen att ni kommer fortsätta läsa när jag kommer tillbaka! =).. Vem vet, när jag har mycket tid över kanske jag går in och skriver en liten rad! Ha det bäst allihopa & puss på alla =)

Ni kan fortfarande hitta mig på  http://sslowdrug.bilddagboken.se/ 

Av Johanna Sjöberg - 3 februari 2008 12:26

Jag är slut, jag orkar inte leta. Jag tror mig alltid hitta rätt, men endå så ska jag tveka. Tar dagen som den kommer, även fast nästa dag är likadan och jag orkar inte ta tag i det som sägs vara bra. Skaffa en framtid, ta sitt ansvar. Med typen jag är, jag känner mig som en blandras .. Jag skickas hit och dit på grejjer som jag ska sköta. Men sumpar alltid chanserna, vill inte ens försöka. Lägger inte manken till, det känns som att jag sakta innifrån käkas upp. Helt tom, helt borta. Det känns som att jag glöms av systemt för ofta. Det är en tidsfråga innan jag blir galen och kraven som sätts på en bara för dagen. Jag har ingenting som jag vill ha. och allting faller itu, allting som jag har byggt upp med min själ. Jag vill bort nu, jag vill inte vara här. Vissa klättrar upp, andra bara faller ner. och jag måste känna vid, om jag verkligen lever. Ni vet vilka ni är, ni har alltid stått vid min sida. Ni har följt mig genom alla år och ni vet att jag backar upp för er. Men jag faller återigen tillbaka, där det är tomr och mörkt. Där ett litet ljus inte ens finns i tankarna.


Just nu orkar jag inte med allt skitsnack, rykten osv. Jag lägger ner bloggen ngr dagar, typ en vecka eller så. Tills jag hittar mig själv och ser vem jag egentligen är.

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards