Alla inlägg den 1 februari 2008

Av Johanna Sjöberg - 1 februari 2008 15:19

Jaa, då kära blogg läsare. Då kör vi samma inledning som typ alltid, eller inte alltid .. men nästan. Vaknade runt 7 imorrse, men kom iväg till skolan vid halv tio .. haha! dryg som jag är så fattar ni. Hade en massa lektioner, dryga var typ alla! Sen skulle john låna min tändare och han bah; men vafan, skåpet är ju öppet förfan! ;o jag bah; nämen nej, osså fick han värsta minen fast han fattade sen att jag drev med han ;) Sen drog vi på lunch runt 11 osså stack vicky och julia o käpte cigg så dom köpte åt mig o sandra med. Sen när dom kom tillbaka så gick vi o satt oss i A, osså busade vi runt med johannes och gänget =) Sen vare en vaktmästare som knackade på fönstret och log as feta mkt asså när sandra o jag hade vare ute o rökt efter lunchen och sandra la av väärldens jävla garv, asså det var verkligen ett grymt skratt .. haha skön brud det där <3 Men iaf, sen hade vi bara fysiken kvar och då byggde vicky o jag våran kära spaghetti bro, haha, fett garv! Sen drog sandra och jag ner till stan. Tog oss en rök sen sa vi hejdå vid bling. Jag gick in och sola i typ 11 minuter och sandra drog hem =) Sen tog jag bussen hem , men hamnade på helt fel buss suck! Så jag fick hoppa av och gå tillbaka till navet osså tog jag fyran därifrån o hem =P När jag kom hem, vilket inte var längesen så satt jag mig här och nu ska jag avrunda för jag somnar snart .. tråkigt inlägg .. jag vet! Men skriver kanske mer ikväll, om det inte blir utgång =P btw, timrå loosa mot färjestad igår men dom är fan bäst endå asså! waahio =D och Johan backlund (målvakten på bilden nedanför) är så jävla fukcing fin, ah my gaaad! =D pussar till allt o alla.


ha en underbar helg kära folks

kram från hanny

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards